Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به جوانان فرانسوی تاکنون بازتاب های وسیعی در رسانه ها و سایت های خبری و شبکه های مجازی مسلمان و مسیحی اوگاندا داشته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی» ، متن پیام مقام معظم رهبری  (مدظله العالی) بعد از انتشار از منابع رسمی کشورمان بلافاصله از سوی نمایندگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اوگاندا علاوه بر ارسال آن به نشانی های الکترونیکی بیش از چهارصد مخاطب فرهیخته اوگاندایی در اختیار رسانه های خبری و شبکه های مجازی این کشور نیز قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سایت های خبری هُملند ، جورنالسیت های آفریقا ، اخبار آفریقا ، مطالعات فرهنگی ایران - آفریقا ، گروه های واتس آپ رادیو کِرِون اوگاندا ، چه خبر در اوگاندا ؟ ، ایران - اوگاندا ، سازمان اسلامی صبر ، پیروان اهل البیت (ع) اوگاندا ، اساتید و دانشجویان دانشکده اسلامی المصطفی(ص) ، حوزه علیمه سُکینه کامپالا ، انجمن ارزش ها و گنجینه های اسلامی بین المللی و... و همچنین صفحات اجتماعی فیس بوک ، تلگرام ، اینستاگرام ، توییتر و ... از جمله رسانه های خبری اوگاندا بوده اند که پیام امام خامنه ای (مدظله العالی) را به جوانان فرانسوی تاکنون تحت عنوان « ناسزاگویی احمقانه مکرون توهین به شعور ملتی است که او را به ریاست خود انتخاب کرده است « منعکس کرده اند.

 

اظهارات امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه در تایید کاریکاتور توهین‌آمیز به پیامبر اسلام(ص)، باعث خشم مسلمانان و مسیحیان اوگاندا نیز شده است.

 

به همین علت پیام امام خامنه‌ای( مد ظله العالی) رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به جوانان فرانسوی در اوگاندا نیز بازتاب های گسترده ای داشته است که متن فارسی آن به شرح ذیل است:

 

   بسمه تعالی

 

جوانان فرانسه! از رئیس جمهور خود بپرسید: چرا از اهانت به پیامبر خدا حمایت می‌کند و آن را آزادی بیان می‌شمارد؟ آیا معنی آزادی بیان این است: دشنام و اهانت، آن هم به چهره‌های درخشان و مقدس؟ آیا این کار احمقانه، توهین به شعور ملتی نیست که او را به ریاست خود انتخاب کرده است؟ سوال بعدی این است که چرا تردید در هولوکاست جرم است؟ و اگر کسی چیزی در این ‌باره نوشت باید به زندان برود، اما اهانت به پیامبر آزاد است.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: اوگاندا سخنان رهبری بازتاب فرانسه جوانان فرانسوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان؛ رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه قدس گیلان در مراسم اعزام کارگران به دیدار رهبری با اشاره به آغاز هفته بسیج کارگران و کارخانجات گفت: پنجم اردیبهشت حدود ۵۰ نفر از کارگران استان گیلان با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.
به گفته سرهنگ پاسدار عباس اسکندری این دیدار در حسینیه حضرت امام خمینی (رض) برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های این کشور
  • تصمیم گیری در خصوص اجرای طرح حامیم و جشنواره ملی نهج البلاغه
  • مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مقام معظم رهبری در دیدار کارگران : تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • اعزام جامعه کارگری گیلان به دیدار با مقام معظم رهبری
  • بازتاب گسترده سفر رئیسی به پاکستان در رسانه‌های محلی و بین‌المللی
  • عکس| نقاشی جدید حسن روح‌الامین برای سروده مقام معظم رهبری
  • عیادت میرمحمدی از مجروحین حادثه‌ی تروریستی راسک
  • ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت در منطقه را دارا است
  • نظام سلامت ایران قوی‌ترین حوزه نظام سلامت منطقه است