Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@07:19:00 GMT

ساکی : برای آبادانی‌ها ما تیم اول جهانیم!

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۰۳۴۶

ساکی : برای آبادانی‌ها ما تیم اول جهانیم!

بازیکن صنعت نفت آبادان اعتقاد دارد بازیکنان جدیدی که جذب شدند دست کمی از نفرات جدا شده ندارند.

به گزارش ورزش سه حسین ساکی در خصوص شرایط صنعت نفت آبادان گفت: شرایط تیم خوب است. کمی  دیر شروع کردیم ولی  کم کم داریم از نظر بدنی آماده و همچنین هماهنگ می‌شویم.


او در خصوص جدایی مهره‌های اصلی ادامه داد: تقریبا کل شاکله تیم جدا شدند، آنهایی که رفتند بازیکنان  بسیار خوب و تاثیرگذاری بودند اما بازیکنان جدیدی گرفتیم که  کیفیت خوبی دارند و دست کمی از جدا شده ها ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما نیاز به زمان است که با شرایط وفق پیدا کنند.


هافبک صنعت  نفت آبادان در خصوص بازی هفته اول لیگ مقابل پیکان گفت: در این بازی ما به دنبال ۳ امتیاز و پیروزی هستیم تا قدرتمندانه لیگ را آغاز کنیم.


ساکی در پایان در خصوص اینکه به نظرش در فوتبال خوزستان تیم اول چه تیمی است افزود: فرق می‌کند.اهواز چون بزرگ تر است قطعا هواداران  فولاد بیشتر است اما به نظر من باتعصب ترین هواداران در آبادان هستند که نه تنها در خوزستان بلکه در جهان تیم‌شان را اول می دانند و تعصب خاصی دارند.

صنعت نفت آبادان حسین ساکی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان حسین ساکی نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ پویش هشتگ معلم عزیزم بمناسبت روزمعلم در فضای مجازی صدا و سیمای آبادان راه اندازی شد.
علاقمندان برای شرکت در این پویش می‌توانند عکس یادگاری یا ویدئو‌های کوتاه خود را همراه با معلم‌هایی که میخواهند از آنها تشکر کنند در وب سایت تلوبیون یا از طریق شماره ۰۹۹۳۷۹۴۱۷۴۴ در پیام رسان‌های داخلی (سروش، ایتا، بله، شاد) به اشتراک و یا ارسال کنند.
به ۱۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای از طرف آموزش وپرورش شهرستان آبادان تعلق می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات مجلس در آبادان الکترونیکی برگزار می‌شود
  •  استاد حوزه علمیه قم : اگر برای آبادانی دین کاری نمی کنیم، دین را خراب تر نکنیم
  • راه اندازی پویش هشتگ معلم عزیزم
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • کتاب آداب آبادانی منتشر شد
  • دهمین نشست شورای راهبری برنامه ملی آبادیران برگزار شد
  • اتصال زیست‌بوم فناوری به عرصه آبادانی با «آبادیران»
  • پرسپولیس با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می‌شود
  • بازیکن پیشین پرسپولیس: سرخپوشان با شکست سپاهان قهرمان لیگ برتر می شود
  • آمار خوب سپاهان در ۳ بازی اخیر