Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از  بی بی سی، چندی پیش  آمریکا مدعی شد بار چهار نفتکشی را که از ایران بنزین به ونزوئلا می‌برد، توقیف کرده و پس از تخلیه آنها را آزاد کرده است‌.‌

ادعایی که بارها از سوی ایران تکذیب و اعلام شد که محمدجواد نفتکش هیچ یک متعلق به ایران نبوده است.

با این وجود مایکل شروین، دادستان واشنگتن گفت: ۴۰ میلیون دلار از فروش این محموله‌ها نصیب  ایالات متحده خواهد شد که بیشتر آن به عنوان کمک به "صندوق کمک به قربانیان تروریسم دولتی"مصرف میشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می‌رسد مقام‌های آمریکا در آستانه انتخابات روی دروغ‌های سران کاخ سفید تاکید می‌کنند.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایران آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معین به حضور پنهانی‌اش در ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند روز پیش خبرگزاری انصاف نیوز نوشت: معین چند بار به ایران آمده است که یک مورد آن برای مراسم درگذشت مادرش بود. البته این رفت و آمدها در سکوت کامل خبری انجام شده است.

حالا بهمن بابازاده در صفحه شخصی خود اینطور نوشته است: یکی از اعضای خانواده «معین»، در متنی که مورد تایید «نصرالله معین»، که بصورت اختصاصی در اختیار من قرار داده، ضمن تکذیب اخبار رفت و آمد «معین» به ایران در این سالها، جزییاتی از آخرین روزهای حضور این خواننده در زادگاهش را بازگو کرد.

در این متن آمده: «آقای «معین» آخرین بار سال ۱۳۶۰ ایران بود و پس از خروج قانونی از کشور، هرگز به ایران برنگشت. ایشان پاسپورت و شناسنامه ایرانی دارند ولی هرگز از آن روز به بعد به کشور بازنگشته اند. اخبار و گزارش های مختلفی این روزها با مقاصد مختلف در ایران منتشر میشود که هرگز صحت نداشته و ندارد و آقای معین هیچ درخواست یا پیشنهادی به مجموعه، واسطه یا نهادی ارائه نداده اند. از تکرار بی اندازه این گزارش های اشتباه و دروغ گلایه دارند و پس از کنسرت دُبی (۲۳ فروردین) در صورت تکرار این گزارشات دروغ، رسما اظهارنظر خواهند کرد.»

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888791

دیگر خبرها

  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • واکنش معین به ادعای حضور پنهانی‌اش در ایران: دروغ می‌گویند
  • گزینه‌های جایگزینی ژاوی/ سرمربی بارسلونا سفیر می شود
  • واکنش معین به حضور پنهانی‌اش در ایران
  • ادعای مقام آمریکایی: ایران با یک کشتی اطلاعاتی در جیبوتی حملات حوثی‌ها را هدایت می‌کند
  • ادعای فیلیپین: ایران ۱۸ خدمه نفتکش سنت‌نیکلاس را آزاد کرد
  • فابریتزیو رومانو و تکذیب ادعای دریافت پول برای تبلیغ بازیکنان بارسلونا + عکس
  • رد ادعای فروش تسلیحات به تل آویو از سوی فرانسه
  • تیم ملی برای تکرار برد پرگل وارد ورزشگاه شد (عکس)