Web Analytics Made Easy - Statcounter

جامعه ورزشی و جوانان آذربایجان غربی در محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلم بیانیه صادرکرد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، متن بیانیه به شرح زیر است:

توهین به پیامبر عظیم الشان اسلام توسط رئیس جمهور فرانسه که دشمنی دیرینه‌ اش با اسلام و مسلمانان لکه ننگی بر پیشانی او و همفکران جاهل اش است ، تو خالی بودن شعار آزادی بیان در این کشور را نمایان ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حرکات برنامه‌های از پیش طراحی شده استکبار جهانی برای به حاشیه بردن، سازش برخی مرتجعین عرب با رژیم جعلی ،کودک کش و غاصب صهیونیستی است  که با این توهین‌ها می‌خواهند حاشیه‌ای امن برای اسرائیل در خاورمیانه درست کنند و این را یقینا بدانند که موجدیت این رژیم جعلی در خطر است و با این اقدامات جوهلانه و دور از منطق و خلاف عقل نخواهند توانست موقعیت اسرائیل غاصب را تقویت کنند.

ملت‌های مسلمان دنیا با هوشیاری این توطئه‌ها را رصد می‌کنند و ضمن محکومیت این اقدامات، جواب قاطع و داندان شکنی را به سران فرانسه خواهند داد و قطعا دولت مکرون از این اقدام خود پشیمان خواهد شد.

باعث تاسف است که سازمان‌های بین‌الملی و نهادهای حقوق بشر  در پی این اهانت آشکار به ارزش ها و خط قرمز مسلم بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان، سکوت اختیار کرده و رسانه‌های وابسته به مدعیان دروغین آزادی بیان و حقوق بشر به این اقدام بی شرمانه و جاهلانه نپرداخته اند.

جامعه بزرگ ورزشی و جوانان استان  آذربایجان غربی ضمن محکوم کردن این اقدام ضداسلامی امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه و حمایت او از اهانت به قرآن و بزرگ‌ترین پیامبر الهی انتظار دارد که فرهیختگان، شخصیت‌ها و مسئولان کشورهای اسلامی و دیگر ادیان آسمانی با اقدام عاجل و قاطع خویش راه را بر این آتش‌افروزان بسته و زمینه‌های ارتقای وحدت و تعامل سازنده ادیان ابراهیمی را در جهان فراهم نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیانیه ورزش و جوانان آذربایجان غربی آذربایجان غربی ورزش و جوانان آذربایجان غربی جامعه ورزشی پیامبر اسلام جامعه ورزشی آذربایجان غربی اهانت رئیس جمهور فرانسه رئیس جمهور فرانسه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، به مناسبت هفته کار و کارگر مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه جمعی از مردم و مسئولین به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی در این مراسم گفت: یاد و خاطره شهدا موجب اعتلای پرچم مقدس کشور مان می‌شود

دهقانی افزود:  بر همگان لازم است یاد و اهداف شهدا را زنده نگه داریم و بر وصیت های شهدا عمل نماییم.

نظیر این مراسم در نقاط مختلف آذربایجان غربی نیز برگزار شد.

 

 

دیگر خبرها

  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • امروز مقاومت مقابل نظام سلطه مورد توجه و اقبال جوانان منطقه است
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • برگزاری جلسات انسجام بخشی و برنامه ریزی ورزش بانوان شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب نور
  • اضافه شدن حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی
  • حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد