Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@05:32:10 GMT

بازیگر فیلم‌های مارولی در یک تریلر بازی می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۰۶۳۴

بازیگر فیلم‌های مارولی در یک تریلر بازی می‌کند

«سباستین استن» بازیگر فیلم‌های سینمایی مارولی مانند «سرباز زمستان» و «همیشه شیطان» به زودی در یک فیلم تریلر اجتماعی بازی خواهد کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «تازه» به کارگردانی «میمی کیو» و با بازی «سباستین استن» بازیگر فیلم‌های مارولی ساخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه‌کنندگی این فیلم سینمایی توسط «آدام مک‌کی» و «کوین مسیک» خواهد بود و «لورین کان» نگارش آن را برعهده خواهد داشت. این‌طور که منابع گفته‌اند این فیلم  یک «تریلر اجتماعی» است.

فیلم‌های «همیشه شیطان»، «نهایت ایثار»، و «پایان‌ها، آغازها» آثاری است که این بازیگر در آن‌ها به تازگی بازی کرده است. فیلم  اکشن و جاسوسی «355» سینمایی دیگری است که در آن نیز بازی خواهد کرد. او بیشتر برای بازی در فیلم  «سرباز زمستان» محصول مارول شناخته شده است.

استن یکی از بازیگرانی بود که در زمانی که انتقاد از فیلم‌های مارولی بالا گرفته بود، از استودیو حمایت کرد.

میترا حجار در فیلم «غیبت موجه» بازی می‌کندهشدار در مورد مهاجرت انیماتورها به خارج کشور/ سینمای کودک می‌تواند سینمای ایران را نجات دهد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هالیوود سینما فیلم هالیوود سینما فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۶۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!

فیلم سینمایی «من ترانه ۱۵ سال دارم» فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۰ و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

به گزارش خبرآنلاین، ترانه علیدوستی که این روز‌ها دوباره با فیلم «تفریق» به سینما‌ها بازگشته است، در آن زمان و هنگام بازی در این فیلم سینمایی حدود ۲۰ سال داشت.

ترانه علیدوستی در فیلم من «ترانه ۱۵ سال دارم»

دیگر خبرها

  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی!
  • بازی GTA 6 جلوه‌های گرافیکی بسیار چشم‌نواز خواهد داشت
  • لحظه برخود قطار با تریلری که روی ریل گیر کرده است + فیلم
  • ساعد سهیلی و خانم بازیگر در راه کازابلانکا
  • سینمایی‌های فهرست تایم ۲۰۲۴ / دل تورو درباره میازاکی چه نوشت؟
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»/ خواننده تیتراژ معرفی شد
  • از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!» رونمایی شد +فیلم