Web Analytics Made Easy - Statcounter

گیلان -معاون علوم پزشکی گیلان، با اشاره به وضعیت ابتلا و بستری در استان گیلان از اسفندماه گذشته تاکنون، گفت: طی مدت مذکور ۱۷ هزار و ۶۰۰ نفر را بستری کردیم که اکثر آنان بهبود یافتند و متاسفانه تعدادی نیز فوت کردند.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی علوم پزشکی گیلان ، آبتین حیدرزاده ، با بیان اینکه در حال حاضر بیش از ۴۲۰ بیمار کرونایی در سطح بیمارستان های استان گیلان بستری هستند، اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته ۷۵ بیمار کرونایی جدید بستری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت ابتلا و بستری در استان گیلان از اسفندماه گذشته تاکنون، یادآور شد: آمار دقیقی از مبتلایان به کرونا وجود ندارد، زیرا اکثر مبتلایان بدون علامت هستند و همه افراد علامتدار نیز به مراکز درمانی مراجعه نمی کنند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۲۸ هزار نفر در بخش سرپایی نمونه گیری شده اند، گفت: همچنین طی مدت مذکور ۱۷ هزار و ۶۰۰ نفر را بستری کردیم که اکثر آنان بهبود یافتند و متاسفانه تعدادی نیز فوت کردند.

حیدزاده، از پایین بودن ضریب پوشش ماسک در گیلان نسبت به کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: طی دو هفته گذشته ضریب ماسک زدن در استان چند درصد افزایش یافته، اما همچنان از کشور پایین تر هستیم.

وی با بیان اینکه همچنان حالت ابتلا به بیماری خانوادگی است، تصریح کرد: ماسک زدن به تنهایی کافی نیست و حتما باید فاصله فیزیکی رعایت شود و مردم از حضور در تجمعات پرهیز کنند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: گیلان دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثر اسرائیلی‌ها مخالف اقدام تجاوزکارانه علیه ایران هستند

اکثریت مهاجران صهیونیست ساکن فلسطین اشغالی اعلام کرده‌اند با اقدام تجاوزکارانه مجدد علیه جمهوری اسلامی ایران مخالف هستند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، واللا نیوز گزارش داد، براساس نتایج یک نظر سنجی که توسط دانشگاه عبری انجام داد، 74 درصد از اسرائیلی‌ها مخالفت خود را با اقدام تهاجمی علیه ایران اعلام کرده و تاکید کردند اگر باعث ضربه خوردن به پیمان امنیتی با متحدان اسرائیل می‌شود، با آن مخالف هستند.

براساس این نتایج 52 درصد از صهیونیست‌ها نیز اعلام کردند، معتقدند چنین اقداماتی برای اسرائیل هیچ نتیجه مثبتی به همراه نخواهد داشت، در حالی که 42 درصد خواهان انجام آن حتی به بهای ادامه دار شدن درگیری‌ها شدند.

جالب تر اینکه نتایج این نظر سنجی نشان داد فقط یک چهارم جامعه اسرائیل از اقدام تجاوز کارانه در خاک ایران حمایت می‌کنند.

همچنین 56 درصد از جامعه آماری اعتراف کردند اسرائیل در مقابل ایران ضعیف بوده یا حداقل قوی نیست وفقط 46 درصد تصور کردند که اسرائیل قوی تر است.

این نظر سنجی طی چن روز گذشته بر روی جامعه آماری متشکل از 1466 بالای 18 سال انجام گرفت.

فیلم پرتاب پهپادهای انتحاری سپاه در عملیات «وعده صادق»شکاف میان سران اشغالگران پس از پاسخ موشکی پهپادی ایرانفیلمهای اصابت موشک‌ها و پهپادهای ایران به سرزمین‌های اشغالیکمک 10 کشور به اسرائیل در رهگیری پهپادها و موشک‌های ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جروزالم پست: اکثر اسراییلی ها مخالف حمله به ایران هستند
  • لغزندگی اکثر محورهای خراسان جنوبی
  • اکثر اسرائیلی‌ها مخالف اقدام تجاوزکارانه علیه ایران هستند
  • پرداخت بیش از ۴۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی در گیلان
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • خدمات‌رسانی پایگاه‌های اجتماعی پایانه‌های مسافربری به ۲۴۶ بیمار اعصاب و روان در سال گذشته
  • جو مثبت در بازار سرمایه/ اکثر نمادها صف خرید شدند
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از حجم پا تشخیص می‌دهد
  • رصد پا با هوش مصنوعی برای جلوگیری از نارسایی قلبی
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق حجم پا تشخیص می‌دهد