Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان گفت: روند اتمام مراحل اجرایی محور مواصلاتی سنندج – مریوان با جدیت در حال اجراست.

 شهرام ملکی امروز شنبه (۱۰آبان) در حاشیه بازدید از مراحل اجرایی مسیر تیژ تیژ - گاران از محور مواصلاتی سنندج به مریوان با بیان این مطلب اظهار کرد: بنا به تاکیدات استاندار کردستان برای تسریع در اتمام عملیات پروژه سنندج به مریوان این امر در دستور کار قرار گرفت و در این راستا به صورت مستمر و هفتگی از روند پیشرفت پروژه بازدید به عمل می آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این بازدیدها که به همراه مدیران دستگاه‌های اجرایی، مشاوران، پیمانکاران و سایر عوامل اجرایی پروژه صورت می گیرد در صورت هر گونه مشکل در مسیر روند پیشرفت پروژه در اسرع وقت این نارسایی ها رصد شده و در جهت برطرف کردن آن ها اقدامات مقتضی انجام می‌شود.

ملکی بیان کرد: ما دو موضوع رفع مشکل معارضین محلی و لزوم حضور مستمر دستگاه های اجرایی متولی تا اتمام پروژه را در اولویت کاری قرار داده ایم.

وی ذکر کرد: خوشبختانه این پروژه از لحاظ تامین منابع اعتباری و با حمایت‌های ملی وزارت راه و شهرسازی و پیگیری های استاندار و از طریق سازمان برنامه و بودجه و دفتر مقام معظم رهبری در حال حاضر و برای اتمام طرح حدود ۱۴۷ میلیارد تومان اعتبار اختصاص داده شده است.

ملکی تصریح کرد: از این میزان اعتبار حدود ۱۰۸ میلیارد تومان تا به حال به استان تخصیص یافته است.

وی عنوان کرد: از لحاظ اجرایی هم این طرح در سه قطعه در دست اقدام است که همزمان سه پیمانکار در هر کدام از این قطعات راهسازی مشغول به عملیات اجرایی آن هستند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان افزود: علاوه بر این برای تسهیل در اجرای پروژه هم اکنون هفت کارگاه تولید شن و ماسه شهرستان را برای تامین مصالح مورد نیاز طرح بسیج شده اند و با تمام توان در حال کار هستند.

وی ادامه داد: برای تامین آسفالت مورد نیاز نیز هم اکنون دو کارخانه آسفالت بکارگیری شده اند.

ملکی گفت: برای برخی از مسیرها که نیازمند ماشین آلات تخریب و تسطیح بوده نیز در حال حاضر تعداد ۱۱ دستگاه پیکور با هماهنگی وزارت راه و شهرسازی برای کمک به این پروژه از سایر استان های همجوار بکار گیری شده اند.

وی تاکید کرد: امیدواریم با همین روند فعلی با همکاری مردم، مسئولین و پیمانکاران این پروژه در موعد مقرر به اتمام و به بهره برداری برسد.

ملکی در پایان یادآور شد: برای اتمام پروژه همه عوامل بکارگیری شده تا این مسیر در اختیار مردم استان و به ویژه مردم شهرستان مریوان قرار گیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان، همچنین در ادامه از همراهی مراجع قضایی، صنعت معدن تجارت، برق منطقه ای،  محیط زیست و دیگر دستگاه های دولتی به خصوص در جهت تسهیل در روند حل مشکل معارضین برای تسهیل در روند طرح تقدیر کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازي مريوان سنندج استانی اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی

عبدالحسین زارع رییس پلیس راه استان کرمانشاه گفت : ۶۵ تیم محسوس و نامحسوس پلیس راه استان کرمانشاه در محور‌های مواصلاتی استان به ویژه در نقاط حادثه‌ساز و پر تردد جاده‌ای حضور دارند تا بتوانند سفر ایمن را برای هم‌وطنانمان رقم بزنند.

وی افزود: با همکاری و همراهی مردم طی فروردین‌ماه شاهد کاهش تصادفات جاده‌ای بودیم که در نتیجه آن تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه ۸ درصد کاهش یافت.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به بارش باران در محور‌های مواصلاتی استان کرمانشاه هم‌اکنون سطح جاده‌های استان در برخی محور‌ها لغزنده است و شاهد بارش‌های پراکنده هستیم.

وی ادامه داد: رعایت سرعت مطمئنه، پرهیز از سبقت غیرمجاز و عجله، همراه داشتن تجهیزات لازم، اطمینان از ایمنی خودرو برای سفر ضروری است تا از حوادث ناگوار جلوگیری شود.

زارع خاطرنشان کرد: افرادی که قصد سفر و تردد در محور‌های مواصلاتی را دارند می‌توانند برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل کرده و مسیر مورد نظر خود را بررسی کنند.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه در فصل بهار شاهد بارش‌های پراکنده در نقاط مختلف جاده‌ای هستیم به رانندگان توصیه می‌کنیم حتماً قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند تا سفر ایمنی را برای خود و خانواده‌هایشان رقم بزنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • انسداد برخی از محور‌های مواصلاتی در خراسان جنوبی
  • بررسی روند عملیات اجرایی و میزان پیشرفت پروژه‌های امور آب و فاضلاب سلماس
  • بازگشایی ۸ محور مواصلاتی مازندران در پی سیلاب روز گذشته
  • مسدود شدنِ سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • مسدود بودن سه محور مواصلاتی در استان یزد
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی زمینه ساز اتمام پروژ‌های نهضت ملی مسکن
  • فعالیت مستمر ۶۵ تیم نظارتی پلیس راه در محور‌های مواصلاتی
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲