Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-23@09:15:48 GMT

«مسخ در مسلخ» به قبرس می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۰۹۲۳

«مسخ در مسلخ» به قبرس می‌رود

فیلم سینمایی «مسخ در مسلخ» به کارگردانی جواد دارایی به جشنواره فیلم قبرس راه یافت.  به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «مسخ در مسلخ» که پیش از این با نام «بطلان» شناخته می‌شد، به بخش آفرودیت طلایی پانزدهمین دوره جشنواره فیلم قبرس راه یافت.

این جشنواره با نمایش‌های زنده، رویداد‌های آموزشی، صنعت شبکه در Pantheon Art Cinema و تئاتر Melina Mercuri در نیکوزیا و مراسم جوایز Golden Aphrodite از ۱۵ تا ۲۲ نوامبر سال ۲۰۲۰ مصادف با ۲۵ آبان تا ۲ آذر ماه در جزیره قبرس برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با توجه به شیوع ویروس کرونا این جشنواره تنها از کارگردانان برای حضور در این رویداد هنری دعوت کرده است.

«مسخ در مسلخ» در مورد یک نزاع فامیلی است که در یکی از روستا‌های ایران رخ می‌دهد.

جواد دارایی طبق روال فیلم‌های کوتاه آوانگارد خود، بخش‌های کارگردانی نویسندگی، تدوین و فیلمبرداری «مسخ در مسلخ» را خود انجام داده است.

تهیه کننده: مهدی کوه زاده، نویسنده و کارگردان: جواد دارایی، مشاور کارگردان: امیر سیدی، امیر فخرالدین صفارنیا، مدیر تصویربرداری: جواد دارایی، تدوینگران: ملیکا بلالی، جواد دارایی، طراح صحنه و لباس: حسین حاج ابراهیمی، دستیاران صحنه و لباس: رامین محمدی، شقایق عیوضی، عباس یاراحمدی، آهنگساز: پیام آزادی، طراحان و ترکیب صدا: حسین قورچیان، صدابردار: احمد اردلان، دستیار صدا: اسفندیار سلطان زاده، طراح گریم: مهسا خوش سلوک، مجریان گریم مهدی معینی، مهرسا خوش سلوک، بازیگران فریبا طالبی، سعید احمدی، فریبا ترکاشوند، فوژان احمدی، مهشید خسروی، ایمان صراف، آرزو بلالی دهکردی، با حضور مهناز منافی ظاهر، رحمت شکرخنده، با معرفی سارینا یوسفی، محمد اقلیمی بابانظر، امیر عباس قضایی، آوین کوه زاده، عسل شکری، خورشید حق مرادی، وانیا علیزاده، نادیا کلیوند، مدیر تولید: فرزین فرزدنیا، جانشین تولید: علی اکبر صادقی، دستیاران تولید و تدارکات: مهدی محمد پور، علیرضا حیدری، دستیار و مشاور تهیه: ایمان صراف، برنامه ریز: امیر سیدی، دستیاران کارگردان: رعنا جوادی، نیلوفر بلالی دهکردی، سجاد دارایی، دستیار اول تصویربرداری: محمد حسینی، گروه تصویربرداری: امیر علیپور، صادق ربعی زاده، امیر گودرزی، وحید دوربین هاوستین، اپراتور دوربین: مرتضی یگانه، منشی صحنه: ملیکا بلالی، جلوه‌های ویژه بصری: ملیکا بلالی، استودیو روف نیویورک، اصلاح رنگ: گلومه روچرون، استودیو تکنی کالر نیویورک، طراح کانسپت (concept) و استوری‌بورد و پوستر: ملیکا بلالی، مدیر تولید بین الملل: گابریل بروسن، محصول مشترک، ایران، آلمان، کانادا.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فیلم های سینمایی فیلم های ایرانی سینمای ایران جواد دارایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر

 مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از تولید بیش از ۶۱۰ هزار تُن شکر خام در واحدهای نیشکری خوزستان خبر داد و بر عزم این شرکت برای تصاحب ۳۸ درصدی بازار شکر تأکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری در آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی شکرستان با بیان اینکه برداشت نیشکر در هفت کشت و صنعت این شرکت به پایان رسیده، اظهار کرد: تاکنون ۶۱۰ هزار تن شکر خام در این واحدهای نیشکری تولید شده است.

وی افزود: برداشت نیشکر در هفت‌تپه تا اوایل خرداد ادامه خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود با احتساب تولید این شرکت، در مجموع حدود ۶۳۰ هزار تن شکر در استان تولید شود.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر با اشاره به افزایش تولید شکر در مقایسه با سال گذشته، گفت: امسال ۵۰ درصد بیشتر از سال بهره‌برداری گذشته شکر تولید شده است. وی با بیان اینکه در حال حاضر سهم این شرکت از بازار شکر کشور ۳۵ درصد است، تصریح کرد: با افزایش تولید امسال، این سهم به ۳۸ درصد خواهد رسید.

نویدبخش یک سال شیرین

ناصری همچنین از پیش‌بینی تولید ۷۰۰ هزار تن شکر در سال بهره‌برداری آینده خبر داد و گفت: زمستان بدون سرما و یخ‌بندان سال گذشته، نویدبخش برداشت محصول باکیفیت‌تر و افزایش تولید است.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در بخش دیگری از سخنان خود انجام عملیات موشکی و پهپادی «وعده صادق» را به پاسداران جان‌برکف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه مردم ایران تبریک گفت و بیان کرد که در این عملیات موشک‌های ایران از فراز گنبد بیت‌المقدس عبور و به اهدافی در سرزمین اشغالی اصابت کردند.

ناصری ابراز امیدواری کرد که این عملیات مقدمه‌ای برای آزادسازی سرزمین‌های اشغالی از دست صهیونیست‌ها باشد.

نیشکر در مسیر مسئولیت‌های اجتماعی

مدیرعامل توسعه نیشکر در ادامه به اقدامات این شرکت در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد و گفت: ترمیم و احداث سیل‌بندهای روستاهای در معرض سیل، احداث حسینیه‌ها، مدارس و جاده‌های روستایی و کمک به دستگاه‌های اجرایی در زمان آب‌گرفتگی‌های اخیر از جمله این اقدامات است.

وی ضمن قدردانی از تمامی شرکت‌کنندگان و برگزارکنندگان این جشنواره بزرگ، اظهار کرد: این جشنواره در سال جاری با سیاست‌گذاری بهتر به سمت تحقق دستاوردها پیش خواهد رفت.

در پایان آیین اختتامیه سومین جشنواره ملی شکرستان از برگزیدگان بخش‌های رقابتی جشنواره در حوزه‌های ادبی، عکس، نقاشی و رسانه تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • سقوط آزاد طلا/ فلز زرد چند قیمت خورد؟
  • هدف‌ شرکت توسعه نیشکر : تولید ۷۰۰ هزار تُن شکر
  • بهره مندی مردم سفید دشت از فیبر نوری
  • دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شعر کودک و نوجوان رضوی:بزرگداشت استاد جواد محقق در همدان برگزار می‌شود 
  • با توجه به شعار سال مقام معظم رهبری باید در تقویت بیشتر بخش خصوصی کوشا باشیم
  • تثبیت نرخ ارز، آری یا نه؟
  • رژه پیمان معادی، جواد عزتی و نوید محمدزاده در شبکه نمایش خانگی
  • اختصاص بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای طرح‌های زیربنایی بخش تولید
  • صندوق بیمه اجتماعی برای روستاییان۱۸ تا۵۰ سال یارانه پرداخت می‌کند
  • درخشش رادیو خاوران در هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق