Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-19@18:49:31 GMT

ممنوعیت استفاده از تیک تاک در آمریکا لغو شد

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۰۹۴۵

ممنوعیت استفاده از تیک تاک در آمریکا لغو شد

شکایت ۳ کاربر تیک تاک سبب شد تا یک قاضی دولت فدرال در آمریکا ممنوعیت استفاده از این اپ در سراسر این کشور را به طور موقت مسدود کند.

یک بار دیگر تیک تاک از ممنوعیت گسترده در آمریکا نجات یافت.

یک قاضی در دادگاه فدرال در واکنش به شکایت ۳ کاربر تیک تاک به طور موقت ممنوعیتی که قرار بود از ۱۲ نوامبر بر این اپلیکیشن چینی وضع شود را مسدود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دومین باری است که ممنوعیت تصویب شده توسط دولت آمریکا با حکم دادگاه های این کشور مسدود می شود. در ماه سپتامبر یک قاضی فدرال، تلاش دولت ترامپ برای حذف اپلیکیشن در اپ استورهای آمریکایی را مسدود کرد. اما رای این دادگاه به وجهه دیگر دستور وزارت بازرگانی مبنی بر ممنوعیت هرگونه استفاده از تیک تاک از تاریخ ۱۲ نوامبر به بعد را شامل نمی شد.

همین امر مبنای شکایت ۳ کاربر تیک تاک شد. آنها در شکایت خود ادعا کردند ممنوعیت اپ چینی به کسب و کارشان خسارت می زند. درهمین راستا دادگاه نیز ممنوعیت استفاده از تیک تاک در آمریکا از ۱۲ نوامبر به بعد را به طور موقت مسدود کرد.

واشنگتن پست در گزارشی در این باره اشاره می کند احتمال اعتراض وزارت دادگستری آمریکا به این رای وجود دارد. همچنین تیک تاک منتظر نهایی شدن  معامله اورکل و والمارت است./مهر

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تیک تاک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، صدها نفر از مردم آمریکا در اعتراض به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه و حمایت از مردم فلسطین در غزه، ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند.

کد خبر 6080484

دیگر خبرها

  • ایکس در پاکستان فیلتر شد
  • پاکستان فیلترینگ «ایکس» را تایید کرد
  • «ایکس» در این کشور فیلتر شد
  • شبکه اجتماعی « ایکس » در پاکستان فیلتر شد
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • انتخابات پرحاشیه کشتی تایید شد
  • افشاگری بنیانگذار تلگرام علیه آمریکا/ گوگل و اپل هرچه را بخواهند سانسور می‌کنند
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند + فیلم
  • مردم آمریکا در حمایت از غزه ورودی فرودگاه شیکاگو را مسدود کردند