Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیژن مقدم‌بیرانوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد، با اشاره به آخرین جزئیات پرداخت تسهیلات کرونا به واحدهای آسیب‌دیده لرستان، اظهار کرد: تاکنون 29 هزار و 493 فقره از طریق سامانه کارا به بانک‌های عامل استان ارجاع شده است.

وی خاطرنشان کرد: مبلغ این تعداد فقره درخواست، 2 هزار و 921 میلیارد ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های لرستان از پرداخت هزار و 775 میلیارد ریال تسهیلات برای جبران خسارت کرونا به 23 هزار و 156 فقره خبر داد.

مقدم‌بیرانوند بیان داشت: از بین بانک‌های استان نیز بانک ملی با تعداد 7 هزار و 436 فقره و مبلغ 596 میلیارد ریال دارای بیشترین پرداختی است.

وی، میانگین پرداخت تسهیلات کرونا توسط بانک‌های استان را 61 درصد عنوان و تصریح کرد: پرداخت‌ها همچنان ادامه دارد، اگرچه تاکنون ابلاغیه‌ای برای تمدید مهلت پرداخت تا پایان آبان‌ماه صادر نشده است.

رئیس شورای هماهنگی بانک‌های با مطلوب خواندن درصد پرداختی‌ها، افزود: پرداخت تسهیلات در مبالغ مختلف صورت گرفته است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا لرستان تسهیلات جبران خسارت میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی با اشاره به پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی در سال گذشته برای جامعه ایثارگری گفت: این میزان تسهیلات به ۶۱۶ نفر ازجامعه ایثارگری استان پرداخت شد.

حجت الاسلام داوود میرزایی افزود: برای دریافت تسهیلات خود اشتغالی، یکهزار و ۱۲۲ نفر معرفی شده بود که تعدادی از آنها نیز در نوبت دریافت قرار دارند.

حجت الاسلام میرزایی اظهارکرد: برای یکهزار و ۹۹۰ نفر از ایثارگران پارسال حدود پنج هزارو ۳۱۹ میلیارد ریال تسهیلات خرید مسکن پرداخت و برای ۱۰۲ نفر از ایثارگران هم مناسب سازی شد.

وی گفت: ۴۳۹ نفر نیز پارسال برای حرفه آموزی به مراکز آموزش فنی وحرفه ای معرفی شدند و دو هزار و ۷۵۲ نفر از خانواده های شاهد و ایثارگر هم حق پرستاری دریافت کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی، راه اندازی موکب رهروان شهدا توسط تشکلهای ایثارگری در مرز تمرچین، شهر نقده و ارومیه، برگزاری همایش تجلیل از خیّران ایثارگر و غیر ایثارگر استان، تولیدات مستند، نماهنگ، موسیقی، برگزاری نمایشگاههای هنرهای تجسمی، نمایشگاههای کتاب و اجرای تئاتر را از برنامه های صورت گرفته در حوزه ایثارگران استان در سال گذشته عنوان کرد.

حجت الاسلام میرزایی افزود: "طرح سپاس" دیدار با نزدیک به ۲۳ هزار نفر از خانواده های شهدا و ایثارگر در منزل و برگزاری یادواره های شهری و روستایی از دیگر برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان‌غربی درسال گذشته بود.

آذربایجان‌غربی ۱۲ هزار شهید، ۲۰ هزار و ۸۸۹ جانباز و دو هزار و ۵۷ آزاده دارد.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • ۷۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی در کرمانشاه پرداخت شد
  • پرداخت 133 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی
  • پرداخت بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات به فعالان مشاغل خانگی در همدان
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی