Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:48:18 GMT

طرد ۱۰۰ تبعه بیگانه غیرمجاز از شهرستان خاتم

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۰۹۸۸

طرد ۱۰۰ تبعه بیگانه غیرمجاز از شهرستان خاتم

گروه استان‌ها - دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم از طرد بیش از ۱۰۰ نفر از اتباع بیگانه غیر مجاز در یک روز خبر داد و گفت: این موضوع با اقدامات سربازان گمنام امام زمان در اداره اطلاعات و نیروی انتظامی و با نظارت مستقیم دادستانی صورت گرفت. - اخبار استانها -

سیدجمال‌الدین طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یزد اظهار داشت: گشت‌‌های متعدد هفتگی و روزانه با هدف جلوگیری از به‌کارگیری اتباع در مشاغل ممنوعه در حال اجراست و در صورت مشاهده اتباع بیگانه غیر مجاز، دستگیر و مقدمات طرد از کشور انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از موارد قابل پیگیری و حساس در شرایط پرخطر شهرستان خاتم را جمع‌آوری اتباع بیگانه این شهر دانست و عنوان کرد: به منظور افزایش امنیت عمومی، بهداشتی و ایجاد اشتغال نیروهای ایرانی تعداد کثیری از اتباع بیگانه از سطح شهرستان جمع‌آوری شدند.

درآمد‌ 400 هزار تومانی کودکان کار شیراز در 4 ساعت / 80 درصد ‌کودکان فعال ‌اتباع بیگانه‌اندارجاع کودکان کار اتباع بیگانه به وزارت امور خارجهیزد در اشتغال و مسکن برای اتباع بیگانه جذابیت دارد / ورود دادستانی به قطع درختان شاهدیه و اکرمیه

دادستان انقلاب خاتم خاطرنشان کرد: طرد اتباع بیگانه غیر‌مجاز نه تنها از حیث اشتغال، زمینه‌ساز بهبود وضعیت در شهرستان می‌شود، بلکه در ارتقاء سلامت، بهداشت و آرامش روانی جامعه تأثیرگذار است.

انتهای پیام/781/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتباع بیگانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۰۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان اظهار کرد: بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در مراکز تولیدی و بخش‌های کشاورزی در استان کردستان ممنوع است.

عبدالملکی اظهار کرد: تعداد ۶۲ گشت مشترک از واحدهای تولیدی و بخش‌های کشاورزی توسط ادارات ذی‌ربط در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

وی از شناسایی ۳۱ نفر کارفرمای متخلف در استان خبر داد و بیان کرد: کارفرمایانی که اقدام به بکارگیری اتباع غیر مجاز کردند مطابق قانون با آنها برخورد شده است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی کردستان تصریح کرد: بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در مراکز تولیدی و بخش‌های کشاورزی در استان کردستان ممنوع است.

وی اضافه کرد: تعداد ۵۹ نفر تبعه خارجی غیرمجاز دستگیر و پرونده قضائی تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طرح جمع آوری اتباع غیر مجاز در استان یزد
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • طرح طرد اتباع غیر مجاز در شهرستان ملارد
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • مرگ ۲۵ کارگر در اثر حوادث کار در همدان
  • کشتار غیرمجاز دام در روستا‌های گردشگری اردبیل معضل جدی
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • جریمه ۶ میلیارد تومانی کارفرما‌ها برای بکارگیری اتباع خارجی غیر مجاز
  • کشتار غیرمجاز دام در روستاهای گردشگری معضل جدی است