Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی درباره آخرین وضعیت انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی را ارائه کرد.

مجتبی شاکری دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی درباره انتخابات ریاست جمهوری و اعلام آمادگی سیاسیون برای شرکت در آن اظهار کرد: در قانون انتخابات ما باید تجدید نظر شود و البته مجلس هم تلاش کرده تا بتواند به طور منطقی جلوی هجوم انبوه متقاضیانِ ورود به نهاد ریاست جمهوری را بررسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: باید در حال حاضر کسانی وارد عرصه انتخابات ریاست جمهوری شوند که شرایط لازم و اصولی را داشته باشند، قانون انتخابات اگر نهایی شود، باعث می‌شود که بار سنگین بر دوش شورای نگهبان و مردم نیفتد.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده تصریح کرد: سر و ته اصلاح‌طلبان به ۳ دسته تقسیم می‌شود، دسته اول کسانی هستند که از انقلاب عبور کردند و دنبال وضعیت بازخوانی دیگری نسبت به نظام هستند و بحث‌هایی را همچون اردوکشی خیابانی مطرح می‌کنند، همچنین حکومت دینی را ناکارآمد می‌دانند که شامل آقایان حجاریان، تاجیک، تاجزاده و ... هستند.

شاکری بیان کرد: طیف دیگری هستند که قصد دارند خودشان را در درون نظام تعریف کنند, اما شعاری برای مطرح کردن ندارند و تمام عملکرد دولت حاصل کار آن‌ها است، در حال حاضر هم جامعه نسبت به دولت مستقر انتقادات بسیار جدی دارد و این طیف به دنبال این هستند که با تکثر نامزدها و اختلاف افکنی در جبهه مقابل یک فهرستی را وارد انتخابات کنند.

او افزود: اما قشر سوم قانون اساسی را می‌پذیرند و قصد حضور در انتخابات را دارند، اما تحلیلشان این است که رای کسب نخواهند کرد و به دنبال این هستند که کسی را تقویت کنند که با خودشان نزدیکی بیشتری دارد, لذا وضعیت آنها برای پیروزی در انتخابات صفر است.

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در پایان تاکید کرد: جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی فهرستی از نامزدهای انتخاباتی محتمل را تهیه کرده تا از این افراد دعوت کند و پرسش‌‎هایی شفاف را از آن‌ها داشته باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی انتخابات ریاست جمهوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، پس از استعفای مهدی مبینی از ریاست انجمن دوومیدانی، دکتر کوهپایه زاده در حکمی علی اصغر هادیزاده را به عنوان سرپرست انجمن منصوب کرد.

مهدی مبینی به دلیل کاندید شدن برای پست ریاست فدراسیون دو و میدانی امکان حضور تمام وقت در انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان را نداشته و به همین علت از سمت خود کناره گیری کرد.

در حکم رئیس فدراسیون به هادیزاده آمده است:

جناب آقای علی‌اصغر هادی‌زاده

نظربه تعهد، تخصص، تجربیات و سوابق ارزشمند مدیریتی جنابعالی در ورزش قهرمانی، به موجب این حکم به سمت سرپرست انجمن دوومیدانی منصوب می‌شوید.

آرزومند است؛ با اتکال به ایزد منان و با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص درراستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش در پیشبرد امورات محوله موفق و مؤید باشید.

کد خبر 6063413

دیگر خبرها

  • شرط هاشمی رفسنجانی برای کاندیداتوری سیدمحمد خاتمی در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۰ چه بود؟
  • اصولگرایان مجلس دوازدهم به وحدت می‌رسند
  • یکی دیگر از مخالفان جدی جمهوری اسلامی هم مُرد
  • مقام آمریکایی ضد ایران زمین خورد و مرد!
  • سناتور ضدایرانی در ۸۲ سالگی درگذشت
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • از پشت میله‌های زندان تا کاخ ریاست جمهوری سنگال
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس، وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی هستند + فیلم
  • کنعانی‌مقدم: سوداگران کرسی ریاست مجلس وقت خود را تلف می کنند / تحریم‌کنندگان انتخابات میت سیاسی محسوب می‌شوند + فیلم