Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی صبح امروز به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان دارفانی را وداع گفت.

محمد محمدپور متولد 1347 سلماس و کارمند اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.

وی در جبهه‌‌های حق علیه باطل حضور داشته و در عملیات کربلای پنج به درجه رفیع جانبازی نائل آمده بود.

محمدپور دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته روانشناسی عمومی از دانشگاه تبریز بوده و دکترای تخصصی روانشناسی و دارای پروانه تخصصی از سازمان نظام روان شناسی کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریاست کتابخانه مرکزی و عضویت در هیئت امنای کتابخانه ملی تبریز ،معاونت فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیریت اجرایی چهارمین و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تبریز ، مشاور فرهنگی و هنری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی ،مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور ایثارگران اداره کل، مدیریت روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، مدیریت موزه مقبره الشعرا و تدریس در مراکز آموزشی از جمله در دانشگاه شهید مدنی، مدیریت اجرای جشنواره فیلم رحمت و جشنواره سفرنامه نویس رضو از دیگر سوابق وی بود.

وی همچنین مولف دو کتاب «سیری در مفاهیم و کلید واژه های فرهنگ و هنر» و «کنکاشی پیرامون عزت نفس» بوده و فعالیتهای فرهنگی، مطبوعاتی، پژوهشی و ترجمه فراوانی را در کارنامه خود دارد.

محمدپور از سال 95 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی بود. 

انتهای پیام/60001

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا فرهنگ آذربایجان شرقی بیمارستان محمد محمدپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سرگزی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم اختتامیه این جشنواره گفت: این طرح از مدت چهار ماه گذشته با هدف شناسایی افراد مستعد و برتر در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی در از مدارس شمال استان آغاز شده است.
وی افزود: در اجرای این طرح تعداد صدنفر دانش آموز برتر و علاقمند در رشته‌های هنری داستان، شعر، نمایش و موسیقی شناسایی خواهند شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: این طرح استعدادیابی رشته‌های هنری در جنوب و مرکز استان نیز اجرا خواهد شد و افراد علاقمند و برتر شناسایی و آموزش خواهند دید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد پیشگام در تکریم معلمان
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • سلماس؛میزبان هجدهمین جشنواره بین‌المللی شعر رضوی
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • ارسال ۳۴۲ اثر به دبیرخانه جشنواره تئاتر فتح خرمشهر
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد