Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: هم اکنون با گذر از مرز هزار بیمار کرونایی بستری در بیمارستان‌های استان رکور و آمار تکان‌دهنده‌ای جدید در استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون یک‌هزار و هفت بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، گفت: ۳۰۸ نفر از این تعداد در بیمارستان‌های شهرستان‌های استان کرمانشاه و مابقی در بیمارستان‌های مرکز استان بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: ۱۳۰ نفر از این تعداد بیماران، بدحال بوده و در بخش‌های آی.سی.یو تحت مراقبت و ۳۱ نفر با حال وخیم به دستگاه تنفس مصنوعی وصل هستند.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۹۹ بیمار جدید با علائم بیماری کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شده‌اند،گفت: از ۸۷۵ آزمایش انجام شده در این مدت، ۵۰۰ مورد مثبت تشخیص داده شده است.

محمدی افزود: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان 10 نفر بوده با احتساب آن‌ها، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به 875 نفر رسیده است.

انتهای پیام/پ

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی محمدی کرونا کرمانشاه دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)

دریافت 16 MB

به گزارش همشهری آنلاین، در این ویدئو روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش را ببینید.

کد خبر 845105 منبع: مهر برچسب‌ها خبر ویژه رهبر معظم انقلاب دفاع - ارتش جمهوری اسلامی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • ضرورت تأمین اعتبار بیمارستان ۱۰۰۰ تختخوابی تبریز
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد (+عکس)
  • کاپیتان اسبق استقلال از تصادف جان سالم به در برد +عکس
  • کاپیتان سابق استقلال تصادف کرد + عکس
  • افزایش ۳۷ درصدی بستری شدگان در کردستان طی ایام نوروز
  • رصد پا با هوش مصنوعی برای جلوگیری از نارسایی قلبی
  • تشخیص نارسایی قلبی از حجم پا