Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی آلمانی می گوید بازی های پشت سر هم، فشار زیادی به بازیکنانش وارد می کند. 

توماس توخل از برنامه فشرده مسابقات تیمش راضی نیست. 

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، مدافع عنوان قهرمانی لیگ یک، روز شنبه در مسابقه ای که پنجمین بازی آن ها ظرف 16 روز خواهد بود به مصاف نانت می رود. پاریسی ها قبل از تعطیلات ملی باید با لایپزیش و رن هم بازی کنند و سپس بازیکنان آن ها از تاریخ 20 نوامبر تا انتهای سال 10 بازی پیش رو خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین بخوانید:

توماس توخل: نیمار پس از بازی های ملی به میادین فوتبال باز خواهد گشت توخل: اکنون نمی توانیم بهتر از این بازی کنیم؛ رئال مادرید و بارسلونا نیز در لالیگا صدرنشین نیستند 

توخل در اعتراض به این وضعیت گفته است:

اگر این طور ادامه بدهیم، بازیکنان جان شان را از دست می دهند. من همیشه همین حرف را زده ام. آن ها را می کُشیم چرا که ارتباط مهمی بین آماده شدن، اجرای نمایش و استراحت وجود دارد. در فوتبال همیشه فشار به بازیکنان بزرگ وارد می شود چون آن ها همواره برای تیم های ملی خود بازی خواهند کرد. آن ها در طول تعطیلات هم بازی می کنند، از کشوری به کشور دیگر سفر می کنند و این به نظر من زیاده روی است. آن ها اساسا دوره ریکاوری را سپری نمی کنند تا به آن ها اجازه دهد به دوره آماده سازی خود برسند. این اتفاق در ورزش رخ می دهد. روند آماده سازی بازیکنان روی مصدومیت ها و عملکردشان تاثیر گذار است. بدون آماده سازی لازم، بازیکنان شکننده تر خواهند بود و مدیریت کردن شان سخت می شود. این یک واقعیت است، نه یک بهانه. ما به دنبال راهکارهایی خواهیم گشت و امیدوارم که بتوانیم راه حلی برای این موضوع پیدا کنیم. 

لیورپول با نام بردن از لیورپول، منچستر سیتی و بایرن مونیخ اشاره کرد که این یک معضل فراگیر است. 

ما پنجشنبه از ترکیه برگشتیم و امروز (جمعه) دومین روز پس از بازی کردن ما است. این خطرناک ترین روز از نظر مصدومیت هاست و به همین خاطر تقریبا در این روز کاری انجام نمی دهیم. ریکاوری می کنیم و آن هایی که در باشاک شهیر بازی نکردند، کمی به تمرین مشغول می شوند و سپس در روز شنبه سراغ بازی دیگری، این بار در لیگ یک می رویم. در حال حاضر پس از هر بازی یک بازیکن را از دست می دهیم و این فقط دغدغه ما نیست؛ لیورپول، منچستر سیتی و بایرن مونیخ هم معضل مشابهی دارند.  

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در بازی هفته سی و چهارم لیگ برتر انگلیس فردا میهمان ولورهمپتون خواهد بود.

سرمربی آرسنال از تیمش انتظار دارد با روحیه بالا برای این بازی به زمین بروند چون در صورت برنده شدن به صدر جدول بازمی‌گردند.

میکل آرتتا در نشست خبری پیش از این بازی گفت:"هفته خوبی نداشتیم. حالا ما کاملاً روی چالش‌هایی که پیش رو داریم متمرکز شده‌ایم. ما یک بازی از سیتی عقب هستیم و می‌خواهیم پیش برویم.

بازی مقابل ولورهمپتون؟
همه چیز مشخص است. اگر برنده شویم در صدر جدول قرار می‌گیریم. ما نیازی به انگیزه اضافی برای این بازی نداریم و بازی به خودی خود به اندازه کافی هیجان دارد.

روحیه فعلی تیم؟
سفر سختی را سپری می‌کنیم. وقتی نزدیک به اوج هستید و در چنین سطحی می‌جنگید، این را می‌دانید که باید با آن مواجه شوید. این شغل دائماً انعطاف پذیری و اراده شما را آزمایش می‌کند. همیشه باید به روشی طبیعی و مثبت از چالش‌ها عبور کنید.

عملکرد بوکایو ساکا و مارتین اودگارد؟
فکر می‌کنم آن‌ها مدام حمله قرار می‌گیرند.  ما همیشه سعی می‌کنیم راه‌هایی را پیدا کنیم تا تیم را به بهترین شکل آماده کنیم و به بازیکنان کمک کنیم. این روند متوقف نخواهد شد.

وضعیت بازیکنان؟
وضعیت تیمبر خیلی خوب است. او با تیم زیر 23 ساله‌ها بازی خواهد کرد و بعد از آن خواهیم دید وضعیتش چگونه است. او در تمرینات واقعا خوب به نظر می‌رسد. بقیه بازیکنان وضعیت خوبی دارند.

لغو بازی‌های تکراری در جام حذفی؟
ما نمی‌توانیم به صورت مجزا به آن نگاه کنیم، اما با تقویمی که برای بازیکنان داریم، به نظر من تصمیم بسیار خوبی است.

حذف از لیگ قهرمانان اروپا؟
هر چه بهتر شوید و به رقابت‌ با بهترین تیم‌های تاریخ نزدیک‌تر شوید، می‌دانید که چه خطراتی وجود دارد. در مرحله حذفی فقط یک برنده به دور بعدی صعود می‌کنید. به نظرم تیم دیگری این کار را انجام نداده که بعد از 7 سال دوری از لیگ قهرمانان اروپا به مدت دو فصل متوالی مدعی قهرمانی لیگ برتر باشد.

دیگر خبرها

  • چینی: بازی با شمس آذر درس عبرتی برای استقلال شد/ نباید فریب وضعیت تراکتور را خورد
  • توماس توخل: احتمال ماندن در بایرن مونیخ؟ چیزی تغییر نکرده است
  • اعتراف پوچتینو به عادت عجیب: خرافاتی نیستم
  • آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم
  • بازیکنان سپاهان بدون استراحت در باغ فردوس!
  • توخل: پیروزی حق بایرن مونیخ بود
  • خوشحالی توماس توخل در رختکن بایرن مونیخ پس از غلبه بر آرسنال / عکس
  • هربرت هاینر: پیروزی بایرن مونیخ شاهکار تاکتیکی توماس توخل بود
  • توماس توخل، متخصص جدید صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • سرمربی العین: ماموریت ما مقابل الهلال تمام نشده است