Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرونا در کشورهای غرب اروپا بشدت در حال شیوع است و دولت ها قوانین سختگیرانه منع آمد و شد شبانه وضع کرده اند که با اعتراض مردم روبرو شده است.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کرونا در کشورهای غرب اروپا بشدت در حال شیوع است و دولت ها قوانین سختگیرانه منع آمد و شد شبانه وضع کرده اند که با اعتراض مردم روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معترضان در سطل های اشغال آتش انداختند و شروع به پرتاب مواد آتش زا به سوی نیروهای امنیتی در مرکز شهر کردند.

۱۳۹۹ شنبه ۱۰ آبان | ساعت:10:32 دانلودDownload کلیدواژه: دانا فلورانس کرونا پلیس اروپا اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/برخورد گشت تعزیرات با محتکرین روغن فیلم/ دست‌ و پا زدن‌های ترامپ فیلم/ برخورد قاطع پلیس با معاملات فردایی فیلم/ فرانسه در محاصره کرونا فیلم/ واکنش تند رسانه‌ها به بایدن و ترامپ صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد

طبق اعلام پلیس راه استان اصفهان، محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، طبق اعلام پلیس راه استان اصفهان، محور خوروبیابانک به سمت انارک و نائین به علت بارش شدید باران تا اطلاع ثانوی مسدود است.

رانندگان از مسیر، چوپانان، اردکان و نائین استفاده کنند.

کد خبر 747298

دیگر خبرها

  • محور خور و بیابانک به سمت اردستان و نائین مسدود شد
  • طرح نور هوشمند می‌شود
  • بازداشت معترضان طرفدار فلسطین در نیویورک
  • اعتراضات ضداسرائیلی دانشگاه‌های برجسته آمریکا را فرا گرفت
  • عربستان : توافق ما با اروپا باید به فشار به اسرائیل برای توقف درگیری در غزه منجر شود
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • برگزاری اعتراضات ضد اسرائیلی در برلین
  • اطلاعیه پلیس درباره ثبت نام در تذکر لسانی کشف حجاب