Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندهی عملیات بغداد از بازگشایی میدان التحریر و پل الجمهوریه پس از یک سال از مسدود بودن آن خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم ، با گذشت یک سال از منع عبور و مرور از پل الجمهوریه ، فرماندهی عملیات بغداد از بازگشایی این پل و نیز میدان التحریر به  روی خودروها و عابران خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

«قیس المحمداوی» فرمانده عملیات بغداد اعلام کرد، به درخواست تظاهرات کنندگان پل الجمهوریه برای بیرون بردن گروهک ها و قاچاقچیان مواد مخدر بازگشایی شد و عبور خوردها از این محل آزاد اعلام شده است که این اقدام بسیار مهمی به شمار می آید.

به گفته وی، در مورد مکانی مناسب برای تظاهرات کنندگان و انتقال چادرهای باقی مانده به مکان دیگر در نزدیکی میدان التحریر توافق خواهد شد.

المحمداوی گفت: نیروهای امنیتی برای حمایت از تظاهرات کنندگان حضور دارند و حضور نیروهای امنیتی در محل تظاهرات با هدف حمایت از تظاهرات کنندگان و برقرای قانون و بازگشایی مغازه‌ها در این محل است.

وی یادآور شد با همکاری تظاهرات کنندگان و نیروهای امنیتی تعدادی از متهمان تاجران مواد مخدر و نیز عوامل پرتاب نارنجک و کانون‌هایی که به تظاهرات کنندگان توهین کردند، دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تظاهرات کنندگان میدان التحریر پل الجمهوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت سخنگوی حزب التحریر در افغانستان

حزب التحریر در افغانستان با انتشار بیانیه‌ای در شبکه ایکس اظهار داشت شماری از اعضای آنها از طی دو ماه گذشته توسط نیروهای امنیتی افغانستان به جرم دعوت و فعالیت و برپایی خلافت اسلامی بازداشت شده‌اند.

این بیانیه افزود «سیف الله مستنیر» سخنگوی حزب التحریر نیز توسط طالبان بازداشت شده است.

در این بیانیه با انتقاد از طالبان آمده است نظام حاکم سد راه دعوت به سوی خیر است و باید افراد بازداشت شده را رها کنند. 

طالبان طی سال گذشته دهها نفر از اعضای حزب التحریر را در نقاط مختلف افغانستان به اتهام تبلیغ برای گروه تروریستی داعش بازداشت کرده است.

حزب التحریر که بسیاری از افراد این گروه را در افغانستان تروریستی می‌خوانند با شعار برقراری خلافت اسلامی در بیش از یک دهه اخیر از طریق فضای مجازی، پخش ماهنامه و هفته نامه، تریبون مساجد و حتی در دانشگاه‌های افغانستان فعال بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ببینید | کشف لاشه موشک احتمالا اسرائیلی در بغداد
  • تظاهرات علیه نتانیاهو امروز هم ادامه یافت
  • بازداشت سخنگوی «حزب التحریر» در افغانستان
  • بازداشت سخنگوی حزب التحریر در افغانستان
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد
  • عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود