Web Analytics Made Easy - Statcounter



سرمربی العربی از مصدومیت مجدد هافبک ایرانی اش ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال العربی روز گذشته در نیمه نهایی جام حذفی قطر به مصاف المرخیه رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی برسد و به فینال این رقابت ها راه پیدا کند.

مهرداد محمدی و مهدی ترابی دو بازیکن ایرانی العربی از ابتدا در ترکیب العربی در این بازی حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما خبر بد در این بازی مصدومیت دوباره ترابی در دقیقه 22 بازی بود که مجبور به ترک زمین شد. هافبک فصل گذشته پرسپولیس در اولین بازی خود برای العربی مصدوم شده و اکنون بعد از دوری 10 روزه دوباره به میادین برگشته بود ولی دوباره مصدوم شد.

هالگریسمون، سرمربی ایسلندی العربی بعد از این پیروزی در بخشی از صبحت هایش درباره مصدومیت لژیونر ایرانی اش، گفت: به نظرم در این بازی مصدومیت ترابی بزرگترین شکست ما بود. در این بازی همه چیز خوب پیش رفت و ما موفق شدیم به فینال راه پیدا کنیم ولی مصدومیت مجدد این بازیکن باعث ناراحتی شد.

رسانه قطری: الدحیل مقابل السد به سرعت رضاییان دل بسته است

یک رسانه قطری به تمجید از مدافع ایرانی الدحیل پیش از دیدار با السد پرداخت.

به گزارش فارس، تیم فوتبال الدحیل امشب از ساعت 18:30 به وقت تهران در یک بازی حساس در نیمه نهایی جام امیر قطر به مصاف السد می رود.

نشریه «الرایه» قطر این دیدار را تقابل لژیونرهای دو تیم نامید. این رسانه قطری نوشت: السد در این بازی به خط حمله قدرتمندش با حضور بغداد بونجاح مراکشی و سانتی کازورلا اسپانیایی دل بسته است. در طرف مقابل الدحیل پاس های ادمیلسون و المساکنی در خط میانی امیدوار است. به سرعت بالای رضاییان در خط حمله و قدرت و تجربه بن عطیه در خط دفاع دل بسته است.

رضاییان در فصل گذشته برای الشحانیه خوش درخشید به همین الدحیل قهرمان لیگ ستارگان با این بازیکن ایرانی قراردادی دو ساله امضا کرد.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟

چند بازیکن تیم پرسپولیس به صراحت در مصاحبه‌های اخیر خود از شرایط مالی باشگاه گلایه و این طور عنوان کردند اگر شرایط به همین‌گونه باشد در پایان فصل قرارداد خود را تمدید نخواهند کرد.

به گزارش مشرق، یکی از بازیکنانی که در هفته‌های اخیر از شرایط مالی باشگاه پرسپولیس ابراز ناراحتی کرد و حتی نوید رفتن داد مهدی ترابی بود.

حضور مهدی ترابی و دانیال اسماعیلی‌فر در مراسم ختم همسر زنوزی مالک باشگاه تراکتور شائبه‌ای را در فضای مجازی به وجود آورده که این دو بازیکن برای فصل آینده راهی تیم تراکتور خواهند شد.

البته تنها مهدی ترابی نبود که از باشگاه به خاطر شرایط مالی‌اش گله کرد؛ امید عالیشاه هم در این باره مصاحبه‌ای داشته است.

در این کش و قوس علی پروین مصاحبه کرد و گفت: در مورد آینده بازیکنان باید فصل تمام بشود و هرکس دلش می‌خواهد و این پیراهن را دوست دارد قرارداد امضا کند و هرکس دوست ندارد خداحافظ! زوری نمی‌توانید بازیکن را نگه دارید.

احتمالا از مخاطبان این صحبت‌های علی پروین دو پرسپولیسی نام‌برده هستند.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!
  • نتیجه عالی برابر صنعت نفت کسب کردیم/ با تمام قوا در جام حذفی شرکت می‌کنیم
  • مصدومیت من مسئله خاصی نیست
  • عنایتی: اگر سرمربی‌ها به کنفرانس نیایند من هم نمی‌آیم!
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان
  • عالیشاه در فکر سبقت از ترابی در آبادان
  • عکس حزباوی در بازی قهرمانی السد
  • حزباوی در بازی سرنوشت‌ساز فصل
  • غیبت قطعی ۲ بازیکن استقلال برابر شمس آذر
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟