Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-16@12:18:55 GMT

احتمال خروج عیسی آل‌کثیر از فهرست پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۱۵۸۸

احتمال خروج عیسی آل‌کثیر از فهرست پرسپولیس

رویداد۲۴ شادی پس از گل عیسی آل کثیر مقابل پاختاکور ازبکستان در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا باعث شد تا کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم به محرومیت ۶ ماهه او از حضور در مسابقات و جریمه ۱۰ هزار دلاری مهاجم سرخپوشان بگیرد.

محرومیتی که مانع از حضور مهاجم گلزن و تازه وارد پرسپولیس در رقابت‌های فوتبال باشگاهی ایران نیز می‌شود تا پرسپولیسی‌ها را مجبور به ارسال لایحه دفاعی خود در قبال این محرومیت به کمیته استیناف AFC کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: شروع دوباره پرسپولیس برای جذب بازیکن/ دو مدافع در لیست یحیی

با این حال احتمال اینکه کمیته استیناف AFC رای محرومیت صادر شده از سوی کمیته انضباطی را لغو کند اندک است تا کادر فنی این تیم امیدی نسبت به استفاده از آل کثیر در نیم فصل اول رقابت‌های لیگ برتر نداشته باشد.

از این رو احتمال دارد گل محمدی اسم آل کثیر را از لیست بازیکنان این تیم در نیم فصل اول خارج کند تا بازیکن دیگری را جایگزین او کند. سرمربی پرسپولیس منتظر قطعی شدن محرومیت آل کثیر است تا تصمیم خود را در قبال این بازیکن اجرایی کند.

منبع: مهر لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 عیسی آل کثیر باشگاه پرسپولیس ویلموتس آل کثیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ خطر برای 9 بازیکن بارسا و پاری‌سن‌ژرمن

به گزارش "ورزش سه"، دیدار سه‌شنبه بارسلونا مقابل پاری سن ژرمن در حالی برگزار می‌شود که پنج بازیکن بارسا در خطر محرومیت قرار دارند: فرانکی دی یونگ، فران تورس، ژوائو فلیکس، رونالد آرائوخو و لامین یامال پنج نفری هستند که بازی فرضی نیمه نهایی مقابل اتلتیکو مادرید یا بروسیا دورتموند را با یک کارت زرد دیگر از دست خواهند داد. 

طبعا آنها در این دوئل سرنوشت‌ساز مقابل پاریسی‌ها باید بسیار مراقب و متمرکز باشند. بخش مثبت در صورت جریمه نشدن آنها این است که در صورت صعود بارسا، تمام کارت‌های زرد برای نیمه نهایی پاک خواهند شد. کسانی که مطمئناً به دلیل محرومیت سه‌شنبه در میدان حضور نخواهند داشت، سرخی روبرتو و کریستنسن هستند.

در پی اس جی نیز ویتینیا، اوگارته، اشکرینیار و لوکاس هرناندز در خطر محرومیت هستند. لازم به ذکر است که بارسا بازی رفت را در پاریس 2-3 برنده شد.

دیگر خبرها

  • خوشحالی گل این هفته پرسپولیس شاید در سکوت!
  • اعلام رای دیدار مس کرمان و میهن آریو اسلامشهر
  • زنگ خطر برای 9 بازیکن بارسا و پاری‌سن‌ژرمن
  • احتمال محرومیت دو استقلالی از بازی مهم هفته بعد
  • پرسپولیسی‌ها برای رسیدن به گل، ۱۲ پاس به هم دادند
  • احتمال محرومیت ۲ استقلالی از بازی مهم هفته بعد
  • عیسی به دنبال رکورد دست نخورده شهاب زاهدی
  • امید و عیسی و یک دونده| عاملان برد پرسپولیس، به جز داور!
  • پیش‌بینی به سبک مدافع پرسپولیس
  • سه ستاره بارسا در خطر از دست دادن ال‌کلاسیکو