Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی سابق باشگاه پرسپولیس تخفیف ۵۰ درصدی برانکو در زمان مدیریت انصاری فرد را رد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

درحالی که باشگاه پرسپولیس با برانکو تسویه حساب کرد و پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه از سوی فیفا باز شد اما همچنان حاشیه های مطالبات سرمربی اسبق سرخپوشان گریبانگیر جامعه فوتبالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین قدوسی مدیرروابط عمومی سابق این باشگاه در مورد اینکه برانکو در مصاحبه ای مدعی شده در زمان مدیریت محمد حسن انصاری فرد ۵۰درصد تخفیف داده بود اما مدیریت وقت باشگاه این موضوع را پیگیری نکرد، اظهار داشت:

در زمان انصاری فرد در کرواسی برانکو در دفتر سفیر، اعلام کرد یک میلیون و ۷۰۰ هزار یورو مطالبه دارد اما انصاری فرد به او می گوید طلب شما یک میلیون یورو است و دویست هزار یورو تخفیف بده که برانکو از این پیشنهاد خوشش نمی آید و می گوید من این همه مدت صبر و شکایت به فیفا هم کرده ام و دلیلی برای تخفیف نمی بینم.

بیشتر بخوانید:

خوشحالیم پول برانکو را دادند اما ما هم زحمت می کشیم
وی افزود:

در واقع در این مذاکرات اصلا به توافق نزدیک نمی شوند و بعدا باشگاه روی شکایت برانکو که خواستار یک میلیون ۷۰۰ هزار یورو شده بود شکایت کرد و این طلب به یک میلیون و ۵۵هزار یورو کاهش پیدا کرد. هر ادعای دیگری مبنی بر تخفیف در زمان مدیریت انصاری فرد صحت ندارد. گویا هر چه خبر توافق برای تخفیف بوده مربوط به زمان قبل از مدیریت انصاری فرد در ترکیه بوده است که همان موقع هم رسانه ها نوشتند برانکو تخفیف خوبی داده اما باشگاه قبول نکرده و اگر کسی هم باید پاسخگو باشد آقای عرب است و بعید می دانم اصلا برانکو چنین حرفی زده باشد. برانکو فرد صادق و با دانشی است که چنین حرفی نمی زند.

قدوسی همچنین در مورد حواشی قرارداد رادوشوویچ و مبلغ آن عنوان کرد:

او قرارداد سه ساله ای تمدید کرد که میزان آن در سه سال کمتر از ۷۰۰ هزار یورو می شود. در آن زمان که قراردادش تمدید شد گلر فیکس تیم بود و در ۹ بازی ۸ کلین‌شیت داشت. بازیکن محبوب تیم بود و مثل نوراللهی و شیری این قرارداد تمدید شد. این اخبار مربوط به این بازیکن با عناوین قرارداد سالانه ای که با رقم های یک میلیون و ۸۰۰ هزار یورو و یا بیشتر در فضای مجازی دست به دست می شود، صحت ندارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس برانکو برانکو پرسپولیس لیگ برتر انصاری فرد هزار یورو یک میلیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان

آفتاب‌‌نیوز :

در برنامه دوشنبه شب گذشته فوتبال برتر، محمدحسین میثاقی که دوست داشت از زیر زبان اوسمار ویرا نام بازیکنان مورد علاقه اش یا فهرست فصل آینده پرسپولیس (درصورت تمدید قرارداد سرمربی برزیلی) را بیرون بکشد از نقل و انتقالات تابستانی و نفرات مورد نظرش پرسید. اوسمار ویرا نیز نام مهدی قایدی، شهریار مغانلو، رضا اسدی و رامین رضاییان را برزبان آورد و از آن‌ها به عنوان بازیکنان ایرانی مورد علاقه خود اسم برد!

ماجرای رامین رضاییان، اما متفاوت از بقیه است؛ مدافع راست ملی پوش سپاهان در پایان فصل بازیکن آزاد شده و به راحتی می‌تواند از این تیم اصفهانی جدا شود. رضاییان که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه دارد بار‌ها از علاقه اش به رنگ قرمز گفته و بدش نمی‌آید با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند. این درحالی است که مدافع راست کنونی تیم پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر است که همه می‌دانند به اسم رامین رضاییان آلرژی داشته و این دو همواره رقابت پنهانی با یکدیگر داشته اند.

رامین رضاییان که در نیم فصل دوم لیگ بیست و یکم به پرسپولیس پیوسته بود، به دلیل علاقه یحیی گل محمدی به دانیال اسماعیلی فر در پایان فصل در لیست مازاد قرار گرفت و بالاجبار به سپاهان رفت. از آن طرف دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس آمد و در ابتدای حضورش با هجمه‌هایی از سوی طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی روبرو شد که طرفدار رامین بودند! حالا ابراز علاقه سرمربی برزیلی در یک برنامه زنده تلویزیونی به رامین رضاییان ممکن است راه دانیال اسماعیلی فر وتیم پرسپولیس را از هم جدا کند.

این در شرایطی است که پیش از این دانیال اسماعیلی فر برای تمدید قراردادش با پرسپولیس اعلام آمادگی کرده بود، اما ممکن است مصاحبه اوسمار ویرا نظرش را تغییر دهد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • ماجرای ابراز علاقه اوسمار به رامین رضاییان
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • مدیران در اجرای قانون جوانی جمعیت اهتمام ویژه داشته باشند
  • ماجرای دنباله دار افزایش ۵۰ درصدی قیمت پژو پارس؛ وزیر صمت و شورای رقابت چه می گویند؟ | قیمت های جدید را ببینید
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد
  • ماجرای موشکی که جلوی چشم رهبری از آب بیرون آمد | جواب جالب طهرانی مقدم به ژنرال روسی