Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:21:31 GMT

شناسایی ۲۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۱۷۳۴

شناسایی ۲۰ دستگاه استخراج رمز ارز غیرمجاز

مدیر توزیع نیروی برق جنوب شهرستان کرج از شناسایی ۲۰ دستگاه استخراج رمز ارز (ماینر) غیرمجاز به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در محدوده توزیع برق جنوب شهرستان کرج خبر داد.

به‌گزارش ایسنا، عزیز آقازاده - مدیر توزیع نیروی برق جنوب شهرستان کرج با بیان اینکه این تعداد دستگاه به‌صورت غیرقانونی از تعرفه‌های برق ارزان قیمت استفاده می‌کردند، گفت: با همکاری کارشناسان دفتر بازرسی، معاون دادستانی و کلانتری، ۲۰ دستگاه کشف، جمع‌آوری و تحویل مراجع قضایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنا بر اعلام وزارت نیرو، وی با اشاره به پرمصرف بودن این دستگاه‌ها اظهار کرد: استفاده از این دستگاه‌ها باعث آسیب‌رسانی به تاسیسات و لوازم برقی مشترکان، خاموشی ناشی از کمبود برق و در نتیجه موجب نارضایتی مشترکان می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ماینرها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سعیدپاشازاده در جلسه‌ای که با حضور دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌های علی بیگلو، خالد آباد، وقاصلوی علیا، انگنه و قشلاق شکور برگزار شد، در خصوص قطعی و افت فشار آب در برخی روستا‌ها اظهار داشت: وقوع خشکسالی در ۱۰ سال گذشته منجر به تهدید سفره‌های آب زیرزمینی شده و همین موضوع آبرسانی روستایی با منشا تامین چاه را تحت الشعاع قرار داده است.   وی با تاکید بر اینکه روستاییان در مصرف آب شرب صرفه‌جویی‌های لازم را انجام دهند، گفت: متاسفانه برخی افراد سودجو با استفاده از انشعاب غیرمجاز از خطوط انتقال و یا مصرف آب شرب اشتراک خود برای مصارف کشاورزی باعث افت فشار یا قطعی برای بقیه مشترکان روستایی می‌شوند.   پاشازاده با بیان اینکه کنترل و پایش مستمر بیش از ۲ هزار کیلومتر شبکه آبرسانی روستایی در سطح شهرستان ارومیه برای شرکت آب و فاضلاب مقدور نیست، از دهیاران و اعضای شورا‌های اسلامی روستا‌ها خواست نسبت به معرفی انشعابات غیرمجاز آب شرب روستایی اهتمام ویژه داشته باشند تا این افراد برای برخورد قانونی به مراجع قضایی معرفی شوند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • کشف حدود ۶ هزار دستگاه ماینر غیرمجاز در آذربایجان شرقی
  • انشعابات غیرمجاز آب در روستا‌ها شناسایی شوند
  • کارکنان توانا از مهمترین ابزار‌های یک سازمان هستند
  • آزادسازی ۱۲۵ هکتار از اراضی کشاورزی ساوجبلاغ/ ۷ استخر تخریب شد
  • ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل شناسایی شد
  • دستگیری ۲۲ متهم متواری و کشف ۹ وسیله نقلیه مسروقه طی ۴۸ ساعت
  • خسارت ۱۲۰ میلیاردی باران به زیرساخت‌های برق قشم‌
  • شناسایی مراکز غیرمجاز جمع‌آوری و تفکیک ضایعات
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان