Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@19:09:08 GMT

فعلاً خبری از باران نیست

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۱۷۶۰

فعلاً خبری از باران نیست

ایسنا/همدان کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: در این هفته پایداری نسبی دما را داریم و تا پایان هفته خبری از بارش باران نیست.

روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ممکن است در پایان این هفته یا اوایل هفته آینده بارش باران داشته باشیم اما فعلاً تا پایان هفته بارشی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه آسمان استان در این هفته جوی نسبتاً پایدار دارد و صاف تا قسمتی ابری است، افزود: با توجه به پایداری دما، آلاینده‌های صنعتی را به ویژه در شهرهایی که جمعیت بیشتری دارد، خواهیم داشت البته چون همدان صنعتی نیست، این آلاینده‌ها به صورت رقیق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی با بیان اینکه وزش باد کمک می‌کند هوای پاک‌تری داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در این هفته وزش باد شدید نخواهیم داشت و سرعت بادها بین ۲۰ تا ۳۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در رابطه با تغییرات دمای استان، مطرح کرد: تغییرات دمایی در این هفته خیلی زیاد نیست و ثبات نسبی دما را داریم. 

زاهدی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته تغییرات دمای همدان بین ۲ تا ۲۳ درجه سلسیوس بوده است، گفت: شهرستان بهار با صفر درجه سلسیوس خنک‌ترین و نهاوند و اسدآباد با ۲۵ درجه سلسیوس گرم‌ترین شهرستان‌های استان بوده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آلاینده های صنعتی بارش باران وزش باد بارندگي هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان

مسلم مخفی با اشاره به توجه جدی دولت سیزدهم به ارتقای شاخص‌های بهداشتی و درمانی، گفت: در حوزه سلامت، بهداشت و درمان به مدد زحمات و تلاش‌های انجام شده نظام مقدس جمهوری اسلامی، وضعیت کشور در منطقه و حتی در جهان از لحاظ بسیاری از شاخص‌ها بسیار مطلوب است.

او گفت: وضعیت کشور در بحث ارتقاء امید به زندگی، کاهش چشمگیر بیماری‌های واگیردار، ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی قابل مقایسه با بسیاری از کشور‌های همسطح خود نیست، در منطقه هم پیشرفت‌های ایران بسیار چشمگیر است.

فرماندار همدان گفت: امسال در آستانه هفته سلامت، کلنگ‌زنی مرکز سلامت امام سجاد (ع) با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال و افتتاح مرکز جامع سلامت سلطانی نیز با ۱۱۰میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس‌جمهور انجام شد و ان شاءالله خدمات خوبی به مردم ارائه می‌دهند.

مخفی گفت: اطلاع رسانی در حوزه سلامت، یک امر مستمر است و صرفاً مناسبتی و در هفته سلامت نیست.

او با قدردانی از اصحاب رسانه برای اطلاع‌رسانی بسیار خوب در موضوع سلامت آب شرب همدان، گفت: اداره آب و فاضلاب، نیروی انتظامی و مرکز بهداشت نسبت به ممانعت از استفاده فاضلاب برای کشاورزی اقدام جدی و فوری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • افزایش تدریجی دمای هوا در استان همدان
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • بارش شدید باران و تگرگ در بندرخمیر
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • مجموعه خبری ۳۰۰ ثانیه
  • برگزاری ۸۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته کار و کارگر در استان همدان
  • اجرای ۲۸۰ عنوان به مناسبت هفته کارگر در استان همدان
  • طراوت باران بهاری در دیار هگمتانه
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت