Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-23@23:29:05 GMT

سوالاتی که شما را روی هدفتان متمرکز می کند

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۱۹۱۰

سوالاتی که شما را روی هدفتان متمرکز می کند

راهی که کمک میکند روی اهدافتان تمرکز کنید ما در دوره طلایی تکنولوژی زندگی می کنیم و به سرعت می توانیم با هرکسی که میخواهیم ارتباط برقرار کنیم امابامشکلات طبیعی جامعه و خانواده که روبرو می شویم از دست دادن شخصیت بسیار آسان می شود در این مواقع باید راهی را بیابیم تا به واسطه ی آن تمرکز روی هدفرا حفظ کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیفیت طرح سوال باعث می شود که به پاسخ بهتر احساسات عمل و عکس العملهای خاص برسیم اما اگر سوال محدود باشد نتیجه ام محدوداست ، در مورد توصیه های موثر این بخش ازنمناکعمیق تر دقت کنید.   تمرکز روی هدفبا طرح 4 سوال در مورد خودتان

در مورد تیترهایی که گفته می شود از خودتان بیشتر بپرسید:

قبل از هر چیزی به انسان خوب بودن فکر کنید از تامل در موردشخصیت خود شروع می شود پرسش این سوالها شما را دوباره به تمرکز در باره رشد شخصیت وا می دارد. برای تمرکز روی هدف تان از سوال های سازنده آغاز کنید چه کسی باید باشم؟ ماتنهاچندروزداریم که به ارزوهایمان برسیم هوشیارباشیدکه روزهامحدود است ایجاد انگیزه برای چیزهایی که از زندگی می خواهید اهمیت دارد و هر دقیقه علی رغم ترس مقایسه انتظاراتی که سایرین دارند. این کار را باید انجام دهید مهم نیست چطور می اندیشید به یاد داشته باشید کاملاً رفتارهای تان تحت کنترل است اگر کاری انجام دهید که در مسیر نباشد پشیمانی بیشتری می آورد. صبورومقاوم باشید در حالی که باید بدانید چیزی یک شبه به دست نمی آید. چرا چنین چیزی را می خواهم؟ دقیقه ایی از خود بپرسید از زندگی چه میخواهید چیزی که میخواهیم و علتی که دارد یک امرباطنی است؛ کلمات اعمال و تجاربی که به دست می آوریم نشان می دهد که در زندگی چه طور باید باشید .آیا سعی کرده اید که با انجام کاری والدینتان را خوشحال کنید ؟آیا زندگی تان را خودتان می سازید یا با کس دیگری آیا این کار مسیر لذت بخش و معنی دار زندگی تان است؟  آیا این موجب پیروزی و شکست است؟ امیدوار چه چیزی در بیرون از اینجا هستید؟ سلامتی مثل چه چیزی است؟ افرادی هستند که برای رسیدن به پول بیشتر سلامتی خود را کنار می گذارند ،وقتی تلاش می کنید فرد بیستی باشید ضروری است که سلامتی خود را اهمیت دهید .سلامتی فاکتور بنیادی برای پیشرفت کردن است پس حتما از خودتان بپرسید خود را در اولویت قرار داده اید چگونه سلامتی خود را خیال می کنید چطور میخواهید بدن را حرکت دهید.تغذیه سالمو چگونگی بهبوداین عادت انرژی را بالا میبرد و باعث ارتقاء کیفیت زندگی می شود. تعبیر من از زندگی چیست ؟ اگر فردا بمیرید خوشحال و راضی از زندگیتان هستید؟ میدانیم که به نظر ناراحت کننده میرسد اما فکر کردن در مورد آن زندگی را شفاف میکند. شما چطور وقتی به خاطر می آورید چه حالتی پیدا می کنید چه احساسی دارید وقتی اسم شما را می گویند وقتی خودتان در مورد این چیزها فکر می کنید در واقع مسیر درست را انتخاب کرده اید.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: هدف تمرکز زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۱۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، رقابت‌های فوتبال باشگاهی در کشورهای عربی به هفته‌های پایانی خود نزدیک می‌شود تا مدیران این باشگاه‌ها به فکر تقویت تیم‌های خود باشند.

از این رو بار دیگر پیشنهادهایی از سوی مدیر برنامه‌های ایرانی به دست بازیکنان شاغل در لیگ برتر فوتبال کشور رسیده است.

در این بین یکی از باشگاه‌های کشور قطر با بررسی عملکرد سه بازیکن پرسپولیس خواستار مذاکره با هر سه بازیکن شده است تا آن‌ها را که در پایان فصل هم قراردادشان با پرسپولیس به اتمام می‌رسد را جذب کنند.

دو بازیکن ملی پوش پرسپولیس و یکی از هافبک‌های این تیم که از زمان روی کار آمدن اوسمار ویه‌را یکی از بازیکنان اصلی این تیم است پیشنهاد قطری‌ها را به پایان فصل موکول کرده‌اند تا تمرکز خود را روی بازی‌های پیش روی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی بگذارند.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه هم موضوع تمدید قرارداد آنها را به پایان فصل پس از مذاکره با اوسمار ویه‌را موکول کرده است تا تمرکز آنها در هفته‌های پایانی و در رقابت قهرمانی با استقلال تهران بر هم نخورد.

حالا باید دید بازیکنانی که پیشنهاد لیگ‌های عربی را دریافت می‌کنند با وجود مشکلات مالی که امسال تجربه کردند حاضر به تمدید خواهند شد یا فوتبال خود را به عنوان لژیونر ادامه دهند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • دین‌محمدی: استقلال باید تمرکز بیشتری داشته باشد
  • پیشنهاد قطری برای ۳ بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس
  • پیشنهاد مشترک یک باشگاه قطری به سه بازیکن پرسپولیس
  • دغدغه بی ثباتی قیمت‌ها به ایستگاه سوئیس رسید
  • اطلاعیه اعلام اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته (شماره ۲) آزمون دکتری نیمه‌متمرکز سال ۱۴۰۳
  • انتشار اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳
  • رهبر معظم انقلاب: موضوع اصلی ظهور قدرت اراده ملت ایران و نیروهای مسلح در عرصه بین‌المللی است؛ ناراحتی دشمن از همین موضوع است/ تعداد موشک‌های شلیک شده و یا اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • قدردانی فرمانده کل قوا از عملکرد نیروهای مسلح در حوادث اخیر/ رهبر انقلاب: موضوع تعداد موشک‌های شلیک شده و یا موشک‌های به هدف اصابت کرده که طرف مقابل بر روی آنها متمرکز شده، موضوع دست دوم و فرعی است
  • صدور شناسنامه هوشمند شد
  • رضاوند: سرنوشت قهرمانی دست استقلال است