Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر کاووسی صبح شنبه در بازدید از فرهنگسرای کسب و کار ولایت در همدان با بیان اینکه موضوع کسب و کار از دغدغه‌های اصلی شورای شهر در دوره پنجم بوده است، اظهار کرد: نخستین فرهنگسرای کسب و کار کشور در همدان و در یکی از مناطق کم‌برخوردار راه اندازی شده است.

وی افزود: فرهنگسرای کسب و کار ولایت به عنوان یک الگوی کشوری بهترین و امن‌ترین مکان برای کسب و کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان با بیان اینکه در این مجموعه مردم به راحتی سواد تجارت و کسب و کار را آموزش می‌بینند، گفت: باید صندوق کارآفرینی امید را پای کار بیاوریم و یک صندوق مشترک طراحی کنیم تا رسیدن به اهداف آسان‌تر شود.

وی عنوان کرد: به عنوان مثال در این صندوق مدیریت شهری پنج میلیارد تومان و صندوق کارآفرینی هم به همین میزان اعتبار مدنظر قرار می‌دهد تا بتوانیم به کسانی که در فرهنگسرای کسب و کار ولایت آموزش می‌بینند وامی برای شروع کار پرداخت کنیم.

کاووسی بابیان اینکه همین مشاغل کوچک می‌تواند خانواده‌های بسیاری را از نظر مالی تأمین کند و خانواده‌ها در منازل خود مشاغل خانگی را دنبال کنند، گفت: مشاغلی داشته‌ایم که در همین همدان یکصد خانواده در آن فعالیت می‌کردند و حتی محصولات آنها قبل از آغاز کرونا صادر هم می‌شد.

وی با بیان اینکه تحصیل کرده‌هایی که مهارت ندارند یک مصیبت برای دولت محسوب می‌شوند، بیان کرد: تحصیل کرده‌هایی با مدارک کارشناسی و کارشناسی ارشد که مهارتی ندارند و فقط به دنبال این هستند که یک میز و صندلی در مشاغل دولتی نصیبشان شود اشتغال ایجاد نخواهد کرد ضمن اینکه این موضوع به سیستم آموزش غلط هم مربوط می‌شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر همدان عنوان کرد: فرهنگسرای کسب و کار تنها مختص مناطق کم‌برخوردار همدان نیست و باید در مناطق یک فرهنگسرای کسب و کار ایجاد کنیم.

کد خبر 5059766

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر همدان فضای کسب و کار ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا آمار کرونا توهین به پیامبر بوشهر شهرکرد گرگان کرمانشاه نیروی انتظامی هفته وحدت مواد مخدر اردبیل پدافند غیرعامل فرهنگسرای کسب و کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، بگفته آقای زمانی مظفر آبادی، مدیر کل بنیاد مسکن استان تهران، مرحله نخست طرح محک یک، در شهرستان دماوند، در چارچوب طرح نهضت ملی مسکن تا پایان خرداد امسال به بهره برداری می‌رسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ارزش‌های اخلاقی و تکالیف الهی تنها مختص به افعال خارجی نیست
  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • پزشکان جهادی در مناطق کم برخوردار
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • یاس، طرحی برای توانمندی دختران در مناطق کم برخوردار
  • ساخت بیش از۱۳۸۰ واحد مسکونی برای افراد کم برخوردار
  • نمایشگاه گروهی «وعده صادق» با محوریت «کودک، جنگ، غزه» در فرهنگسرای اندیشه
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود