Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@07:33:55 GMT

جان باختن 803 لرستانی بر اثر کرونا

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۲۰۸۴

جان باختن 803 لرستانی بر اثر کرونا

مریم کوشکی از جان باختن 803نفر لرستانی به دلیل ابتلا به کوئید 19 خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ معاون بهداشت و دبیر ستاد مبارزه با "کرونا" دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به آخرین آمار ابتلا به کرونا در لرستان تعداد کل نمونه های ارسالی را  117هزار و115مورد دانست و اظهار کرد: تعداد کل جواب داده شده: 113هزار و690 مورد هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  جمع تجمعی مثبت را 40 هزار و293 و تعداد کل منفی را 73هزار 386 مورد برشمرد ویادآورشد: جمع تجمعی فوتی مثبت نیز  803نفر بوده است .

 کوشکی  این آمار را تا پایان روز هفتم آبان ماه عنوان کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کوشکی کرونا درایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۲۳ نقطه حادثه خیز درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی‌محمد روستا گفت: براساس آمار پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا تعداد ۲۳ نقطه حادثه‌خیز درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شده که از این تعداد دو مورد برطرف و ۳ مورد آشکارسازی شد و سایر نقاط نیز در دستور کار است.
وی عنوان کرد: با وجود افزایش حجم ترددها، اما با تلاش‌های شبانه روزی جهت کاهش تصادفات در ایام نوروز در این استان به ثمر نشست و شاهد کاهش تصادفات بودیم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، در خصوص وضعیت آمار حوادث رانندگی در نوروز امسال افزود: خوشبختانه طبق اعلام پلیس راه استان آمار تصادفات برون‌شهری در طرح نوروزی ۱۴۰۳ با کاهش چشمگیری نسبت به سال قبل همراه بود.
وی اضافه کرد: به نحوی که در نوروز ۱۴۰۳ تعداد تصادفات منجر به فوتی هشت مورد و خسارتی ۴۶۴ مورد و هر کدام به ترتیب با ۵۴  و ۲۵ درصدی نسبت به سال قبل کاهش داشته است.  
روستا افزود: تصادفات جرحی هم با تعداد ۱۴۰ مورد نسبت به طرح نوروزی ۱۴۰۲ با کاهش ۱۹ درصدی همراه بود و به صورت کلی مجموع تصادفات به تعداد ۶۱۲ مورد گزارش شده است.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد درصد تغییر جانباختگان حوادث و سوانح رانندگی درون شهری در ۱۰ ماه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل به صورت کاهشی و با مقیاس منهای ۱۸ درصد بوده است.  

دیگر خبرها

  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • سندروم پس از کرونا چیست؟
  • آمار جدید از تعداد شهدای بمباران دو خانه مسکونی در رفح
  • استوری عجیب و جنجالی مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی + عکس
  • ۴۳ هزار نفر در نوروز ۱۴۰۳ از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • 43 هزار نفر در نوروز 1403 از موزه های آستان قدس رضوی بازدید کردند
  • کاهش ۱۰ درصدی تعداد کشته‌های تصادفات جاده‌ای از امسال اجرایی می‌شود
  • شناسایی ۲۳ نقطه حادثه خیز درون شهری در کهگیلویه و بویراحمد
  • کاهش ۵۴ درصدی تصادفات منجر به فوت در کهگیلویه و بویراحمد