Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران،  حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه ما در بحث کرونا مسائل مفصلی را در جلسه امروز بررسی کردیم، اظهار کرد: ما برای اینکه بتوانیم در برابر این ویروس موفق شویم باید به وظایف خود عمل کنیم. بهداشت و درمان و دولت و مردم هرکدام وظایف خود را دارند که باید انجام دهند. از تامین وسایل و خرید آن تا سایر اقدامات و نیز وظایف کادر پزشکی کشور.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر مردم در این زمینه با تمام توان به صحنه نیایند و وظایف خود را انجام ندهند قطعاً ما در برابر این ویروس موفق نمی‌شویم.

روحانی تاکید کرد: برای بهداشت و درمان و اداره کشور و تامین منابع مالی باید اقدامات لازم را انجام دهیم و یکی از مواردی که جزو نواقص کار ما بود این بود که در اینجا مصوباتی تصویب می‌شد اما در بخش اجرا مورد عمل قرار نمی‌گرفت که به همین دلیل با دستور رهبری قرارگاهی برای اجرای این مصوبات و برخورد با متخلفان شکل گرفت.

رییس جمهور ادامه داد: گروه‌های آسیب‌پذیر و سالمندان و کسانی که بیماری زمینه‌ای دارند را هم در جلسه امروز مورد بررسی قرار دادیم و دیدیم کشورهایی که نسبت به این دسته از افراد کار نظارت و مراقبت خوبی را انجام دادند، فوتی‌های خود را کنترل کردند. ما هم در زمینه این دسته از افراد و مراقبت از آنان کارنامه خوبی داشته‌ایم.

روحانی تصریح کرد: بنابراین اعمال حاکمیت باید در کنار انظباط اجتماعی و مردمی مورد توجه قرار گیرد. در واقع نمی‌توان فقط به انظباط اجتماعی تکیه کرد. اگر قرار است کسی مراسم عقد و عروسی بگیرد به او پروتکل ارائه دهیم تا بداند چگونه عمل کند.

رییس‌جمهور افزود: در جلسات گذشته هم تاکید کردیم که کسی که قرنطینه می‌شود، محله هم باید به او کمک کند و نیازمندی‌های وی را تامین کند. فرض کنید یک پیرمرد و پیرزن را قرنطینه کنیم، محله باید نیازهای آنان را تامین کند و در اینجا بسیج می‌تواند وارد عمل شود.

 روحانی ادامه داد: همچنین کسانی که شاغل هستند و به مدت ۱۵ روز قرنطینه می‌شوند نیز باید حمایت بیمه را در نظر بگیریم.

رییس جمهور اعلام کرد: محدودیت‌های جدیدی برای ۲۵ استان و ۴۶ شهرستان اعمال می‌شود که از روز چهارشنبه تا جمعه بعد (۱۰ روز ) این محدودیت ها برای مراکز استان اعمال می‌شود.

خبر تکمیل می شود...

 

اخبار مرتبط دستورات جدید به کمیته های بهداشت و درمان ، امنیتی- اجتماعی و آموزش و تبلیغات ستاد کرونا احوالپرسی روحانی از قالیباف پس از ابتلای وی به کرونا اولین انتقاد ضرغامی از روحانی پس از تذکر اخیر رهبر معظم انقلاب روحانی: بالاترین خیانت به مردم ایران، ناامید کردن مردم است روحانی خطاب به اردوغان: همکاری‌های بهداشتی و بازرگانی از اولویت بیشتری برخوردار است

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا حسن روحانی محدودیت کرونایی محدودیت جدید در 25 استان سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!

به گزارش "ورزش سه"، پی اس جی به فاصله پنج هفته تا پایان فصل تنها 5 امتیاز دیگر برای مسجل کردن قهرمانی می خواهد و شاید با توجه به نتایج تعقیب کنندگان زودتر نیز به هدفش برسد. اگر موناکو ببازد و پی اس جی فردا ببرد، قهرمانی مسجل می شود.

پی اس جی که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز رسیده و چهارشنبه هفته بعد باید به مصاف دورتموند برود، فردا میهمان لوریان رده هفدهمی است.

لوئیس انریکه در نشست خبری این بازی گفت: «این یک بازی بسته با فضای کم خواهد بود، در برابر تیمی که نزدیک به دروازه خود دفاع می کند. آنها نمی خواهند سقوط کنند و فکر می کنم بازی سختی خواهیم داشت ولی ما آماده ایم تا برنده شویم.»

آیا برای مسجل شدن قهرمانی قبل از لیگ قهرمانان عجله دارید؟ «این چه کمکی به ما می کند؟ (قهرمان شدن قبل از لیگ قهرمانان). امیدوارم فردا قهرمان شویم، اما مهم این نیست که قهرمانی چه زمانی اتفاق می افتد. مهم نحوه بازی ماست. حتی اگر قهرمان شویم، ما به بازی های خوبمان ادامه خواهیم داد.»

لوئیس انریکه به پیشرفت پی اس جی افتخار می کند: «ما مشخصاً از همان ابتدا مدعی اول قهرمانی بودیم. همه نمی‌توانند با این همه بازی مهم و فشار زیاد قهرمان شوند. ما بهترین ترکیب و بهترین بودجه را داریم و قهرمانی تقریباً برای ما اجباری است، اما ما با برتری فاحش نسبت به سایر رقبا این کار را انجام دادیم. من سطح لیگ فرانسه را دست کم گرفته بودم.»

هدف لوئیس انریکه چهارگانه است؟ (سوپرجام، لیگ، لیگ قهرمانان و جام حذفی که اولی فتح شده): «بدون شک، این انگیزه ای است برای انجام کاری که هرگز در فرانسه انجام نشده است تا در تاریخ باشگاه، شهر و کشور ثبت شود. این به ما انگیزه زیادی می دهد، اما در حال حاضر فقط سوپرجام را برده ایم و باید برای سه جام دیگر تلاش کنیم.»

لوئیس انریکه در مورد امباپه با سوال یک رسانه اسپانیایی مواجه شد. او در مورد پرسش خبرنگار که گفته بود چطور امباپه، بهترین بازیکن جهان، برابر لیون غایب بود، با خنده گفت: «تو رکورد را خراب کردی. این اولین بار بود تا اینجای نشست حتی یک نفر از من سوالی در مورد کیکی نپرسیده بود اما بازهم موفق نشدیم. من واقعاً نمی توانم به این سوال پاسخ دهم. وقتی کیلیان علنی صحبت می کند، من هم همین کار را انجام می دهم.»

دیگر خبرها

  • محدودیت‌ها به تدریج اعمال می‌شود/ برخی دستگاه‌ها فناوری مطلوبی ندارند
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • انریکه: رکورد را خراب کردی، هیچکس از امباپه نپرسیده بود
  • انریکه: افسوس، از کیکی سوال کردی و رکورد خراب شد!
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • چگونه در دنیا و آخرت عاقبت به خیر شویم؟
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد