Web Analytics Made Easy - Statcounter

هنری با اشاره به اینکه ۱۰۳ پروژه عمرانی در راستای تفاهم نامه محرومیت زدایی شهرستان زیرکوه با دستگاه‌های اجرایی مبادله شده است، گفت: از این تعداد، ۵۵ پروژه در حال اجرا و تکمیل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی هنری» صبح امروز (۱۰ آبان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای تفاهم نامه محرومیت زدایی شهرستان زیرکوه و تعیین سازمان بسیج سازندگی و سپاه انصارالرضا(ع) به عنوان معین محرومیت‌زدایی شهرستان جلسات متعددی در حوزه معاونت عمرانی استانداری و فرمانداری زیرکوه و دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شد ه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تاکنون تعداد ۱۰۳ پروژه عمرانی با دستگاه‌های اجرایی مبادله شده است، افزود: از این تعداد، ۵۵ پروژه در حال اجرا و تکمیل است.

 

وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز این پروژه ها حدود ۲۴ میلیارد تومان بوده که حدود ۶.۵ میلیارد تومان آن توسط سازمان بسیج تامین شده و کار اجرایی آن نیز توسط بسیج سازندگی انجام می‌شود.

 

هنری بیان کرد: پروژه‌های تفاهم شده تا کنون شامل احیا و مرمت قنوات، افزایش بهره‌وری آب کشاورزی شامل لوله گذاری، کانال انتقال آب، استخر ذخیره آب، سالن ورزشی و زمین های ورزشی روباز،انتقال آب شرب، اصلاح و اجرای عملیات آبخیزداری و نمازخانه مدرسه است.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون از پروژه‌های مذکور تعداد ۲۹ پروژه با اعتباری ۴۵ میلیارد ریال به اتمام رسیده است، گفت: این پروژه ها شامل احیا و مرمت هفت رشته قنات، ۲ باب استخر ذخیره آب، ۲ کانال انتقال آب، سه  آبشخور دام، چهار باب ایستگاه دیجیتال تلویزیونی، ۲پروژه اصلاح شبکه آبرسانی و بهبود کیفیت آب شرب، پروژه تامین تانکر ثابت آبرسانی عشایر برای ۶ روستا، یک باب کارگاه اشتغال خیاطی ، بوستان امام خمینی شهر حاجی آباد و همچنین مجموعه ورزشی روستای افین است.

 


هنری با اشاره به اینکه ایستگاه های دیجیتال عملیات اجرایی ساختمانی آن به اتمام رسیده است، افزود:با نصب تجهیزات توسط صدا و سیما مردم این منطقه از مزایای آن بهره مند خواهند شد، همچنین مجموعه ورزشی افین نیز در حال تجهیز است که در ایام هفته بسیج افتتاح خواهد شد.

 


به گفته وی مدت زمان تفاهم نامه محرومیت زدایی شهرستان زیرکوه با سازمان بسیج سازندگی و سپاه استان پنج ساله بوده که اقدامات موثری در این راستا انجام خواهد شد.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: همچنین در زمینه بهره گیری از سایر رده های وابسته به سپاه و بسیج نیز هماهنگی لازم نسبت به استفاده از ظرفیت بنیاد تعاون سپاه و بسیج، قرارگاه پیشرفت و آبادانی و قرارگاه محرومیت زدایی نیز در زمینه های مختلف عمرانی، اشتغال، فرهنگی و سلامت در این شهرستان صورت گرفته که در ادامه از این ظرفیت ها نیز استفاده خواهد شد.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی شهرستان زیرکوه پروژه های محرومیت زدایی پروژه عمرانی محرومیت زدایی شهرستان شهرستان زیرکوه بسیج سازندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه

روستای نوده شهرستان زیرکوه به دلیل احتمال خطر سیلاب تخلیه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی، با شدت بارش در امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ روستای نوده شهرستان زیرکوه به دلیل احتمال تخریب بند آبی بالادست روستا تخلیه و روستاییان در خوابگاه شبانه روزی اسکان داده شدند.

به گزارش ایمنا، احتمال تخریب پل کال زین آباد نیگنان نیز متصور است به همین دلیل نیروهای امدادی و خدمات رسان در بیشتر نقاط استان به ویژه شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، نهبندان و طبس تا صبح فردا در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

اخبار تکمیلی متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 747703

دیگر خبرها

  • شکسته شدن سد خاکی روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • تخلیه روستای نوده شهرستان زیرکوه
  • آغاز کشت بهاره به لطف باران‌های بهاری در شهرستان زیرکوه
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • محرومیت‌زدایی در حوزه آب شرب از سیاست‌های وزارت نیرو است
  • کاشت ۸۰هکتار باغ زیتون در لرستان
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی