Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-04-23@13:33:26 GMT

پیام تبریک دبیرکل AFC به ابراهیم شکوری

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۲۱۱۶

ویندسور جان دبیرکل AFC با ارسال پیامی انتصاب ابراهیم شکوری در سمت معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس را تبریک گفت.

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، ویندسور جان دبیرکل AFC با ارسال پیامی به ابراهیم شکوری انتصاب او به عنوان معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس را تبریک گفت و برای شکوری در این سمت آرزوی موفقیت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است:

"ابراهیم عزیز

پیش از هر چیز انتصاب شما را به عنوان معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس تبریک می‌گوییم. انتصاب شما به این سمت در باشگاه پرسپولیس، نشان از توانایی، تلاش فراوان و تعهد شما در فوتبال دارد. معتقدم تجربه شما به عنوان دبیرکل سابق فدراسیون و عضو کنونی کمیته اعضای AFC، قطعا در راه کسب دستاورد‌های بیشتر در سمت جدیدتان به شما کمک خواهد کرد.

مدیریت AFC بهترین آرزو‌ها را برای شما داشته و هیچ شکی ندارد که در مسئولیت جدیدی که به شما محول شده با انرژی و اشتیاق فراوان موفق خواهید بود.

در پایان فراموش نکنید که در صورت نیاز و مثل همیشه حمایت و همکاری AFC همراه شما و باشگاه پرسپولیس خواهد بود".

برچسب ها: AFC ، پرسپولیس ، کنفدراسیون فوتبال آسیا لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Kar

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در پیام وزارت ورزش آمده است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

تلاش‌های مستمر ورزشکاران ایران اسلامی در راه رسیدن به سهمیه‌های بازی‌های المپیک پاریس و قرار گرفتن در کاروان ورزشی ایران، بسیار قابل ارزش و مایه‌ی مباهات است.

به کلیه‌ی ورزشکارانی که تاکنون رویدادهای رقابتی در راه کسب سهمیه المپیک را با موفقیت سپری کرده‌اند، همچنین مربیان زحمت‌کش آنها و فدراسیون‌های مرتبط تبریک و خداقوت می‌گوییم.

همچنین در این بین تاریخ‌سازی ورزشکارانی که در مسیر راهیابی به المپیک، موجب کسب اولین سهمیه‌ها برای ورزش ایران در بازی‌های المپیک شدند، مایه‌ی مباهات شد و ارزش افزوده‌ای به کاروان ورزشی ایران بخشید که قابل تقدیر است.

مهدی الفتی، ملی‌پوش ژیمناستیک ایران توانست با قرار گرفتن در رده دوم رنکینگ مسابقات کسب سهمیه المپیک، به المپیک پاریس راه پیدا کند. این اتفاق برای اولین بار در تاریخ این رشته رقم خورد.

پیش از این نیز مهسا جاور و زینب نوروزی در روئینگ دونفره سبک‌وزن برای اولین بار جواز حضور در المپیک پاریس را در قایق دونفره به ارمغان آوردند.

محمد بیرانوند نوجوان ۱۵ساله کشورمان هم دی‌ماه سال گذشته با کسب مقام نخست مسابقات اهداف پروازی قهرمانی آسیا برای اولین بار ایران را در این رشته به بازی‌های المپیک رساند.

با تبریک صمیمانه به قهرمانانی که کسب سهمیه‌ی المپیکی آنها با تاریخ‌سازی برای ورزش ایران، موجی از خوشحالی را درجامعه‌ی ورزش بوجود آورده است، برای کلیه‌ی ورزشکارانی که همچنان برای سربلندی ورزش کشور به تلاش خود ادامه می‌دهند، آرزوی سلامتی و موفقیت داریم.

به امید افتخارآفرینی کاروان ورزشی ایران عزیز در بازی‌های المپیک و پارالمپیک پاریس

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898359

دیگر خبرها

  • مراسم ترحیم مادر همسر متکی برگزار شد
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی
  • تکلیف معلم بلاگرها روشن شد!
  • پیام تبریک معاون توسعه ورزش بانوان درپی تاریخ‌سازی و کسب سهمیه المپیک
  • پیام‌ تبریک دبیرکل اوپک به رئیس‌جمهوری برای عید فطر
  • پیام رئیس دولت امارات و دبیرکل اوپک به رئیسی