Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز مسلمانان جهان با اعلام انزجار کالاهای فرانسوی را تحریم کردند که در نتیجه فرانسه با چنین رویه‌ای در اهانت به پیامبر(ص) دچار انحطاط اخلاقی و اقتصادی در اداره امور کشور خواهد شد. - اخبار استانها -

عباس مقتدایی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اصفهان، با اشاره به اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر (ص) اظهار داشت: رئیس جمهور فرانسه به همه معیارهای پذیرفته شده اخلاقی، بین‌المللی و آزادی بیان پشت‌پا زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: فرانسه به عنوان کشور مدعی لیبرال دموکراسی و آزادی‌های فردی است و اگر مراقبت‌های‌ لازم را انجام ندهد این واقعیت برای مردم جهان روشن می‌شود که آنان هم از آزادی بیان و هم قدرت خود برای تجاوزگری استفاده می‌کنند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه زمانی که در فرانسه به پیامبر اسلام توهین و از سوی رئیس جمهور این کشور تایید شود تصریح کرد: در واقع تجاوز به حریم آزادی‌های عقیدتی رخ داده و این همان چیزی است که فرانسوی‌ها مدعی دفاع از آن هستند و در عین حال خلاف آن عمل کردند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس: شکست‌های راهبردی اروپا در مصاف با اسلام/ اهانت به پیامبر(ص) نشانه عجز دشمن استدولت تونس اهانت به پیامبر اسلام (ص) را محکوم کردواکنش آیت‌الله سعیدی به هتاکی رئیس جمهور فرانسه /چرا تردید در هولوکاست را جرم می‌دانید اما ‌اهانت به پیامبر(ص) آزاد است؟

وی خاطر نشان کرد: امروزه بخش قابل توجهی از کشور فرانسه را مسلمانانی تشکیل می‌دهد که به مقررات کشور فرانسه عمل می‌کنند در حالی که بر اساس معیارهای پذیرفته شده فرانسه عملا مورد تجاوزگری قرار می‌گیرند و این رویکرد که برخلاف حقوق داخلی فرانسه است در دراز مدت صدمات جبران‌ناپذیری را به فرانسه و کل کشورهای اروپایی وارد خواهد کرد.

مقتدایی یادآور شد: امروز مسلمانان جهان از این رفتار زشت اعلام انزجار کردند و تحریم کالاهای فرانسوی توسط مردم در مناطق مختلف جهان رقم خورده است، بنابر این فرانسه دچار انحطاط اخلاقی در حکمرانی و اداره امور کشور، ضعف و انحطاط در زمینه اقتصادی و صادرات خواهد شد و به عبارتی رئیس جمهور فرانسه به حیثیت معنوی و منافع مادی فرانسه ضربه زده است.

انتهای پیام/169/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رئیس جمهور فرانسه اهانت به پیامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۱۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: قبرستان بقیع یکی از مهم‌ترین مکان‌های تاریخی جهان اسلام است و باید این موضوع را در سطح بین المللی معرفی کنیم.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری، امروز در همایش جهانی «بقیع؛ مدفن امامان و اصحاب» که در سالن همایش‌های ساختمان حوزه نمایندگی، ولی فقیه در امور حج و زیارت، در قم برگزار شد، ضمن تسلیت سالروز تخریب قبور ائمه (ع) بقیع، اظهار داشت: به سرزمینی به نام بقیع نباید به عنوان یک قبرستان نگاه کرد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه برخی از قبرستان‌ها دارای جایگاه‌های خاصی هستند، مطرح کرد: همان‌طور که زمان‌ها مقدس هستند، مکان‌ها نیز مقدس هستند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه ماه رمضان و نیمه شعبان از زمان‌های مقدس هستند، عنوان کرد: مکان‌هایی مانند مکه، مدینه، عتبات عالیات و ... جزو مکان‌های مقدس هستند.

وی با اشاره به اینکه بقیع گوشه‌ای از تاریخ اسلام را تشکیل می‌دهد، خاطرنشان کرد: وجود شخصیت‌های مدفون در بقیع به بقیع منزلت خاصی داده است.

حسینی بوشهری با بیان اینکه بقیع گنجینه گران‌بهایی است که می‌توان درس‌های بسیاری از آن گرفت، تصریح کرد: اساسا مردم دنیا از افتخارات گذشته و ملی خود تجلیل می‌کنند و زیارت ایجاد رابطه‌ای میان زائر و مزور است.

وی با اشاره به اینکه در روایات آمده است که پیامبر (ص) در بقیع، نماز باران خوانده‌اند، یادآور شد: حتی جبرائیل نیز در نیمه شعبان با پیامبر (ص) به بقیع رفته و این مکان را محل رحمت الهی نامیدند.

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با بیان اینکه این اتفاقات از جایگاه ویژه بقیع حکایت دارد، ابراز کرد: از این رو تکریم و احترام بقیع و پرداختن به جایگاه رفیع این مکان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به پیشینه بقیع، بیان کرد: بقیع در طول تاریخ دچار تحولاتی شده است، ولی اجمالاً قبرستان اولیه مسلمانان بقیع بوده است.

حسینی بوشهری اضافه کرد: در روایات به نقل از پیامبر (ص) آمده است که در قیامت ۷۰ هزار نفر از بقیع بدون حساب و کتاب وارد بهشت خواهند شد.

وی با بیان اینکه عمده قبور بقیع ناشناخته هستند، اظهار کرد: قبرستان بقیع یکی از مهم‌ترین مکان‌های تاریخی جهان اسلام است و باید این موضوع را در سطح بین المللی معرفی کنیم.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه قبرستان بقیع میراث هویتی مسلمانان است، تصریح کرد: اگر بخواهیم با بخش قابل توجهی از تاریخ اسلام آشنا شویم باید بقیع شناس باشیم.

وی با بیان اینکه یکی از سیره‌های پیامبر (ص) طلب مغفرت در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه است، عنوان کرد: سیره حضرت زهرا (س) و ائمه معصومین (ع) نیز همین بوده است.

حسینی بوشهری با اشاره به اینکه آیه «فَإِنَّ مَعَ ٱلۡعُسۡرِ یُسۡرًا» در بقیع نازل شده است، خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از روایات و احادیث نیز در بقیع نقل شده است.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم تلاش امت اسلامی این باشد که روزی بقیع به جایگاه اصلی خود بازگردد.

دیگر خبرها

  • ایران یکی از بزرگ‌ترین حملاتی را که جهان به چشم دیده، علیه اسرائیل انجام داد
  • آیت‌الله سبحانی: منابع مادی مثل نفت صرف هزینه‌های جاری نشود
  • درخواست رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم درباره قبرستان بقیع
  • بقیع گوشه ای از تاریخ اسلام است/ ضرورت شناساندن آن به جهان
  • قبرستان بقیع در سطح بین‌المللی معرفی شود
  • تأکید رئیس جمهور بر مبارزه با قاچاق و رونق تولید
  • ۱۹۵ هزار شغل در کشور تثبیت شد
  • بایدن: ایران می خواهد تنها دولت یهودی موجود در جهان را محو کند | اکنون زمان مناسبی برای پشت کردن به اسرائیل نیست
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ با هنیه دیدار خواهم کرد
  • روسیه نگرانی از مواضع چین در قبال اوکراین ندارد