Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان از راه اندازی سامانه ملی اشتغال و کسب و کار خبر داد و گفت: در راستای سیاستگذاری و برنامه ریزی بازار کار و اشتغال، این سامانه راه اندازی شده و تمامی افراد در سن کار، با مراجعه به این سامانه به نشانی https://lmis.mcls.gov.ir می توانند ثبت نام کنند.

به گزارسش خبرگزاری برنا در هرمزگان،هادی ابراهیمی افزود: تمامی افراد در سن کار کشور ( 15 سال به بالا) شامل شاغلین، بیکاران و ( خانه دار، محصل، بازنشسته، دارای درآمد بدون کار و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) و همچنین فعالان عرصه کسب و کار (کارفرمایان دارای مجوز و بدون مجوز) می توانند در سامانه ملی اشتغال و کسب و کار ثبت نام کنند و این سامانه تا پایان سال جاری برای ثبت نام فعال است.

وی با بیان اینکه ایجاد بانک اطلاعات شغلی افراد در سن کار، بانک اطلاعات بنگاه ها و پایگاه اطلاعات مشاغل کشور از بخش های اصلی این سامانه است، اظهارداشت: دسترسی به آمار و اطلاعات مرتبط با عرضه و تقاضای نیروی کار، تقویت توان سیاستگذاری، اجرا و نظارت در حوزه اشتغال و بازار کار کشور، پایش مستمر عملکرد طرح و سیاست های اشتغالزا، شناسایی شاغلان بخش غیر رسمی بازار کار، پیش بینی نیازها، فرصت ها و تهدیدهای آینده کشور، رصد و پایش تحولات حوزه اشتغال به منظور تطبیق سرفصل های آموزشی متناسب با نیاز بازار کار، تجزیه و تحلیل روند نقل و انتقالات نیروی کار در کشور، تخصیص شناسه شغلی به افراد درسن کار به منظور تعیین وضعیت شغلی و تخصیص کد استاندارد برای مشاغل کشور همراه با شرح جامع مشاغل، از مهم ترین اهداف راه اندازی این سامانه است.

ابراهیمی اضافه کرد: تولید اطلاعات،دانش و تجزیه و تحلیل کسب و کار و اشتغال برای سیاست گذاران وسایر ذینفعان بازار کار ، هدف نهایی این سامانه است.

وی در خصوص تاثیرگذاری این سامانه بر سیاستگذاری اشتغال گفت: به منظور کاهش مشکلات موجود در نظام جمع آوری، پردازش و تحلیل اطلاعات بازار کار، لزوم استقرار نظام جامع اطلاعات بازار کار کشور، پیش نیاز اصلی و اساسی برنامه ریزان و متولیان بازار کار کشور است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سامانه ملی اشتغال افراد در سن کار بازار کار کسب و کار کار کشور ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان در شورای اشتغال گفت : تعهد اشتغال سال گذشته ۱۲ هزار فرصت شغلی بود که ۱۸ هزار شغل با رشد ۱۵۳ درصدی ایجاد شد.
نورانی با اشاره به تعهد ایجاد بیش از ۱۴ هزار شغل در سال ۱۴۰۳ گفت: قرار است بیش از ۴۰ درصد اشتغال برای فارغ التحصیلان دانشگاهی و مشاغل روستایی اختصاص یابد.
تهیه تسهیلات تبصره ۱۸ تا پایان ماه   و پیگیری نامه‌های مردمی مربوط به دستگاه‌های اجرایی در سفر ریاست جمهوری از دیگر موضوعات بررسی شده در این جلسه بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

استاندار سمنان هم در این جلسه با قدردانی از مردم  بخاطر استقبال پرشور  از رئیس جمهور گفت :  کار مدیران   برای پیگیری مصوبات ریاست جمهوری در استان آغاز شده است.
سید محمد رضا هاشمی افزود:  در بررسی سامانه سامد استان در دور اول سفر ریاست جمهوری به استان ۳۲ هزار نامه مردمی رسیدگی و به ۱۶ هزار نفر وام قرض الحسنه پرداخت شد.
وی گفت: در دور دوم سفر هم تاکنون ۱۱۱ هزار نامه در سامانه سامد ثبت شده که باید رسیدگی شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سامانه روستا بازار در اردبیل راه‌اندازی شد
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • مدیریت تمام نوسانات ارزی در اختیار بانک مرکزی نیست
  • اعلام تعهد اشتغال زایی امسال در استان سمنان
  • افراد جویای کار به سامانه ملی رصد اشتغال مراجعه کنند
  • افزایش ظرفیت‌های جدید سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شیراز
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد