Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی برای نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بر اساس زمان بندی اعلام شده از سوی مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت فعال می شود.

دانشجویان و کارشناسان دانشگاه ها باید نسبت به ثبت درخواست، رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و میهمانی دانشجویان بر اساس بازه های زمانی مندرج در جدول اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه‌ها و دانشکده های علوم پزشکی که در نیمسال دوم ۱۴۰۰-۱۳۹۹ دانشجوی انتقالی یا میهمانی نمی پذیرند باید نسبت به این موضوع اطلاع رسانی کنند.

جدول زمانبندی سامانه انتقال و میهمانی دانشجویان

زمان موضوع ۲۰ آبان تا ۱۰ آذر ۹۹ ثبت نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبداء و بارگذاری مدارک لازم ۱۱ آذر تا ۲۵ آذر ۹۹ بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مبداء و ویرایش توسط دانشجو ۲۶ آذر تا ۱۰ دی ۹۹ اتمام فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مبداء ۱۱ دی تا ۲۳ دی ۹۹ بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط دانشجو ۲۴ دی تا ۸ بهمن ۹۹ اتمام فرصت ویرایش دانشجویان و رسیدگی و اعلام نتیجه توسط دانشگاه مقصد

نقل و انتقال دانشجویان علوم پزشکی فقط از طریق سامانه رسمی نقل و انتقال و میهمانی اقدام و پیگیری شود و از استفاده از سایت یا سامانه دیگر دانشگاه در این خصوص خودداری شود.

کد خبر 5060330

منبع: مهر

کلیدواژه: مرکز خدمات آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی ویروس کرونا ثبت نام دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری توهین به پیامبر سازمان سنجش وام دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان دوره دکتری دانشگاه ها دانشگاه پیام نور آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی انتقال و میهمانی دانشجویان توسط دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته

ایسنا/هرمزگان معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گفت: در سال ۱۴۰۲ در بیمارستان های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان ۳۵ هزار و ۵۱۴ مورد زایمان ثبت شده است.

منوچهر کمالی اظهار کرد: در سال گذشته در استان تعداد ۳۵ هزار و ۵۱۴ زایمان به ثبت رسیده است، که از این تعداد زایمان ها ۱۸ هزار و  ۴۸۹ زایمان طبیعی و تعداد ۱۶ هزار و ۵۹۷ زایمان سزارین واز بین ۳۵ هزارو ۷۵۰ موالید زنده حاصل زایمان ها تعداد ۱۸ هزار و ۳۳۷ نوزاد پسر و تعداد ۱۷ هزار و ۴۱۳ نوزاد دختر به ثبت رسیده است.

وی با اشاره بر طرح ملی جوانی جمعیت برای آینده کشور و اهمیت آن افزود: در محدوه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نسبت به سال گذشته شاهد افزایش نرخ باروری هستیم.

معاون درمان دانشگاه با تاکید بر نهادینه شدن زایمان طبیعی به جای زایمان به روش سزارین، بیان کرد: امن‌ترین روش زایمان، زایمان طبیعی محسوب می‌شود و لازم است تا فرهنگ سازی مناسب دربین بانوان و خانواده ها صورت گیرد.

کمالی با اشاره به اینکه ۷۴ اتاق خصوصی زایمان(LDR) در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه فعال است، ادامه داد: تعداد ماماهای شاغل در بیمارستان های دارای بلوک زایمانی ۴۸۲ نفر ومتخصص زنان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز ۸۱ نفرهستند.

وی در پایان گفت: ماماها نقش مهمی در نظام سلامت، کاهش مرگ و میر مادران و نوزادان، کاهش سقط عمومی جنین، کاهش عوارض ناشی از بارداری و زایمان و ترویج زایمان طبیعی دارند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • دانشکده داروسازی در کردستان تاسیس می‌شود
  • کشف ۱۳ تن موادغذایی غیر بهداشتی در نیشابور
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • بهرمندی ۱۵۰ هزار نفر از مراکز سلامت محور گیلان
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • ارائه خدمت به ۱۵۰ هزار نفر در مراکز سلامت‌محور گیلان در طرح سلامت نوروزی
  • ثبت بیش از ۳۵ هزارزایمان در هرمزگان در سال گذشته