Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: مردم ما اگر در زمینه مبارزه با بیماری کرونا با همه توان به صحنه نیایند و همکاری نکنند، مطمئنا ما در مقابل این بیماری موفق نخواهیم بود.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(شنبه) در جلسه ستاد ملی کرونا اظهار کرد: ما در کرونا مسائل مفصلی را بحث کردیم. برای اینکه در برابر این ویروس موفق شویم همه باید به وظایف‌مان عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دولت یکسری وظایف دارد و بهداشت و درمان هم که در میدان مبارزه است وظایف خاصی دارد.

روحانی افزود: مردم ما اگر در این زمینه با همه توان به صحنه نیایند و همکاری نکنند مطمئنا ما در مقابل این بیماری موفق نخواهیم بود. مردم باید همراهی کرده و دستورالعمل ها را مراعات کنند.

وی تاکید کرد: مصوبات خوبی در ستاد کرونا ابلاغ شده است اما دقیق اجرا نمی‌شد یا اصلا اجرا نمی‌شد، به همین دلیل رهبر انقلاب دستور دادند که ما یک قرارگاه عملیاتی تشکیل دهیم تا اجرای مصوبات را تا آخر پیگیری کرده و بر حسن اجرای آن نظارت کند. باید ببینیم آیا آنچه تصویب شده و می‌شود به خوبی و با دقت اجرا می‌شود؟ آیا با متخلفین برخورد می‌شود؟

رئیس‌جمهور گفت: ما نمی‌توانیم اکتفا کنیم به اینکه جامعه انضباط دارد و مردم ما همراهی می‌کنند بنابراین ما کاری انجام ندهیم، بلکه باید اعمال حاکمیت کرده و مقررات را به دقت اجرا کنیم.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ حجت الاسلام حسن روحانی ویروس کرونا ستاد کرونا ستاد ملی کرونا مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چین: هرگز فعالیت‌ جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «دونگ جون» وزیر دفاع چین امروز چهارشنبه تأکید کرد که «ارتش آزادی‌بخش خلق چین هرگز فعالیت‌های جدایی‌طلبان در تایوان را تحمل نخواهد کرد.»

آن‌گونه که وزارت دفاع چین به نقل از دونگ جون منتشر کرده، وزیر دفاع چین در گفت‌وگوی تصویری با «لوید آستین» همتای آمریکایی خود تأکید کرده است که «نظامیان چین و ایالات متحده باید برای صلح و ثبات نهایت اهمیت را قائل شوند و راه‌هایی را برای همزیستی و براساس اعتماد بیابند.»

وی در ادامه گفت: ایجاد روابط بین نیروهای مسلح کشورها بر اساس برابری و احترام که غیر تقابلی خواهد بود، باعث فضای همکاری عملی و ایجاد تدریجی اعتماد متقابل می‌شود.»

وزیر دفاع چین در این گفت‌وگو همچنین تأکید کرد که مسئله تایوان هسته اصلی منافع پکن است و دراین‌باره نباید منافع چین نقض شود.

پکن تایوان را قلمرو مستقل چین می‌داند و هشدار داده است که هر گونه تلاش برای اعلام یک کشور مستقل به معنای جنگ است. به گزارش ان‌بی‌سی نیوز، شی جین‌پین، رییس‌جمهور چین اخیراً این نکته را برای جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا، هنگام دیدار این دو در کالیفرنیا روشن کرد.

شی جین‌پینگ به بایدن اعلام کرد که چین «فضای زیادی» را برای اتحاد مجدد مسالمت آمیز با تایوان فراهم می‌کند، اما هیچ گونه حرکت جدایی طلبانه این جزیره خودمختار را تحمل نخواهد کرد.

کد خبر 6080506

دیگر خبرها

  • قصد رئیس جمهور گرجستان برای وتوی قانون عوامل خارجی
  • محدودیت ترافیکی در مسیرهای منتهی به دیدار رییس جمهور با مردم
  • چین: هرگز فعالیت‌ جدایی‌طلبان تایوان را تحمل نخواهیم کرد
  • نماینده‌ها منافع ملی را اولویت قرار دهند
  • اردن: هرگز میدانی برای جنگ منطقه‌ای نخواهیم بود
  • مردم با اجرای ‌طرح مقابله با بی‌حجابی همکاری کنند
  • رئیس‌جمهور کلمبیا اسرائیل را به نقض قطعنامه آتش‌بس سازمان ملل متهم کرد
  • تاکید رئیس‌جمهور بر اجرای دقیق قانون ساماندهی تجارت مرزی برای جلوگیری از قاچاق
  • تاکید رئیسی بر اجرای دقیق قانون ساماندهی و نظارت بر کولبران
  • انجام تکالیف سازمان فناوری اطلاعات با رفع موانع همکاری بخش خصوصی