Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:47:39 GMT

وزارت بهداشت به تنهایی قادر به رفع معضل کرونا نیست

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۲۲۶۸

وزارت بهداشت به تنهایی قادر به رفع معضل کرونا نیست

به گزارش روز شنبه ایرنا از وبدا، حسن رزمیان مقدم با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر همراهی همه دستگاه ها با وزارت بهداشت جهت مقابله با بیماری کرونا خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت به تنهایی نمی‌تواند معضل کرونا را حل کند و همه بخش‌های دولت و حاکمیت باید دست به دست هم دهند و مشکلات در این زمینه را حل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: وقتی مبلغ تخصیص داده شده برای کرونا هنوز به طور کامل به وزارت بهداشت پرداخت نشده چگونه و با کدام بودجه می‌تواند کار کند؟

مقدم اضافه کرد: وزیر بهداشت باید اعلام کند چه میزان پول پرداخت نشده تا ما بدانیم مقصر اصلی کیست و در مجلس ما آماده همه گونه همکاری با وزارت بهداشت جهت رفع مشکلات هستیم.

نماینده درگز در مجلس یازدهم در ادامه ضمن اشاره به ضعیف بودن مدیریت بهداشت و درمان در این شهرستان، تاکید کرد: یک شهرستان کوچک مرزی در وضعیت ضعیفی قرار دارد که باید مسئولین امر در این زمینه سریعا رسیدگی کنند.

برچسب‌ها ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا انتخابات مجلس شورای اسلامی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ همزمان با چهارمین روز از هفته سلامت با حضور دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سردار سرتیپ حسینی، فرمانده پلیس راهور فراجا، معاونین و مدیران وزارت بهداشت و سازمان اورژانس کشور و جمعی از تلاشگران سازمان اورژانس و حوزه‌های بهداشت و درمان در سالن امام جواد (ع) ستاد وزارت بهداشت برگزار شد.

گفتنی است، در این مراسم با اهدای لوح به صورت نمادین از منتخبین سلامت نوروزی ۱۴۰۳ تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • همایش تجلیل از خادمان سلامت نوروزی ۱۴۰۳ برگزار شد
  • انجام ۱۸۰ هزار عمل جراحی در تعطیلات نوروز
  • بانک مرکزی به تعهدات خود در حوزه دارو عمل کرد
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • بانک مرکزی به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد