Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@00:42:23 GMT

۱۳ آبان تبلور و نماد استکبار ستیزی ملت ایران است

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۲۲۸۴

۱۳ آبان تبلور و نماد استکبار ستیزی ملت ایران است

خدابخش مرادی نافچی روز شنبه در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، افزود: یوم الله ۱۳ آبان، یادآور آرمان خواهی ملت ایران است که در این روز تاریخی، یاران حضرت امام در راه مبارزه با طاغوت و استکبار جهانی، جان و خون خود را در طبق اخلاص گذاشتند.   

وی با بیان اینکه روز ۱۳ آبان، بیانگر سه رویداد تاریخی بزرگ و مهم است،  اظهار داشت: سفارت آمریکا به عنوان لانه جاسوسی که نماد شیطنت بود در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ به دست دانشجویان پیرو خط امام، تسخیر شد و نقاب از چهره کریه آمریکا برداشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرادی با تاکید براینکه از ابتدای بعثت پیامبر اکرم (ص) نگاه استکبارستیزی و استبدادستیزی در مرام ایشان هویدا بود،  افزود: امسال نیز به رغم شیوع بیماری ویروس کرونا، برای بزرگداشت سه واقعه تاریخی ۱۳ آبان باید از همه فرصت های موجود استفاده کرد و در این میان نیاز است مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران در این رابطه، تبیین عالمانه، تبلیغ هنرمندانه و ترویج فناوارنه در فضای مجازی و سطح جامعه داشته باشند.    

وی تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا،  روح و جان مردم را هدف گرفته است بنابراین برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری منحوس و رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی لازم است برای بزرگداشت ۱۳ آبان از ظرفیت های فضای مجازی استفاده شود تا نسل جدید با اتفاقات تاریخی این روز مهم به شکل بهتری آشنا شوند.  

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان نیز با بیان اینکه دشمنی های آمریکای جهانخوار با ملت ایران از بدو انقلاب اسلامی بوده و هست، گفت: دشمنی های آمریکا تمامی ندارد و ادامه دار است و هر رییس جمهوری که در این کشور سلطه طلب بر سرکار آمده، یکی بدتر از دیگری بوده است.  

حجت الاسلام علی ناصر با اشاره به اینکه مرگ بر آمریکا، یک شعار عقیدتی شده است، افزود: ۱۳ آبان امسال نیز که مصادف با انتخابات آمریکا است این شعار همیشگی از سوی دانش آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار مختلف مردم سر داده خواهد شد.

وی با بیان اینکه برای هرچه بهتر و باشکوه تر شدن مراسم ۱۳ آبان کمیته های تخصصی شکل گرفته است، افزود: برای اینکه مراسم یوم الله ۱۳ آبان در سطح مطلوب و مناسب برگزار شد برنامه خوبی مصوب شده است که با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل هایی بهداشتی به مرحله اجرا درخواهد آمد.
حجت الاسلام ناصر با اشاره به ایینکه ۱۳ آبان نمادی از عزم راسخ و انقلابی مردم ایران در مبارزه با استکبار جهانی است و اقشار مختلف ردم ایران از این فرصت مهم و اثرگذار برای نشان دادن نفرت و انزجار خود از استکبار جهانی بهره خواهند گرفت، اظهار داشت: یادآوری وقایع تاریخی این روز برای همه مردم به ویژه نسل جوان و دانش آموز، امری بسیار لازم و ضروری است.

وی با تاکید براینکه وحدت شکل گرفته بین مسلمین جهان با محوریت کتاب آسمانی قرآن کریم است، تصریح کرد: دشمنان تلاش دارند به هر طریق ممکن در میان مسلمین جهان، خلل ایجاد کنند و اخیرا نیز حرکتی زشت و پلید از سوی برخی نشریات غربی صورت گرفت که حمایت رییس جمهوری فرانسه از اهانت کنندگان به پیامبر اکرم (ص) را در پی داشت.

حجت الاسلام ناصر با اشاره به اینکه امروز مکرون به عنوان رییس جمهوری فرانسه، سردمدار این شیطنت و توهین شده است، تصریح کرد: حمایت و دفاع مکرون از اهانت کنندگان به عنوان یک کار بسیار زشت و ناپسند، قلب مسلمین جهان را به درد آورده است اما یقین بدانیم که هر قدر شیطنت ها بیشتر می شود نور قرآن نیز بیشتر می‌شود.       

به گزارش ایرنا، ۱۳ آبان ۴۳ روز تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه، ۱۳ آبان ۵۷ روز شهادت دانش آموزان بی گناه در مقابل دانشگاه تهران ازسوی رژیم منحوس پهلوی و ۱۳ آبان ۵۸ روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام (ره)، به عنوان سه واقعه تاریخی در شکل گیری انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) تاثیر ویژه ای را داشت.  
در ۱۳ آبان ۵۷ در حالی که انقلاب اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) به روزهای سرنوشت ساز نزدیک می شد همه اقشار مردم ایران سعی در ایفای نقش تاریخی خود و عمل به تکلیف الهی داشتند که در این میان شور و حال دانش آموزان وصف ناپذیر بود.  
در این روز دانش آموزان در حالی که مدارس را تعطیل کرده بودند به سمت دانشگاه تهران حرکت کردند تا همگام با دانشجویان این دانشگا صدای اعتراض خود را به گوش جهانیان برسانند که ماموران رژیم منحوس پهلوی در ابتدا چند گلوله گاز اشک آور در میان آنان پرتاب کردند که با فریادهای الله اکبر لرزه بر اندام مأموران مسلح افتاد و شروع به تیراندازی کرده و جوانان و نوجوانان بی گناه را یکی پس از دیگری در خون خود غوطه ور کردند که این تیراندازی مرگبار ۵۶ شهید و صدها مجروح برجای گذاشت.  

برچسب‌ها روز مبارزه با استکبار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: روز مبارزه با استکبار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان روز مبارزه با استکبار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان اخبار کنکور دانش آموزان ۱۳ آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه امروز مشهد افزود: در واقع سپاه موفق شد با ارائه قدرت خود، مقابل جریان استکبار بایستد و به اذعان کارشناسان و تحلیل بین‌المللی، اثبات کند ایران امروز با گذشته متفاوت است. وی ادامه داد: ایران نشان داد اگر قرار باشد یک روز وارد میدان شود، هیچ نقطه و مکانی از استکبار در منطقه باقی نخواهد ماند.
  امام جمعه مشهد تصریح کرد: این دستاورد در شرایطی تحقق یافت که نیروی سپاه از تسلیحات قدیمی خود استفاده کرد و اگر قرار بود از تجهیزات جدید استفاده کند، نقطه آبادی از اسرائیل باقی نمی ماند.
  وی عنوان کرد: پس از این عملیات مقامات آمریکایی که پیش از این بارها حمایت همه‌جانبه خود از اسرائیل را اعلام کرده بودند، بیان داشتند در مقابل پاسخ ایران حمله نظامی نخواهند داشت.
  آیت الله علم الهدی با اشاره به خطای تحلیلی برخی از رسانه های داخلی در خصوص عملیات سپاه گفت: برخی از رسانه ها و فضای مجازی، توفیق این عملیات را در تعداد کشته زیاد از دشمن، بالا بودن خسارات و مورد هدف قرار دادن اهداف خاص می دانستند که باید به آنها گفت هدف اصلی این عملیات نشان دادن قدرت به جریان استکباری است.
  امام جمعه مشهد گفت: استکبار به سردمداری آمریکا به دنبال براندازی اسلام است و در این مسیر از فرزندان نامشروع خویش از جمله اسرائیل بهره می گیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نماد اقتدار ایران
  • شکسته شدن هیمنه استکبار با ید قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران
  • آیت‌الله علم‌الهدی: سپاه در عملیات وعده صادق استکبار را ذلیل کرد
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالین اسرائیل غاصب و استکبار جهانی را هویدا ساخت
  • سپا پاسداران انقلاب اسلامی،نماد اقتدار ایران
  • عملیات وعده صادق هیمنه پوشالی استکبار جهانی را در هم فرو ریخت
  • وعده صادق انقلاب دوباره نظام اسلامی در مقابله با استکبار بود
  • ایران به برکت مردم و نظامیان ما پرچمدار ظلم‌ستیزی در جهان شده است
  • ارتش تبلور امنیت و امید آفرینی برای ملت ایران است
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران