Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ثبت‌نام ورودی‌های جدید این دانشگاه به صورت مجازی انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مدیریت امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در اطلاعیه ای شیوه ثبت نام دانشجویان ورودی جدید را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مطابق این اطلاعیه، با برنامه ریزی های انجام شده با در نظر گرفتن شرایط کنونی از نظر شیوع ویروس کرونا، تمامی مراحل ثبت نام دانشجویان ورودی جدید به صورت غیر حضوری انجام میشود. در خصوص دانشجویان متقاضی استفاده از معافیت تحصیلی نیز با هماهنگی انجام شده با سازمان نظام وظیفه استانخوزستان تمامی فرآیند ثبت نام به صورت غیرحضوری است.

بر این اساس، پذیرفته شدگان مقاطع مختلف دانشگاه علوم پزشکی اهواز نیازی به مراجعه حضوری برای ثبت نام نخواهند داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی اهواز تحصیلات تکمیلی ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت بیش از ۵۴ هزار نفر در بیمارستان‌های علوم پزشکی اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر میثم معزی بیان کرد: از این میزان مراجعات حدودا ۲ هزار و ۱۰۰ نفر بستری شدند.

وی افزود : با این میزان مراجعه خوشبختانه با برنامه‌ریزی و هماهنگی به عمل آمده بین تمام واحد‌های ارائه دهنده خدمات درمانی در خصوص تخت‌های لازم جهت بستری بیماران عزیز چالش خاصی نبود و تا کنون گزارشی در خصوص کمبود تخت دریافت نکرده ایم.

معزی افزود: از شروع طرح سلامت نوروزی تا پایان این طرح کارشناسان معاونت درمان به صورت گروه‌های ویژه جهت بازدید از مراکز درمانی و پایش نحوه ارائه دهی خدمات درمانی فعالیت خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • انجام ۲۴۵ بازرسی از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی 
  • تاسیس دانشکده داروسازی در کردستان به زودی
  • مصدومان حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان ۲۳ درصد کاهش یافت
  • دانشکده داروسازی در استان کردستان تاسیس می شود
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • کاهش ۴۸ درصدی موارد فوتی حوادث ترافیکی در سیستان و بلوچستان
  • استقرار کادر پرستاری و بیهوشی بیمارستان قائم (عج) در حرم مطهر رضوی
  • ویزیت بیش از ۵۴ هزار نفر در بیمارستان‌های علوم پزشکی اهواز
  • روزانه ۴۰ تا ۵۰ داروخانه در مشهد بازدید می‌شود
  • انجام ١۶٠ ماموریت اورژانسی در 5 فروردین ماه