Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال کمک معیشتی با همراهی خیّران در استان توزیع شده که نشان‌دهنده عمق نوع‌دوستی مردم استان در این ایام سخت اقتصادی است و این میزان کمک در راستای تهیه و توزیع بیش از ۶۲۵ هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند در سراسر آذربایجان غربی جمع آوری و هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه پیگیری دستور مقام معظم رهبری در قرارگاه عملیاتی مقابله با بیماری کرونا در استان، تصریح کرد: تاکنون به همت سپاه شهدای استان و قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) و سایر مجموعه‌های مردمی رزمایش کمک مومنانه، مواسات و همدلی در سطح استان اجرا شده و این روند ادامه دارد و از زمان شیوع بیماری کرونا، بیش از ۱۰۰ هزار بسته غذای گرم در آذربایجان‌غربی توزیع شده که آمار بسیار قابل توجهی است.

 فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی یادآور شد: باید با ترویج و تبلیغ این اقدامات در جذب مشارکت‌های مردمی برای کمک به اقشار آسیب دیده از ویروس کرونا تلاش کنیم.

 شهسواری خاطرنشان کرد: همچنین نیروهای نظامی و کادر درمانی نیروهای مسلح و بسیج در عمل به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا همراه و کمک کادر بهداشتی و درمانی آذربایجان‌غربی هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آذربایجان غربی مقام معظم رهبری فرمانده سپاه ارومیه آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس

مسیح الله مرادی رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: ۲۷۴ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات در بندرعباس جمع آوری شد که از این میزان ۲۶۳ میلیون تومان زکات فطریه عام و سادات و ۱۱ میلیون تومان کفاره عمد و غیر عمده بوده است.

وی افزود: مبلغ جمع آوری شده به حساب نیازمندان و خانواده‌های ایتام واریز شد.

رئیس کمیته امداد منطقه یک بندرعباس گفت: در راستای کمک به معیشت محرومین نیز بیش از ۳۴ میلیارد و ۱۲۳ میلیون تومان، در قالب پخت و توزیع غذای گرم، تهیه و توزیع بسته‌های افطاری ساده و بسته‌های معیشتی هزینه شده است.

مسیح الله مرادی افزود: در مجموع ۱۵۸ هزار و ۱۱۰ پرس غذای گرم، ۱۹۹ هزار و ۳۸۱ بسته افطاری ساده و بیش از هزار و ۲۶۰ بسته معیشتی، در ماه رمضان امسال بین نیازمندان توزیع شد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع بسته‌های معیشتی بین خانواده‌های کم برخوردارصومعه سرایی
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه
  • تقدیراز اقدامات مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی در صیانت از حقوق بیت المال
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان غربی تداوم می‌یابد
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی؛ ۶ نفر راهی بیمارستان شدند
  • فوت یک نفر با مشروبات تقلبی در این شهر
  • دستگیری ۶ نفر از توزیع‌کنندگان مشروبات تقلبی
  • جمع آوری ۲۷۴ میلیون تومان زکات در بندرعباس