Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبیدالله رستمی از امضای موافقتنامه فی مابین اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و شورای اسلامی شهر و شهرداری سنندج خبر داد

به گزارش خبرگزاری شبستان کردستان، عبیدالله رستمی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در مراسم مبادله موافقتنامه همکاری با شهرداری سنندج اظهار داشت: به منظور حمایت از گروه‌های نمایشی حاضر در سی و یکمین جشنواره استانی کردستان که به عنوان تخصصی‌ترین جشنواره حوزه تئاتر شناخته شده است با شهرداری سنندج موافقتنامه همکاری و حمایت از این رویداد هنری منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: شهرداری سنندج در این چند سال اخیر فعالیت‌های مفید و موثری در حوزه فرهنگ و هنر شهر سنندج و استان کردستان انجام داده است براین اساس حمایت از گروه‌‌های نمایشی و تامین بخشی از هزینه‌های سی و یکیمن جشنواره استانی کردستان در انعقاد این موافقتنامه مدنظر بوده است.

 

وی اضافه کرد: در بیشتر کشورهای توسعه یافته شهرداری‌ها علاوه بر عمران شهری متولی فرهنگ و هنر شهرها نیز هستند و انصافاً شهرداری سنندج در بیشتر برنامه‌های فرهنگی و هنری از جمله کنگره مشاهیر کورد حامی هنرمندان و اداره‌کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان بوده است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان ضمن قدردانی از شهردار و معاون فرهنگی ایشان اظهار داشت: در این موافقتنامه علاوه بر موارد مذکور دبیری جشنواره سی و یکم به شهردار سنندج واگذار شده است.

 

رستمی در خصوص تعهدات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یادآور شد: نظارت برحسن انجام کار، هزینه‌های محل اجرای گروه‌ها، حق‌الزحمه عوامل اجرایی، اسکان و پذیرایی دوران جشنواره و حق‌الزحمه دوران از جمله مهمترین تعهدات این اداره‌کل خواهد بود.

پایان پیام/713

منبع: شبستان

کلیدواژه: حمایت شهرداری استان کردستان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جشنواره تئاتر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرداری سنندج اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۵۰ هکتار فضای سبز در سنندج

بهروز ابراهیم‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: شهر سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی جهان در حوزه موسیقی و فعالیت‌های فرهنگی حرف برای گفتن دارد.

وی افزود: حضور پرشور و گرم مردم و مسئولین در برنامه‌های فرهنگی که در شهر سنندج موجب دلگرمی هرچه بیشتر متولیان امر در استمرار اجرای چنین برنامه‌ها و حرکت‌های فرهنگی دارد.

وی تصریح کرد: در دو سه سال گذشته در ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ که دور ششم شورای اسلامی شهر سنندج کار خود را آغاز کرده است در حوزه‌های مختلف ورود پیدا کردیم.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج با بیان اینکه از آغاز به کار این دوره شورا و شهرداری بیش از ۵۰ هکتار فضای سبز در سنندج احداث و احیا شده است، گفت: انجام این میزان فعالیت در حوزه توسعه فضای سبز موجب شده ۱.۵ متر نسبت به گذشته فضای سبز اضافه شده است.

برنامه‌ریزی برای توسعه فضای سبز به ۷۰ هکتار در سنندج

ابراهیم‌آبادی اضافه کرد: این میزان را براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به ۷۰ هکتار افزایش خواهیم داد و سرانه فضای سبز را به میانگین کشوری خواهیم رساند.

وی تصریح کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال شاهد بهره‌برداری از پارک ۳۶ هکتاری پیرچنار، پارک نیشتمان و پارک کژوان خواهیم بود.

وی با بیان اینکه در حوزه آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی در سال‌های قبل اقدامات زیادی انجام نگرفته است، تصریح کرد: در این دوره از مدیریت شورا و شهرداری سنندج توانستیم یک میلیون و ۵۰۰ هزار متر مربع آسفالت در سطح شهر سنندج انجام شده است.

عضو شورای اسلامی شهر سنندج با تاکید براینکه حجم مشکلات و نیازهای شهر به مراتب بیشتر از اقدامات انجام شده است، اضافه کرد: با توجه به اینکه یک پنجم شهر سنندج در مناطق کم برخوردار قرار گرفته است نیازمند توجه بیشتر در بحث عمران شهری و خدمات‌رسانی در راستای ارتقای سطح رفاهی مردم است.

وی از تلاش‌های مجموعه شهرداری سنندج تقدیر کرد و گفت: از همراهی و پشتیبانی همیشگی استاندار کردستان با مجموعه مدیریت شهری تقدیر می‌کنیم.

کد خبر 6076643

دیگر خبرها

  • اعلام فراخوان سی و یکمین جشنواره ملی کتاب سال دانشجویی
  • جشنواره «روستای دوستدار کتاب» در مازندران برگزار می شود
  • اگر اسرائیل با حمایت آمریکای جنایتکار بخواهد حرکت غلطی انجام دهد مجاهدان اسلام پاسخ خواهند داد
  • تجمع مردم سنندج در حمایت از اقدام سپاه در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی
  • امضای موافقت‌نامه برای جایگزینی تاکسی فرسوده با تاکسی برقی
  • مردم سنندج در حمایت از حمله پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی تجمع می‌کنند
  • شرایط نامزدی در بیست و یکمین انتخابات نمایندگان مدیران مسئول در کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری علمی و پژوهشی بین سازمان فاوای شهرداری مشهد و بیمه سلامت
  • احداث ۵۰ هکتار فضای سبز در سنندج
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری بین خانه معدن و دانشگاه آزاد اسلامی