Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@09:58:17 GMT

انصافا خودتان باور می‌کنید؟

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۲۷۶۳

انصافا خودتان باور می‌کنید؟

انصافا کدام عقل سلیمی باور می‌کند یک بازیکن از جیبش پول بدهد تا برای یک تیم بازی کند؟ نادری اگر چنین سخاوتی داشت، قاعدتا با پرسپولیس تمدید می‌کرد و این همه انتقاد هم تحمل نمی‌کرد.

به گزارش ایسنا، روزنامه دنیای‌ اقتصاد نوشت: «جذب محمد نادری برای باشگاه استقلال دردسرهایی داشته است. این بازیکن بعد از مدت‌ها مذاکره با پرسپولیس رضایت به تمدید قرارداد نداد و در ادامه با آبی‌پوشان به توافق رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران استقلال هم آن قدر از جذب نادری خوشحال بودند که سه نفری کنار او عکس یادگاری گرفتند. چیزی که این وسط فراموش شد اما ضرورت گرفتن رضایتنامه از کورتریک بود. باشگاه بلژیکی که هنوز نادری را تحت قرارداد داشت، بعد از اطلاع از رفتار غیر حرفه‌ای استقلال می‌توانست از این تیم شکایت کند. آنها اما ترجیح دادند رقم بالایی برای رضایتنامه نادری در نظر بگیرند. به این ترتیب قرار شد استقلال ۲۰۰ هزار دلار به کورتریک بپردازد.

طبیعتا این مساله سروصدای زیادی به پا کرد؛ چرا که رقم تقریبا ۶ میلیارد تومانی برای گرفتن رضایتنامه نادری به علاوه دستمزد خود این بازیکن، او را به گران‌ترین بازیکن استقلال و چه‌بسا لیگ تبدیل می‌کند. در چنین شرایطی، مهدی عبدیان، عضو هیات‌مدیره باشگاه استقلال، در اظهاراتی جنجالی مدعی شده است نادری ۲۰۰ هزار دلار لازم برای گرفتن رضایتنامه از کورتریک را از جیب خودش می‌پردازد؛ بنابراین نه‌تنها سال اول مجانی برای استقلال بازی می‌کند، بلکه مبلغی هم از جیبش هزینه خواهد کرد!

طبیعی بود که این حرف‌ها به یک سوژه طنز در فضای مجازی تبدیل شود و کاربران شبکه‌های اجتماعی به‌ طور گسترده به آن بپردازند. انصافا کدام عقل سلیمی باور می‌کند یک بازیکن از جیبش پول بدهد تا برای یک تیم بازی کند؟ نادری اگر چنین سخاوتی داشت، قاعدتا با پرسپولیس تمدید می‌کرد و این همه انتقاد هم تحمل نمی‌کرد. مساله سرخ و آبی نیست؛ مساله این است که مدیران ما نباید سطح شعور افکار عمومی را این‌ قدر پایین تصور کنند. دیروز بین هزاران لطیفه‌ای که بعد از این مصاحبه ساخته شد، یک نفر نوشته بود: «نگران نباشید! قرار شده پول گردنبند سرقت‌شده از علی دایی را هم نادری تقبل کند!»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!

به گزارش ورزش سه، سعید سحرخیزان مهاجم جوان گل‌گهر سیرجان در دیدار با استقلال خوزستان پرتلاش و دونده ظاهر شد و در اواسط نیمه دوم مزد خود را گرفت و اولین گل مسابقه را به ثمر رساند.

سحرخیزان در نیمه نخست و ابتدای نیمه دوم چندین فرصت گلزنی داشت که ضربات او به گل تبدیل نشد و فرصت ها یکی پس از دیگری از دست رفت و این بازیکن نتوانست برای تیم خود گلزنی کند.

در دقیقه 55 پاس در عمق عالی با استپ خوب و حرکت صحیح سحرخیزان به سمت دروازه استقلال همراه شد و او در فرصت تک به تک با ضربه زمینی دروازه خوزستانی ها را باز کرد و اولین گل تیم‌اش را وارد دروازه کرد.

ویدئو: 330326

ششمین گل فصل این بازیکن در بازی با استقلال خوزستان به ثمر رسید و او در کنار زنده‌روح گلزن‌ترین بازیکن گل‌گهر در فصل جاری است.

دیگر خبرها

  • ترکیب استقلال برای بازی با شمس آذر
  • نادری، فوتبالیستی که کتاب می‌خواند (عکس)
  • گلزن جوان گل‌گهر مانند برق و باد!
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • ستاره تاثیرگذار استقلال سرباز می‌شود؟
  • شوآف ممنوع، خودتان باشید
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • برای رسیدن موفقیت، علت‌های شکست خود را بررسی بررسی کنید!
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته‌های اخلاق و انضباطی
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد