Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@02:03:40 GMT

پکيج آموزش رايتينگ آيلتس

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۲۸۰۱

پکيج آموزش رايتينگ آيلتس

خبرگزاری آریا-  پکیج آموزشی رایتینگ آیلتس آنا آیلتس اطلاعات کامل و دقیقی در مورد تمامی مهارت های آیلتس و آزمون آیلتس در اختیار افراد قرار می دهد. این پکیج آموزشی مهارت های 4 گانه زبان انگلیسی را به طور کامل و با جزئیات دقیق در اختیار علاقه مندان به شرکت در آزمون های آیلتس قرار می دهد. آنا آیلتس پکیج های مختلفی ارائه می دهد و این پکیج ها شامل پکیج آموزشی آیلتس، پکیج رایتینگ آیلتس و پکیج تصحیح رایتینگ آیلتس می باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آموزش آیلتس

آیلتس یکی از آزمون های بین المللی زبان انگلیسی، برای ارزیابی زبان داوطلبین است. افرادی که قصد مهاجرت کاری یا تحصیلی دارند با شرکت در کلاس های  آموزشسی آیلتس می توانند سطح زبان انگلیسی خود را بررسی کرده و سپس تعیین سطح کنند. آموزش آیلتس  یکی از مهم ترین آموزش ها بوده و مدرک آیلتس در تمام دنیا مورد قبول است. آزمون آیلتس یکی از معتبرترین آزمون های زبان انگلیسی برای افرادی است که به قصد مهاجرت و ادامه تحصیل به کشورهای انگلیسی زبان می روند. ساختار آزمون آیلتس، بسیار هوشمندانه است و کاربرد واقعی زبان انگلیسی را نشان می دهد. زبان آموزان با آموزش می توانند به صورت  هدفمند تمام مهارت های زبان انگلیسی را به طور کامل یاد بگیرند. افراد با آموزش آیلتس و  با شرکت در دوره های آیلتس، در مهارت های 4 گانه زبان انگلیسی ارتقا پیدا می کنند. با آموزش آیلتس و دریافت مدرک آن، افراد می توانند به راحتی پذیرش بسیاری از کشورها را بگیرند. زبان آموزانی که به قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های معتبر دنیا آموزش آیلتس می بینند، با قبولی در آزمون آیلتس فرصت ادامه تحصیل در بهترین دانشگاه های دنیا را به دست می آورند. در حقیقت می توان گفت مهارت های 4 گانه زبان انگلیسی برای افرادی که به قصد کار یا  ادامه تحصیل مهاجرت می کنند، با یکدیگر متفاوت بوده و زبان آموزان باید با توجه به هدفی که از مهاجرت دارند، آموزش آیلتس دیده و مدرک آیلتس خود  را دریافت کنند. آزمون آیلتس به دو بخش آیلتس جنرال وآکادمیک تقسیم می شود و زبان آموزان باید با توجه به هدف خود از آموزش آیلتس، یکی از این دو آزمون را انتخاب کرده و در آن شرکت کنند. تفاوت اصلی این دو آزمون در نوع سئوالات، میزان سختی آزمون و نمره دهی است. بخش شنیداری و مکالمه در هر دو آزمون مانند هم است ولی بخش های درک مطلب و رایتینگ با یکدیگر متفاوت است.

رایتینگ آیلتس

رایتینگ آیلتس ، بخش آخر از آزمون بوده و داوطلبین آزمون باید با توجه به موضوعات ارائه شده در آزمون، به سئوال ها جواب دهند. بخش رایتینگ آزمون آیلتس 40 سئوال دارد و داوطلبین 30 دقیقه برای پاسخگویی زمان دارند. بخش درک مطلب شامل 40 سئوال است و زمان پاسخگویی به سئوال ها 60 دقیقه است. مطالبی که برای این بخش در نظر گرفته شده است، قسمتی از مقاله های موجود در روزنامه ها و مجلات است. به طور کلی در رایتینگ آکادمیک آیلتس، باید یک نمودار کشیده شود. تعداد کلمات به کار رفته در این بخش باید در حدود 150 کلمه باشد و هر چه متن کوتاه تر باشد، بهتر است. در بیشتر مواقع زبان آموزان به خاطر آشنا نبودن با ساختار جملات برای توصیف نمودار در این بخش دچار مشکل شده و با کمبود زمان روبرو می شوند.  به طور کلی در بخش آزمون رایتینگ آیلتس آکادمیک، توانایی داوطلبین آزمون در زمینه دو موضوع کاملاً متفاوت مورد بررسی قرار می گیرد. داوطلبین باید در یک مدت زمان مشخص به هر دو قسمت پاسخ دهند. سبک نوشتار رایتینگ باید در این قسمت نیمه رسمی و آکادمیک باشد. بخش دو شامل نوشتن یک متن به صورت مقاله در پاسخ به یک ایده، مشکل یا استدلال است. در این بخش با توجه به نوع سئوال، مهارت و توانایی های داوطلبین آزمون برای توجیه یک ایده و یا ارائه راه حل برای یک مشکل مورد ارزیابی قرار می گیرد. به طور کلی در بخش رایتینگ مواردی همچون محتوای مناسب، صحت و وسعت دایره لغات و سازماندهی مناسب برای ایده ها مورد بررسی قرار می گیرد.

 

تصحیح رایتینگ آیلتس

بسیاری از داوطلبان آزمون آیلتس عقیده دارند که بخش رایتیگ آیلتس یکی از سخت ترین بخش های آزمون آیلتس است. در حقیقت می توان گفت تقویت مهارت رایتینگ آیلتس نیاز به زمان و تمرکز زیادی دارد و در مقایسه با سایر مهارت ها، مهارت سخت تری است. کارشناسان آزمون آیلتس برای تصحیح دقیق و درست رایتینگ آیلتس، معیارهایی در نظر گرفته اند و برای هر کدام از بخش های آن نمره خاصی در نظر گرفته شده است. بعد از جمع بندی این نمرات، عدد به دست آمده به عنوان عدد میانگین محسوب می شود. معیارهای زیادی برای تصحیح رایتینگ آیلتس وجود دارد و جامع و دقیق بودن رایتینگ، یکی از مهمترین این معیارها برای تصحیح آیلتس است. به طور کلی می توان گفت پاسخ هایی که به سئوال ها داده می شود، باید با سئوال مورد نظر مرتبط باشد. به عبارت دیگر در بخش اول رایتینگ آیلتس جنرال، پاسخ سئوال ها باید با تمام ابعاد مورد نظر یکی باشد. در بخش دوم آزمون رایتینگ آیلتس، زبان آموزان باید یک مقاله بنویسند. در این قسمت از آزمون، متن مقاله باید با متن اصلی تطابق کامل داشته باشد. یکی دیگر از معیارهای اصلی و مهم برای تصحیح رایتنیگ آیلتس، پیوستگی بین جمله های یک پاراگراف و در نهایت همه پاراگراف های یک رایتینگ است. به طور کلی کل متن رایتینگ باید در ارتباط با سئوال به طور منسجم و دقیق نوشته شود. رایتینگ آیلتس بر اساس این که جمله های یک پاراگراف تا چه اندازه با حروف ربط و کلمات به یکدیگر مرتبط هستند، تصحیح و بررسی می شود. کل متنی که  شرکت کننده ها باید برای آزمون رایتینگ بنویسند، باید در راستای یک ایده باشد. در حقیقت می توان گفت منظور از انسجام و پیوستگی در رایتینگ هماهنگ بودن موضوعاتی است که داوطلبین برای نوشتن انتخاب می کنند. صحیح بودن لغات و واژگان به کار رفته در متن یکی دیگر از معیارها برای تصحیح آزمون رایتینگ آیلتس است. در این قسمت از آزمون، لغات و عباراتی که زبان آموز در رایتینگ به کار برده، مورد بررسی قرار می گیرد. تصحیح نکات ساختاری و گرامری یکی دیگر از بخش های مهم تصحیح در مورد تصحیح رایتینگ آیلتس است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پکیج آموزش زبان آموزان زبان انگلیسی قرار می گیرد ادامه تحصیل آموزش آیلتس آزمون آیلتس توان گفت برای تصحیح طور کلی مهارت ها سئوال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش

محمد حسین حاجیلو، قائم مقام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: از خانواده محترم داوطلبان آزمون سراسری درخواست می‌کنم در چند روز باقیمانده تا کنکور مراقب فرزندان خود باشند و محیطی آرام و بدون استرس را برایشان فراهم کنند.

وی در مورد تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳، تصریح کرد: برنامه ریزی‌های لازم در سه بخش قبل، حین و بعد از برگزاری آزمون سراسری در حال انجام است و تمام تمهیدات لازم برای برگزاری آزمونی امن و در سلامت کامل اندیشیده شده است.

قائم مقام رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با تأکید بر اینکه والدین گرامی و به ویژه داوطلبان عزیز باید مراقب باشند تا فریب کانال‌های مجازی متخلف را نخورند، گفت: لازم است داوطلبان هوشیار باشند تا تحت تأثیر تبلیغات کذب قرار نگیرند و سرنوشت خود را به دست این افراد سودجو ندهند چراکه این سوداگران هدفی جز اخاذی و کلاهبرداری ندارند بنابراین ضرورت دارد داوطلبانی که وارد شبکه‌های مجازی مدعی تقلب و تضمین قبولی شده‌اند هر چه سریع‌تر از این شبکه‌ها که همگی تحت رصد دستگاه‌های امنیتی هستند، خارج شوند تا مشمول مجازات‌های قانونی نشوند.

رئیس شورای حفاظت آزمون سراسری در خصوص عضویت داوطلبان آزمون سراسری در گروه‌ها و کانال‌های مدعی تقلب هشدار داد و گفت: مطابق قانون رسیدگی به تخلفات و جرایم آزمون‌های سراسری که به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده است، همراه داشتن وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاه‌های حافظه‌دار در جلسه آزمون سراسری تخلف ۱ تا ۱۰ سال محرومیت از آزمون به دنبال دارد.

حاجیلو درباره اطلاع رسانی عمومی جهت تنویر افکار عمومی گفت: با توجه به هماهنگی بعمل آمده با معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و بر مبنای قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمون‌های سراسری مصوبه مجلس شورای اسلامی، برای پیشگیری از تخلفات احتمالی آزمون سراسری، پیامکی به کلیه شهروندان سراسر کشور ارسال شده است.

حاجیلو در پایان با تشکر از زحمات دستگاه‌های قضائی، امنیتی، انتظامی و اجرایی، گفت: وزارت کشور، استانداران و فرمانداران خیلی پررنگتر از گذشته در راستای امنیت آزمون، برای برگزاری آزمون سراسری که پدیده‌ای ملی و تعیین کننده سرنوشت جوانان کشور است با تمام توان پای کار هستند.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی دانشگاه و كنكور

دیگر خبرها

  • رقابت ۶۴ هزار و ۷۱۹ داوطلب اصفهانی نوبت اول آزمون سراسری
  • برگزاری کنکور سراسری فردا و پس فردا
  • تشریح مصوبات جلسه هیئت وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • بهترین آموزشگاه تعمیرات پکیج در تهران
  • تصاویر دوره آموزش زبان فارسی در ارتش اسرائیل!
  • تصاویر دوره فشرده آموزش زبان فارسی اسرائیل!
  • تمهیدات حفاظتی و اجرایی برگزاری کنکور از زبان قائم مقام سازمان سنجش
  • عصر نوین آموزش زبان انگلیسی: نقش موثر آموزشگاه های زبان انگلیسی در تهران
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟