Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا خطاب به دانشجویان ورودی مقاطع تحصیلات تکمیلی گفت: گواهی معدل به صورت اینترنتی صادر می شود، لطفاً به دانشگاه مراجعه نکنید.

دکتر حسن ساری‌خانی در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با علت تجمع دانشجویان در ساختمان مرکزی این دانشگاه اظهار کرد: این افراد، دانشجویانی هستند که برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه‌های دیگر قبول شده‌اند و برای دریافت گواهی معدل خود به ساختمان مرکزی دانشگاه آمده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دریافت گواهی معدل به صورت غیرحضوری توسط دانشکده ها انجام می‌شود و اصلاً نیازی به حضور دانشجویان در دانشگاه نیست، خاطرنشان کرد: متقاضیان دریافت گواهی معدل می‌توانند به دانشکده ها ایمیل بزنند و تقاضای خود را بیان کنند سپس گواهی درخواست شده برای دانشجو ایمیل می‌شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا در رابطه با زمان آغاز سال‌تحصیلی جدید برای دانشجویان جدیدالورود این دانشگاه، مطرح کرد: آغاز سال‌تحصیلی برای دانشجویان ورودی تمام مقاطع تحصیلی ۱۷ یا ۲۴ آبان‌ماه خواهد بود و زمان پایان ترم ۹۹۱ برای این دانشجویان نیز حدود سه هفته دیرتر از ورودی سال‌های قبل است.

مدیر خدمات آموزشی دانشگاه بوعلی سینا نیز به خبرنگار ایسنا گفت: در سایت دانشکده ها راه‌های ارتباطی اعم از شماره تلفن و ایمیل برای ارتباط با دانشکده ها به منظور دریافت گواهی معدل وجود دارد.

دکتر فرشاد دشتی اظهار کرد: افرادی که در ساختمان مرکزی دانشگاه حضور دارند، دانشجویانی بودند که هنوز تسویه حساب نکرده و مدرک خود را دریافت نکردند و اکنون گواهی معدل می‌خواهند چراکه باید این گواهی را به دانشگاه مقصدی که برای مقطع کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش شده‌اند، ارائه دهند.

مدیر خدمات آموزشی دانشگاه بوعلی سینا تصریح کرد: گواهی معدل را با درخواست دانشجو از طریق ایمیل صادر می‌کنیم و اصلاً لزومی به حضور در ساختمان مرکزی دانشگاه نیست.

وی در رابطه با تعداد پذیرفته شدگان این دانشگاه در سال ۹۹، بیان کرد: تا زمانی که ثبت‌نام به اتمام نرسد آمار دقیقی نداریم اما تقریباً هر سال ۳۵۰۰ نفر در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در دانشگاه بوعلی سینا پذیرش می‌شوند.

به گزارش ایسنا، دانشگاه بوعلی سینا در اطلاعیه ای اعلام کرده است: با توجه به شیوع کروناویروس و به منظور حفظ سلامتی کلیه دانشجویان ورودی سال ۹۹، ثبت نام کلیه پذیرفته شدگان به صورت غیرحضوری است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه بوعلی سینا استانی علمی دانشگاهی دانشجو دانشگاه بوعلی سینا ساختمان مرکزی دانشکده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۲۹۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم

دانشجویان، دانشگاه کلمبیا آمریکا در حمایت از مردم فلسطین در این دانشگاه تحصن کردند و همچنین اعضای هیئت علمی این دانشگاه برای همبستگی با دانشجویان بازداشت شده به خاطر حمایت از فلسطین اعتصاب کردند. ده‌ها دانشجوی حامی فلسطین در دو دانشگاه ییل در کنتیکت و نیویورک در منهتن بازداشت شدند.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • سانسور تظاهرات دانشجویان کلمیبا در رسانه‌های بیگانه
  • تظاهرات ضد صهیونیستی دانشجویان در آمریکا + فیلم
  • پیش بینی سود پتروشیمی بوعلی سینا در سال ۱۴۰۳/ بوعلی در سال ۱۴۰۲ چقدر سود ساخت؟
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • حضور دانشگاه بوعلی سینا در رتبه‌بندی نیچر ایندکس ۲۰۲۴
  • بررسی راه‌های توسعه همکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز با دانشگاه پزشکی تاجیکستان
  • ۸۰ دانش‌آموز در حوزه فناوری‌ نو گواهی بین‌المللی دریافت کردند
  • سمینار «ابن سینا» در هفته فرهنگی اصفهان
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه + فیلم
  • راه‌اندازی نیروگاه خورشیدی تا سطح ۴۰ مگاوات تولید برق در «عین‌الکش»/ بیمارستان سینا را از ما گرفتند!