Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک ترکیه‌ای تیم فوتبال میلان پیشنهاد پیوستن به یوونتوس را رد کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه آلمانی «بیلد» با انتشار گزارشی مدعی شد؛ هاکان چالهان‌اوغلو در پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی اخیر پیشنهادی از یوونتوس داشته که آن را به خاطر رفتن به منچستریونایتد، رد کرده است.

باشگاه منچستریونایتد چند ماهی است که وضعیت این هافبک ترکیه‌ای را زیرنظر دارد و امیدوار است بتواند در تابستان 2021 او را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد، بازیکنی که هنوز برای تمدید قرارداد با میلان به توافق نرسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چالهان‌اوغلو پنج سال پیش هم زمانی که در بایرلورکوزن عضویت داشت، مورد توجه باشگاه منچستریونایتد بود اما در نهایت ترجیح داد در این تیم آلمانی بماند و در ادامه در سال 2017 به میلان ملحق شد. منچستری‌ها این هافبک ترکیه‌ای را جانشین مناسبی برای پل پوگبا در صورت جدایی او از جمع شیاطین سرخ می‌دانند.

داور جنجال‌ساز بازی میلان - رم به سری B‌ تبعید شد

نشریه ایتالیایی «گاتزتا دلو اسپورت» هم گزارش داد، منچستریونایتد می‌تواند پیشنهادی پنج ساله به این بازیکن که متولد کشور آلمان است اما در رده ملی برای ترکیه بازی می‌کند، ارائه دهد.

چالهان‌اوغلو که قرارداد فعلی‌اش با میلان در پایان فصل جاری به پایان می‌رسد، تاکنون در 137 بازی برای روسونری به میدان رفته و 27 گل نیز به ثمر رسانده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: یوونتوس منچستریونایتد میلان یوونتوس منچستریونایتد میلان چالهان اوغلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی

به گزارش ورزش سه، در روزی که محمد عباس‌زاده سه موقعیت گلزنی خوب به دست آورد، سرانجام روی اشتباه حسین پورحمیدی و خطای پنالتی او، نساجی به گل پیروزی رسید.  

این سومین بازی متوالی بود که تراکتور دروازه خود را باز شده دید و موقعیت مطلوب دفاعی خود را از دست داد.

تراکتور در حالی در سه بازی اخیر ۶ گل خورده که این تعداد گل را در ۱۲ بازی قبلی خود دریافت کرده است.

به نظر می‌رسد تراکتور برای بازگشت به فرم مطلوب علاوه بر بهبود خط حمله باید فکری هم به حال خط دفاعی خود کند، خصوصا اینکه آنها مقابل نساجی، بدون هافبک دفاعی وارد زمین شدند و نتوانستند حملات این تیم را خنثی کنند.البته شاید معضل دیگر تراکتور این باشد که صفا هادی، هافبک دفاعی این تیم نیز این فصل جزو ضعیف‌ترین بازیکنان بوده است.

عکس از معین نادری

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی کالیاری 2-2 یوونتوس (سری آ - 2023/24)
  • پاسخ منفی انگلیس به «نتانیاهو» درباره سپاه پاسداران
  • ضعف مشهود دفاعی تراکتور مقابل نساجی
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت دوم
  • 5 بازی خاطره انگیز یوونتوس با سرمربی گری مارچلو لیپی / قسمت اول
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با کالیاری
  • استقلال این بازیکن را تا آذر ماه از دست می‌دهد
  • شکست الاهلی با وجود سوپر گل عزت اللهی
  • توصیه ماتیچ به ژائو نوس، هافبک مد نظر منچستریونایتد: در بنفیکا بمان و در لیگ قهرمانان بازی کن
  • دست رد فرهاد مجیدی به سینه زنوزی؛ در ایران فقط استقلال