Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه استقلال درباره کادر پزشکی جدید این باشگاه اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال، بعد از اتفاقات رخ داده و دلخوری کادر پزشکی پیشین باشگاه استقلال، مسئولان استقلال ضمن تعیین محرومیت‌های انضباطی برای متخلفان، در پی تلاش برای بازگشت کادرپزشکی به تیم بودند که به هر دلیلی این اتفاق رخ نداد و پزشک تیم استقلال هیچگاه در فصل جدید در تمرینات شرکت نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل باشگاه استقلال به اطلاع هواداران و علاقمندان خونگرم آبی دل می رساند که با نزدیک شدن به فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال و با توجه به شرایط کووید19 بیش از این فعالیت تیم استقلال بدون نظارت جامع کادر پزشکی جایز نیست. لذا پس از بررسی‌های فراوان، ضمن تقدیر و تشکر از کادر پزشکی قبلی تیم، تیم استقلال برای اولین بار با پزشکی حاذق و جوان فصل جدید را آغاز خواهد کرد. 

طبق برنامه های اعلامی دکتر مهدی سیاهپوش، متخصص ارتوپدی و دارای بورد تخصصی، یک گروه فوق تخصصی دانشگاهی (فوق شانه، فوق دست، فوق پا و فوق زانو)، یک مرکز تخصصی ارتوپدی دولتی و سه مرکز فوق تخصصی پزشکی ورزشی (دارای خدمات فیزیوتراپی تخصصی ورزشی، آب درمانی، تغذیه، روان شناسی ورزشی) آماده ارائه  خدمات به تیم استقلال بزرگ و همینطور هواداران آن‌ها خواهند بود. 

از این پس برنامه‌های آموزش پزشکی و نحوه ارائه خدمات به هواداران از طریق منابع رسمی و کانال باشگاه اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال باشگاه استقلال تیم استقلال کادر پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است

با توجه به کنار رفتن استقلال از رقابت‌های جام حذفی و فاصله زمانی میان دیدار این تیم مقابل شمس‌آذر با جدال برابر تراکتور، آبی‌پوشان امروز در یک بازی دوستانه به میدان می‌روند.

آریو اسلامشهر که پیش از این نیز مقابل آبی‌پوشان قرار گرفته بود، حریف امروز شاگردان نکونام است و این باشگاه به صورت رسمی اعلام کرد که بازی دوستانه امروز استقلال پشت درهای بسته برگزار می شود.

در متن اطلاعیه رسانه رسمی استقلال آمده است:

شاگردان جواد نکونام در ادامه برنامه آماده سازی خود برای رویارویی با تراکتور، امروز یک دیدار تدارکاتی برگزار می‌کنند.

به رغم شایعه‌های منتشر شده در فضای مجازی از سوی برخی افراد که هدفی غیر از برهم زدن آرامش استقلال ندارند، کادر فنی استقلال هیچ درخواستی مبنی بر انجام بازی در حضور هواداران نداده و از آن جایی که حضور تماشاگر در بازی دوستانه نیز نیاز به مجوز از مراجع ذیصلاح دارد و مجوزی در این خصوص صادر نشده است، امروز استقلال پشت درهای بسته با آریو اسلامشهر بازی می‌کند و امکان میزبانی از هواداران فهیم استقلال میسر نیست.

کد خبر 846879 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با دو مصدوم مهم مقابل آلومینیوم
  • بیمارستان صحرایی در منطقه محروم «میربگ» دلفان برپا می‌شود
  • صندلی های خالی دستیاری پزشکی تهدیدی جدی برای نظام سلامت
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • وزیر ورزش: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد/ ۱۲۰۰ میلیارد برای بازسازی آزادی
  • شکست استقلال مقابل تیمی از اسلامشهر
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • ۲۷ رشته تخصصی جدید به دانشگاه علوم پزشکی قم اضافه می‌شود