Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره سابق چلسی می گوید مشتاقانه منتظر دیدن عملکرد خوب هموطنش در آرسنال است. 

مایکل اسین، توماس پارتی را خرید فوق العاده ای برای آرسنال می داند و بر این عقیده است که باشگاه لندنی از سال های پایانی حضور آرسن ونگر روی نیمکت این تیم، به چنین بازیکنی نیاز داشت.
به گزارش طرفداری و به نقل از گل، آرسنال در روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی و با پرداخت بند آزادسازی توماس پارتی 27 ساله، این هافبک غنایی را از اتلتیکو مادرید به خدمت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پارتی از بازیکنانی بود که میکل آرتتا علاقه زیادی به او داشت و سران آرسنال نیز با به خدمت گرفتن او، خواسته سرمربی اسپانیایی تیم را اجابت کردند. در این میان هافبک غنایی سابق چلسی در خصوص حضور هموطنش در آرسنال گفت: 

من توماس پارتی را می شناسم و چند باری بازی او را تماشا کردم و اکنون نیز با او صحبت می کنم. اگر او به کمک نیاز داشته باشد، به غیر از زمان هایی که تیمش در مقابل چلسی بازی دارد، می تواند با من تماس بگیرد و افکارم را بشنود. با این حال من برای توماس آرزوی سلامتی دارم و مشتاقانه منتظر دیدن عملکرد خوب او در آرسنال هستم. آن ها با آوردن هموطن من به لیگ برتر، خرید فوق العاده ای انجام دادند. وقتی من به فوتبال انگلیس آمدم، آرسنال با حضور گیلبرتو سیلوا و سایر بازیکن خط هافبکش، تیم بسیار سرسختی بود و بازی در مقابل آن ها کار بسیار دشواری محسوب می شد. اما فکر می کنم آرسنالی که در اواخر دوران حضورم در چلسی با ما رو به رو می شد، می توانست کارهای بیشتری به کمک بازیکنی مانند توماس پارتی انجام دهد. 

اسین در ادامه گفت: 

فکر می کنم انتقال به آرسنال برای پارتی نیز فوق العاده است چرا که به باشگاه بزرگی منتقل شده است و البته لیگ برتر انگلیس نیز رقابتی درخشان است که می تواند باعث پیشرفت سطح بازیش شود. 

همچنین بخوانید:

اوبامیانگ: بازیکنی با خصوصیات توماس پارتی را در تیم خود نداشتیم توماس پارتی در نقش یک هشت پا برای آرسنال / کاریکاتور پرونده ویژه و مفصل فنی درباره توماس پارتی؛ آرسنال و میکل آرتتا چه چیزهایی را به دست می آورند؟ / ایستگاه تاکتیک 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: توماس پارتی فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلوریان ویرتز فوق العاده است! / فیلم

نگاهی داریم به مهارت های دیدنی فلوریان ویرتز، ستاره بایرلورکوزن.

دانلود (30.6MB)

دیگر خبرها

  • آرتتا: آرسنال به خاطر تمامی تلاش‌هایش سزاوار حضور در نیمه نهایی است
  • بازدید مقام آمریکایی از مرز بین دو کره و یک پیام برای چین و روسیه
  • توماس توخل: لیگ برتر انگلیس سخت‌ترین لیگ جهان است
  • تمجید هری‌کین از رقیب: لورکوزن فوق‌العاده بود
  • پایان راه اسطوره؛ توماس مولر با اتمام قراردادش از فوتبال خداحافظی می‌کند؟
  • احضار رونالدو به کمیته انضباطی: پارتی‌بازی در کار نیست
  • ادعای رئیس بایرن: ژابی آلونسو به ما نه نگفته!
  • فلوریان ویرتز فوق العاده است! / فیلم
  • مدافع سابق منچستریونایتد و رئال مادرید، عضو کادرفنی آرسنال می‌شود
  • بدبیاری بایرن قبل از مصاف حساس با آرسنال