Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ علی جعفربیگلو گفت: افرادی که سابقه ورزشی دارند نیز با در نظر گرفتن امتیازاتی جذب خواهند شد و در طرحی دیگر از سربازان در حال خدمت نیز برای جذب در نیروی انتظامی استقبال می شود و این افراد نیز می توانند با مراجعه برای جذب اقدام به ثبت نام کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ وجود نیروی تخصصی در نیروی انتظامی یکی از مولفه هایی است که همواره می تواند خیال مردم را از امنیت در تمامی حوزه ها برطرف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امری که در این روزها به نظر می رسد با وجود شیوع کرونا اما همچنان به جد دنبال می شود و برای تسهیل در امور حتی از بانوان نیز در این عرصه استفاده می شود.

سرهنگ علی جعفربیگلو، رئیس مرکز گزینش پلیس پیشگیری تهران بزرگ در این خصوص به خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا گفت: مرکز گزینش پلیس پیشگیری پایتخت در این روزها که به سبب شیوع کرونا سختی های زیادی بر کشور تحمیل شده است اما به واسطه اهمیت امنیت جامعه و شهروندان همچنان به کار خود با جدیت ادامه می دهد و از بین بانوان و آقایانی که مدرک تحصیلی دیپلم و کارشناسی دارند اقدام به جذب نیروهای متعهد می کند.

او افزود: در مقطع کارشناسی رشته هایی همچون رایانه، مشاوره، روانشناسی و علوم اجتماعی جهت جذب در اولویت هستند. در مقطع دیپلم حداکثر سن مجاز برای پذیرش 25 سال است. سهمیه جذب خوبی در این عرصه به ما اختصاص داده شده است و هر تعداد مراجعه کننده که شرایط عمومی و اختصاصی را داشته باشند مورد پذیرش قرار می گیرند.

این مقام انتظامی با اشاره به نیاز جذب بیشتر بانوان در نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: این اتفاق خوبی است که در سال 99 رقم خورده است و شاهد نخواهیم بود که داوطلبی تمامی شرایط را داشته باشد و جذب نشود. استخدام و به کارگیری بیشتر بانوان نیز در دستور کار است.

سرهنگ جعفربیگلو در خصوص داوطلبینی که سن آن ها از شرایط موجود گذشته است اما توانایی های خاص دارند، افزود: افرادی که برای مثال در رانندگی و آشپزی مهارت دارند نیز می توانند به مرکز گزینش پلیس پیشگیری در میدان انقلاب مراجعه کنند. تمهیداتی اندیشیده شده است تا امور گزینش با اختصاص یارانه هایی به مراتب کمتر شود.

رئیس مرکز گزینش پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: افرادی که سابقه ورزشی دارند نیز با در نظر گرفتن امتیازاتی جذب خواهند شد و در طرحی دیگر از سربازان در حال خدمت نیز برای جذب در نیروی انتظامی استقبال می شود و این افراد نیز می توانند با مراجعه برای جذب اقدام به ثبت نام کنند. 

این مقام انتظامی در پایان در خصوص جذب ورزشکاران رشته پارکور در نیروی انتظامی گفت: این دسته از افراد دارای مهارت در پلیس پیشگیری برنامه ای برای جذب آن ها وجود ندارد اما افرادی که دارای چنین مهارت هایی باشند پس از استخدام در حوزه های مرتبط از آن ها استفاده خواهد شد. شرایط خوبی برای استخدام سربازان و ورزشکاران مهیا شده است.

//انتهای پیام: 5

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس جذب استخدام پلیس پیشگیری شرایط استخدام نیروی انتظامی برای جذب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخدام نیروی زمینی ارتش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز،  مدیر گزینش و استخدام غرب استان تهران و البرز در ارتش جمهوری اسلامی گفت: داشتن مدارک تحصیلی دیپلم، در تمامی رشته ها و داشتن سن ۱۷ تا ۲۳ سال از جمله شرایطی است که برای ثبت نام در نظر گرفته شده است.

سرهنگ رهنما افزود: کسانی دارای مدارک پیشرفته، زبان های خارجی، قهرمانان ورزشی، حافظان قرآن کریم و اعضای بسیج در اولویت قرار دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • استخدام نیروی زمینی ارتش
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟
  • نتایج نهایی استخدام معلمان کی اعلام می‌شود؟ | آغاز بارگذاری مدارک پذیرفته‌شدگان از امروز | انجام ارزیابی تکمیلی در آخر اردیبهشت‌
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • بانوان پلیس؛ مامن زنان آسیب دیده/ کسب ۴۰ مدال ورزشی
  • زمان جذب و استخدام پذیرفته‌شدگان نهایی پذیرفته‌شدگان آزمون‌آموزگاری
  • اجرای طرح تکریم عفاف و حجاب در استان