Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار سرتیپ دوم داود غیاثی‌راد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به مناسبت هفته وحدت و بسیج دانش آموزی اظهار داشت: با توجه به هجمه‌های دشمن در بخش‌های مختلف از جمله در حوزه فرهنگ، نیاز است بسیجیان در کنار داشتن بصیرت، از آگاه‌سازی خود و دیگر اقشار جامعه عفلت نکنند.

وی به الگو بودن سیره و منش ۱۳ شهید دانش آموز بیجاری دوران دفاع مقدس برای برای نوجوانان و جوانان کشور اشاره کرد و افزود: این دانش آموزان که در دوران جنگ تحمیلی از کردستان نتوانستند به مناطق جنگی اعزام شوند برای ادای دین و دفاع از میهن اسلامی از یزد و لشکر الغدیر به جبهه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون فرهنگی امور رزمندگان غرب و شمال غرب کشور یادآور شد: هفت نفر از این دانش‌آموزان در عملیات والفجر مقدماتی اسیر و ۶ نفر هم در این عملیات به درجه رفیع شهادت رسیدند که چهره شاخص این شهدا «مهرداد سردارزاده» است.  

سردار غیاثی راد با بیان اینکه رزمندگانی که در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و ایلام جنگیده‌اند رزمندگان غرب و شمال غرب کشور را تشکیل می‌دهند، گفت: جوانان و نوجوانان کردستانی همواره در خط مقدم دفاع از انقلاب و میهن اسلامی بوده‌اند.

وی به تلاش برای اشاعه فرهنگ مقاومت و بصیرت در میان دانش‌آموزان اشاره کرد و افزود: مقرر شد فعالیت‌های شورا و فرهنگی مجمع رزمندگان غرب و شمال غرب زیر نظر هیات امنای این مجمع در شهرستان بیجار انجام شود.  

دیدار با مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر بیجار و هیات رزمندگان غرب و شمال‌غرب در بیجار از جمله برنامه‌های سردار غیاثی راد در سفر به کردستان است.

برچسب‌ها دفاع مقدس سازمان بسیج دانش آموزی شهید بیجار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دفاع مقدس سازمان بسیج دانش آموزی شهید بیجار دفاع مقدس سازمان بسیج دانش آموزی شهید بیجار اخبار کنکور رزمندگان غرب و شمال غرب دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی دریاچه ارومیه به‌عنوان قطب گردشگری شمال‌غرب كشور با برگزاری جشنواره‌های گردشگری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مرتضی صفری، در حاشیه برگزاری جشنواره گردشگری، فرهنگی و ورزشی دریاچه ارومیه در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این مطلب اظهار کرد: دریاچه ارومیه یکی از جاذبه‌های گردشگری ارومیه و استان بوده که این روز‌ها میزبان مسافران زیادی از سطح کشور است و هدف برگزاری این جشنوارهجذب گردشگر و معرفی هر چه بیشتر دریاچه ارومیه است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: این اداره‌کل در راستای معرفی آذربایجان غربی و دریاچه ارومیه به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری کشور از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و با مشارکت و همکاری سایر دستگاه‌های برای تقویت زیرساخت‌های گردشگری در سواحل دریاچه چند پروژه عمرانی را در اولویت قرار داده است.

او گفت: راه‌اندازی غرفه غذای سنتی با مشارکت واحد‌های بوم‌گردی، اجرای موسیقی سنتی، اجرای مراسم آئینی و مسابقه از جمله برنامه‌های این جشنواره بودند.

دیگر خبرها

  • معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش: آزمون های شبه نهایی از ۹۰ درصد محتوای برنامه و کتاب درسی است
  • دیدار فرمانده آموزش تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت با دانش آموزان استثنایی گیلان
  • رفع ابهام دونوبته شدن کنکور/ آیا با تاثیر معدل در کنکور عدالت اجتماعی برقرار می‌شود؟
  • برپایی نمایشگاه دستاورد‌های هنرمندان بسیجی و دانش آموزان در آباده
  • دانش‌آموزان چهارمحالی حمایت خود را از عملیات «وعده صادق» اعلام کردند+ عکس
  • از راه‌اندازی پویش «سپاس سردار» تا ساخت‌ پروفایل‌ «من‌ و سردار، شما همه‌»
  • جشن دانش آموزان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در حمایت از حمله ایران به اسرائیل
  • جشن دانش آموزان منطقه پدافند هوایی شمال شرق در مشهد
  • توزیع بسته حمایتی تحصیلی میان دانش‌آموزان کم برخوردار فارس
  • معرفی دریاچه ارومیه به‌عنوان قطب گردشگری شمال‌غرب كشور با برگزاری جشنواره‌های گردشگری