Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@06:04:43 GMT

قرارداد دوساله بازیکن سایپا با پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۳۵۵۲

قرارداد دوساله بازیکن سایپا با پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، محمد شریفی پس از حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس قرارداد دوساله ای را با این تیم امضا کرد تا در اولین روز از مدیرعاملی جعفر سمیعی در باشگاه پرسپولیس بتواند به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شود.

او که فصل گذشته در تیم فوتبال سایپا حضور داشت ۲۰ سال سن دارد که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال خوزستان را نیز دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شریفی در مورد حضور در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: خوشحالم که به خانواده بزرگ پرسپولیس پیوستم. با تمام وجود می‌خواهم برای پرسپولیس بازی کنم

شریفی در خصوص مصدومیت فصل گذشته خود که مانع از همراهی تیم فوتبال جوانان در رقابت‌های بین المللی شد تصریح کرد: به هر حال آسیب دیدگی سال قبل شرایطی را برایم به وجود آورد که حالا می‌خواهم امسال با تمام توان در پرسپولیس بازی کنم و عملکرد قابل قبولی داشته باشم.

وی درباره حضور در پرسپولیس تاکید کرد: قرارداد دوساله بستم و با شماره ۱۸ در این تیم بازی می‌کنم.

کد خبر 5060411

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس محمد شریفی نقل و انتقالات لیگ بیستم تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران ویروس کرونا باشگاه پرسپولیس شجاع خلیل زاده فدراسیون کشتی کشتی آزاد انتخابی تیم ملی وزارت ورزش و جوانان محمد نادری مهدی رسول پناه یحیی گل محمدی هندبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی در یک سال گذشته بازیکنان زیادی مثل میلاد زکی‌پور، رضا اسدی، شهریار مغانلو و ... را برای نخستین بار در یک مسابقه ملی بازی داد که شب گذشته هم این کار را در دیدار مقابل ترکمنستان تکرار کرد و چنین فرصت بزرگی را دراختیار محمد قربانی، هافبک جوان و لژیونر ایران گذاشت.

محمد قربانی که پس از یک سال و نیم حضور در سپاهان و نمایش موثر در خط دفاعی و میانی این تیم راهی اورنبورگ روسیه شد، پس از جا ماندن از فهرست تیم ملی ایران در جام ملت‌های آسیا، برای دو مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 دعوت شد و دیشب فرصت انجام بازی ملی را به دست آورد.

این بازیکن 22 ساله که انتقالی یک میلیون یورویی از سپاهان به اورنبورگ روسیه داشته، در فصل جاری علاوه بر عملکرد تاثیرگذارش در لیگ برتر برای طلایی پوشان اصفهان، در لیگ قهرمانان آسیا نیز با انجام هفت بازی و ثبت دو گل جزو بهترین‌ها بود که حالا تجربه بازی برای تیم ملی ایران را هم به دست آورد.

قربانی پس از اینکه در نقل و انتقالات زمستانی راهی اورنبورگ شد، در دو دیدار لیگ برتر روسیه مقابل زسکا مسکو روی نیمکت نشست و برابر بالتیکا در لحظات پایانی به زمین رفت، اما در آخرین مسابقه قبل از فیفا دی در جام حذفی حضور ثابت و یک نیمه‌ای در جدال با اسپارتاک مسکو داشت که توانست یک گل هم بزند و با آمادگی به اردوی تیم ایران بیاید و نخستین بازی ملی خود را با حضور 70 دقیقه‌ای برابر تاجیکستان تجربه کند.

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس چه زمانی به ایران باز می‌گردد؟
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • مصدومیت‌ها بلای جان پرسپولیس در فیفادی
  • مهاجم جوان پرسپولیس مخالف استخدام خارجی!
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • حبس دوساله برای رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا به خاطر بوسه جنجالی
  • سوغات خارجی‌های پرسپولیس از فیفادی
  • بازیکن جدید تیم ملی از روسیه آمد (عکس)
  • دلیل غیبت ۳ بازیکن پرسپولیس در تمرینات مشخص شد!