Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

 «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی و «مارک اسپر» وزیر دفاع آمریکا روز پنجشنبه با یکدیگر دیدار کردند و گانتز بعد از این دیدار گفت: اسرائیل اکنون همه امکانات مورد نیاز را برای رویارویی با چالش‌های در حال تغییر در منطقه در اختیار دارد».

به نوشته روزنامه اسرائیلی معاریو، مذاکره گانتز و اسپر، درباره «حفظ امنیت و ثبات منطقه‌ای و مقابله» با ایران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ملاقات روز پنجشنبه گانتز و اسپر سومین دیدار و گفتگوی آنها با یکدیگر در کمتر از یک ماه بوده است.

در دیدار با مقامات صهیونیست درباره موضوع حفظ برتری نظامی رژیم اشغالگر قدس در منطقه به ویژه در پی توافقات ننگین سازش میان این رژیم و سه کشور عربی امارات، بحرین و سودان بحث و تبادل نظر شد.

اسپر در سفر به سرزمین های اشغالی علاوه بر بنی گانتز با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز دیدار کرد، دیداری که در فاصله چند روز مانده تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انجام شد.

وزیر دفاع آمریکا در این سفر همچنین با «آوی کوخاوی» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز دیدار کرده که کوخاوی طی آن خواسته های نظامی اشغالگران را مطرح کرده است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزیر دفاع آمریکا اسرائیل مذاکره ایران مذاکرات بنی گانتز مارک اسپر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو

طبق گزارش خبرگزاری «سما» فلسطین، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شهرک نشینان در برابر محل سکونت نتانیاهو با روشن کردن آتش تجمع کردند.

براساس این گزارش، معترضان همچنین خواهان آزادی فوری اسرا و امضای توافق برای تبادل اسرا با مقاومت شدند.

 منابع خبری اخیرا اعلام کردند که مذاکرات مربوط به آتش بس میان حماس و رژیم صهیونیستی به بن بست رسیده و همه پیشنهاد‌های مطرح شده از سوی همه طرف‌ها برای توافق راه به جایی نبرده است.

منابع آگاه به رای الیوم اعلام کردند که حماس چرخش جدیدی در مذاکراتش با رژیم صهیونیستی پس از گذشت بیش از ۱۹۳ روز از جنگ خونین علیه غزه داشته؛ جنگی که قریب به ۱۰۰ هزار شهید، زخمی و مفقود بر جای گذاشته است.

این منابع بیان کردند: تل آویو از مذاکراتی که با میانجی‌گری قطر، مصر و حتی آمریکا انجام می‌شود، به عنوان دستاویزی برای وقت کشی به منظور انجام کشتار‌های دیگر در غزه بهره می‌برد و حماس به فراخواندن هیات خود و تعلیق مشارکت در این مذاکرات تا زمان گام موثر از جانب طرف مقابل در زمینه تعامل با شروطی که روی میز مذاکره گذاشته، تهدید کرده است.

منابع یادشده اعلام کردند: تداوم مذاکرات پیچیده و بی حاصل به نفع بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی است که به دنبال طولانی کردن جنگ از بیم محاکمه و بازخواست در داخل اراضی اشغالی است و این موضوع از جانب حماس پذیرفتنی نیست.

این منابع افزودند: حماس در سایه جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب شده، باب مذاکرات را نخواهد گشود و میانجی‌گران را در برابر گزینه‌های فشار بر روی اسرائیل از طریق تعیین زمان مشخص برای شروع مذاکرات جدی و ملموس یا بستن کامل پرونده قرار داده است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل آویو
  • تداوم تظاهرات علیه نتانیاهو در تل‌آویو
  • صهیونیست‌ها ادعای نتانیاهو در مورد پیروزی را باور ندارند
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • نتانیاهو: تحریم ارتش اسرائیل تصمیمی پوچ است
  • اذعان بنی گانتز به ناکامی تل آویو در جنگ غزه
  • مذاکرات السودانی در آمریکا درباره خرید بالگرد و سامانه پهپادی
  • لاپید: سیاست‌های کابینه نتانیاهو بیش از همه، به ارتش آسیب می‌زند
  • نتانیاهو؛ منفور دوست و دشمن
  • واکنش نتانیاهو به خبر تحریم یک گردان ارتش رژیم صهیونیستی توسط آمریکا