Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی در نامه ای، خطاب به حجت‌الاسلام حسن روحانی و حاجی میرزایی،  پیشنهاد تغییر نام دانشگاه فرهنگیان به عنوان نماد تعلیم و تربیت و معلم را به نام "دانشگاه پیامبر اعظم" مطرح کرد.

متن نامه رئیس فراکسیون فرهنگیان به رئیس جمهور و وزیر آموزش وپرورش به این شرح است:

جناب آقای دکتر روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

جناب آقای حاجی میرزایی وزیرمحترم آموزش وپرورش

سلام علیکم؛

 با تبریک هفته وحدت و میلاد سراسر نور و برکت  رسول ختمی مرتبت حضرت محمد مصطفی، صلی الله وعلیه و آله و سلم وامام جعفر صادق سلام الله علیه، ضمن محکوم نمودن توهین متناوب برخی جراید کشورهای اروپایی به ساحت مقدس پیامبراعظم (ص) در مقاطع مختلف، به ویژه در روزهای  اخیر در  فرانسه و حمایت رئیس جمهور آن کشور، در آستانه این ولادت سراسر سعادت، فراکسیون فرهنگیان  پیشنهاد می نماید، نام دانشگاه فرهنگیان را به «دانشگاه پیامبر اعظم (ص)» مزین و نامگذاری فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی شک این طرح، اقدام مبارکی است که همچون نگینی بر پیشانی این دانشگاه راهبردی و استراتژیک خواهد درخشید و چشم انداز  زیبایی را در تربیت معلّمان شایسته و متخلّق به اخلاق نبوی  (ص) ترسیم خواهد نمود.

همچنین تاکید می گردد، سخن آن حضرت را در  سردر دانشگاه فرهنگیان و  تمام پردیس های این دانشگاه در سراسر کشور، حک نمایند که فرمود: «اِنَّما بُعِثتُ لِاُتَمِّمَ مَکارِمَ الاَخلاقِ»برای طراحی آرم این دانشگاه با نام «پیامبر اعظم» از همه هنرمندان میهن عزیزمان نیز استفاده شود و بهترین طرح پیشنهادی در همایشی ملی یا بین المللی، با تبیین شخصیت و سنت و سیره نبوی رونمایی شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی حاجی بابایی دانشگاه فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان پیامبر اعظم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی پل رودخانه اعظم در بوانات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، پل عبوری بر روی رودخانه اعظم بوانات در مجاورت روستای سنگبر که بر اثر بارندگی های چند روز گذشته آسیب دیده بود با تلاش نیرو‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، شهرداری و معدن مس، بازسازی شد.

با مرمت این پل، راه دسترسی کشاورزان منطقه کشاورزی شاهبگی باز شد.

روستای سنگبر sangbor از توابع بخش مرکزی شهرستان بوانات و در قسمت غربی این شهرستان قرار دارد.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۳ هزار و ۷۲۱ هکتار از اراضی ملی خوزستان
  • جمع خوانی قرآن کریم در حسینیه اعظم زنجان
  • تغییر بزرگ: رئیس چلسی رفتنی شد!
  • پیشنهاد یک استاد دانشگاه درباره حواشی ماجرای صدیقی و پسران: فهرست اموال 100 روحانی مشهور و آقازاده ها منتشر شود
  • پیشنهاد کمک فرانسه به برزیل برای ساخت زیردریایی اتمی
  • بازسازی پل رودخانه اعظم در بوانات
  • تغییر زمان پرواز‌های فرودگاه سهند
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم (ص) قزوین
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم قزوین
  • شبکه نظام‌مند توزیع کالا‌های اساسی با شناسایی ۲۵۰ کاسب امین در قم اجرایی شد