Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-23@20:38:15 GMT

احتکار 800 تن جو و ذرت دامی در یک مرغداری در اراک

تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۸۱۳۶۴۶

احتکار 800 تن جو و ذرت دامی در یک مرغداری در اراک

سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک گفت: درادامه روند مقابله با قاچاق کالا و احتکار، ماموران امنیت اقتصادی استان در تحقیقاتی از احتکار مقادیر زیادی جو و ذرت دامی در یک مرغداری غیر فعال در اطراف شهرستان اراک با خبر شدند. 
 
فرمانده انتظامی استان گفت: با حضور ماموران امنیت اقتصادی در مرغداری مذکور و بازرسی از آن با حکم قضائی 800 تن جو و ذرت دامی غیر مجاز و بدون مجوز جهاد کشاورزی کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
این مقام ارشد انتظامی اظهار داشت: ارزش جو و ذرت مکشوفه از سوی کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی 18 میلیارد ریال ارزیابی و یک نفر در این رابطه دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

وی ادامه داد: درعملیات ماموران انتظامی شهرستان اراک سارق اماکن دولتی دستگیر و به 4 فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کرد.  
 
مفخمی گفت: با اعلام گزارش هایی از سرقت از اماکن دولتی در سطح شهرستان اراک بررسی موضوع و دستگیری سارقان بصورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت. 
 
وی بیان داشت: در تحقیقات انجام شده توسط ماموران انتظامی شهرستان اراک سارق شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد. 
 
این مقام انتظامی با اشاره به اعتراف سارق به 4 فقره سرقت از اماکن دولتی در شهرستان اراک اظهار داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهم تعدادی از اموال سرقتی کشف و به مالباختگان برگردانده شد و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: جو ذرت اراک قاچاق کالا شهرستان اراک جو و ذرت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه

  سرهنگ "علی میر " فرمانده انتظامی شهرستان میرجاوه در توضیح جزییات خبر گفت: ماموران انتظامی شهرستان با اشراف اطلاعاتی از وجود ۲ دستگاه خودروی سرقتی در یکی از محلات شهرستان، مطلع بلافاصله به محل اعزام میگردند.

 وی افزود: با بررسی به عمل آمده یک خودرو سورای تویوتا شماره موتور و شاسی توسط سارق یا سارقین مخدوش گردیده بود ضمنا سارق خودروی سواری پژو نیز در این راستا با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و خودرو‌ها تحویل مالباختگان گردید.


  
  

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کشف ۲۰ تُن آرد احتکار شده در اسلامشهر
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • کشف ۲ دستگاه خودرو سرقتی در میرجاوه
  • دستگیری سه سارق به عنف در شهرستان اهر
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی
  • کشف احتکار مواد غذایی به ارزش ۱۸۱ میلیارد ریال در قم