Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بسیج اساتید دانشگاه های تهران، اقدام اهانت بار دولت و رئیس‌جمهوری فرانسه در حمایت از یک نشریه هتاک فرانسوی که با وقاحت تمام به ساحت نبی مکرم اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله برای بار دیگر جسارت کرده، اعلان جنگ نه فقط به مسلمانان بلکه به همه آزادی‌خواهان و مستضعفان عالم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لعنت خدا بر اهانت‌کنندگان به ساحت رسول اکرم صلی الله علیه و آله.

هر چند مقامات فرانسوی به بهانه آزادی بیان و با مستمسک قرار دادن قوانین داخلی شان موسوم به کفرگویی به اعتقادات میلیون‌ها مسلمان در جهان توهین کرده اند، اما استانداردهای دوگانه آنان در مواجهه با روایت های جعلی صهیونیستی به ویژه افسانه هولوکاست، نشان دهنده اهداف دیگری است.

لعنت خدا بر اهانت‌کنندگان به ساحت رسول اعظم صلی الله علیه و آله.

به نظر می رسد که سقوط حکومت خودخوانده و جنایت‌کار داعش در عراق و سوریه که با پشتیبانی آشکار و پنهان دولت‌های اسلام هراسِ غربی، سعی در شعله ور نمودن جنگ های داخلی در دنیای اسلام و انحراف اذهان از موضوع قدس شریف داشت، طراحی نظام سلطه را به کلی دگرگون کرد.

بنا بود که داعش با ایجاد آتش جنگ‌های فرقه ای، پرونده مبارزه با رژیم صهیونیستی را به طور کامل بایگانی کند، نقشه منطقه و مرزهای جغرافیایی در غرب آسیا را به سود غربی ها تغییر دهد و یک تصویر موحش از اسلام به افکار عمومی جهان منعکس کند تا موج اسلام گرایی در کشورهای اروپایی و آمریکایی را مهار کند.

 اما به برکت خون شهدای محور مقاومت، تدابیر ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای و جان‌فشانی های سید شهدای مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی این طراحی پیچیده به سود جهان اسلام و افزایش همبستگی جبهه مقاومت اسلامی به پایان رسید.

از سوی دیگر رژیم صهیونیستی که به مانند یک غده بدخیم سرطانی در منطقه فتنه انگیزی و فتنه‌گری می کند حالا از درون در حال فروپاشی است. صهیونیست هایی که به بهانه سرزمین موعود با وحشی گری و سبوعیت، زنان و کودکان فلسطینی را قتل عام می کردند اکنون به جان یکدیگر افتاده اند؛ هم‌چنان‌که ناآرامی های اخیر در سرزمین‌های اشغالی مؤید همین مسأله است.

حالا پدرخوانده های این رژیم نامشروع هر یک به نوعی برای احیای این لاشه متعفن دست و پا می زنند. در جزیره انگلستان، مقامات انگلیسی حتی تاب تحمل انتقاد محدود رهبر سابق حزب کارگر این کشور را نمی آورند و به بهانه یهودی ستیزی، وی را از عرصه سیاست این کشور به کلی حذف می کنند. در فرانسه، نه فقط منکرین بلکه حتی تردیدکنندگان در هولوکاست، مجرم شناخته می شوند و به‌خاطر پژوهش در این فقره چاره ای جز تحمل زندان ندارند.

متأسفانه دولت نابخرد و کوته نظر فرانسه برای نجات رژیم در حال نابودی صهیونیستی و دریافت کمک های مادی و معنوی از این رژیم، مجدداً به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام و باورهای میلیون‌ها مسلمان جسارت کرده است.

لعنت خدا بر اهانت‌کنندگان به ساحت رسول اعظم صلی الله علیه و آله.

ما اساتید بسیجی دانشگاه های تهران، ضمن محکومیت این اقدام پلید دولت فرانسه و حمایت از سیاست تحریم کالاهای فرانسوی، پژوهش‌های جدی تری را در مورد افسانه هولوکاست در دستور کار قرار خواهیم داد ان شاءالله.  

در عین حال از مسئولان دولت جمهوری اسلامی ایران به ویژه شخص ریاست جمهور و وزیر امور خارجه درخواست می کنیم تا ضمن اعتراض به طرف فرانسوی از همه ظرفیت های مادی و معنوی داخلی و منطقه ای برای فشار بر دولت فرانسه استفاده کنند که این یک وظیفه دینی، ملی و اخلاقی در جهت دفاع از شخص خاتم پیامبران است.

کد خبر 5060432 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: بسیج اساتید توهین به پیامبر فرانسه توهین به پیامبر دانشگاه آزاد اسلامی آموزش مجازی ویروس کرونا ثبت نام دانشجویان وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش دانشگاه های علوم پزشکی وام دانشجویی دانشجویان دوره دکتری دانشگاه ها دانشگاه پیام نور آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی صلی الله علیه و آله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۸۱۳۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ ایران به تکرار ماجراجویی صهیونیست‌ها قاطع خواهد بود

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: در صورت ماجراجویی رژیم صهیونیستی در تکرار تجاوزات تروریستی علیه منافع و امنیت ایران، پاسخ و اقدام بعدی ایران قاطع و گسترده‌ خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی صبح امروز _چهارشنبه بیست و نهم فروردین_ در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان مرکزی به مناسبت روز ارتش اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با جنایت علیه کنسولگری ایران در سوریه به حماقتی بزرگ دست زد.

وی افزود: رژیم صهیونیستی پاسخ جنایت‌های خود علیه کشور را در گذشته دریافت کرده بود و این بار نیز ضربه محکمی از شکستن حریم کنسولگری ایران اسلامی در دمشق دریافت کرد.

امام جمعه اراک خاطرنشان کرد: در صورت ماجراجویی رژیم صهیونیستی در تکرار تجاوزات تروریستی علیه منافع و امنیت ایران، پاسخ و اقدام بعدی ایران قاطع و گسترده خواهد بود.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی تصریح کرد: اگر در گذشته رژیم صهیونیستی توطئه‌ای علیه ما انجام می‌داد، با پاسخ‌ها محدود مواجه بود اما جنایت صهیونیست‌ها در کنسولگری ایران در دمشق شرایطی را برای ما فراهم کرد تا برخورد قاطعانه‌ای داشته باشیم.

وی با بیان اینکه رژیم جنایتکار اسرائیل از هر امکانی برای به شهادت رساندن دانشمندان ما استفاده می‌کرد، اضافه کرد: این رژیم با حمله به کنسولگری ایران گستاخی خود را بیشتر نمایان کرد که در برابر قدرت و اقتدار ایران قرار گرفت و سیلی محکمی دریافت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: با انجام عملیات وعده صادق، معادلات جهانی و منطقه‌ای تغییر کرد و اگر تا دیروز اسرائیل جنایتی علیه ما می‌کرد، اقدام مستقیم نمی‌کردیم اما از این پس قاطعانه و به روشنی با او تسویه حساب خواهد شد.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی ادامه داد: در صورتی که ایران یا منافع کشور در منطقه مورد تعدی قرار گیرد، ایران بدون کوچک‌ترین ملاحظه‌ای از منافع و اقتدار و عزت خود در تمام عرصه‌های ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی دفاع خواهد کرد و اگر آمریکا بخواهد در این مسئله دخالت و جنایت کند، ناوها و مراکز مربوطه در معرض خطر قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به حمایت کشورهای روسیه، چین و الجزایر از ایران اسلامی در نشست شورای امنیت، تاکید کرد: اقدام متجاوزانه اسرائیل جنایتکار، فرصت مغتنمی برای نشان دادن اقتدار ایران اسلامی و برگ برنده جبهه مقاومت بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: پاسخ ایران در واقع آزمایش صنایع موشکی و پهپادی بود که مراکز راداری و نظامی رژیم صهیونیستی از جمله محل استقرار هواپیماهای اف ۳۵ آن‌ها را هدف قرار داد، امکان دارد دشمن قصد آسیب رساندن به زیرساخت‌های کشور را داشته باشد که همگان باید در این زمینه هوشیار باشند.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی اظهار کرد: بیست و نهم فروردین مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های دلاور مردانی است که عاشقانه در راه اسلام و دفاع از مکتب قرآن و اسلام در برابر دشمنان جنگیدند و رشادت و شجاعت خود را نشان دادند.

وی با بیان اینکه ارتش بزرگ‌ترین پشتیبان نظام و نماد ولایتمداری است، گفت: ارتش با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از انقلاب و کیان کشور دارد، جوانان مؤمن، سلحشور و ولایتمدار ارتش و سایر نهادهای نظامی در هشت سال دفاع مقدس با اقتدار در برابر متجاوزان ایستادند و رشادت‌ها و حماسه‌های به یاد ماندنی به یادگار گذاشتند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: آمادگی هرچه بیشتر نظامی و تسلیحاتی با هدف دفاع کشور در برابر توطئه‌های آمریکا و اسرائیل جنایتکار و غاصب ضروری است.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی با اشاره به اینکه قدرت نیروهای مسلح در همه بخش‌های امنیتی، استراتژیکی، موشکی، زمینی، هوایی، دریایی و امنیتی ارزشمند است، گفت: ایران اسلامی در این حوزه به همت نیروهای مخلص و متعهد توانسته است در منطقه بدرخشد و برای ادامه مسیر هم باید هر روز آماده‌تر از گذشته باشیم.

کد خبر 745462

دیگر خبرها

  • به جز جمهوری اسلامی دیگر دولت های اسلامی تنها نظاره گره وضعیت مردم غزه اند
  • ببینید | ۳۵ عملیات موفق حزب الله لبنان علیه رژیم اشغالگر در سه روز
  • ممنوعیت راهپیمایی علیه رژیم صهیونیستی در پاریس
  • حمایت تمام قد علم الهدی از بازگشت گشت ارشاد و طرح «نور» /آموزش و پرورش موافقت کند اساتید حوزه عفاف و حجاب دختران را اقناع کنند
  • تغییر دستور کار مقاومت در جبهه شمالی؟ / بررسی معنای افزایش تنش و درگیری میان حزب الله و رژیم صهیونیستی
  • کشور‌های اسلامی بیش از گذشته وحدت داشته باشند
  • پاسخ ایران به تکرار ماجراجویی صهیونیست‌ها قاطع خواهد بود
  • حضرت آیت الله نوری همدانی: امروز لازم است مراکز علمی قم و نجف و الازهر با هم ارتباط عمیق داشته باشند
  • تاکید آیت الله نوری همدانی بر وحدت بیش از پیش علمای جهان اسلام
  • پیامدهای بیست سال ممنوعیت حجاب در فرانسه و اسلام‌هراسی بی حد و حصر